Mitä mieltä olette tästä Postin postilaatikkokampanjasta? Postilla kuulemma on oikeus määrätä postilaatikoiden paikka ja nyt niin tulee tapahtumaan.
Minulta paloi hihat täysin tämän suhteen. Kuulemma omalla kustannuksella muutto pitäisi tehdä ja postilaatikoksi ei käy sama vanha, vaan värin ja mallin pitäisi synkata muiden telineessä olevien kanssa! - latiakaan en ole valmis tuohon projektiin valmis laittamaan. Jollei nykyinen laatikko ja laatikonpaikka kelpaa, niin haen postin mieluummin postista. Tai tulkoot itse siirtämään jos haluavat, mutta minä en asian eteen pane tikkua ristiin.
Postilaatikoiden sijoittelu
7
442
Vastaukset
- Matti..kukkarossa
Postiko toimittaa nuo telineet?
- KypsäPostinToimintaan
Postin olisi aika palata perusasioiden ääreen.
Eivät ehdi jakamaan postia, kun aika menee ruohon leikkaamiseen... - Sitä.saa.mitä.tilaaa
Onneksi on e-laskut ja lehdetkin voi lukea padilla. Oikeastaan voisin luopua koko postilaatikosta. Näillä toimillaan Posti ulkoistaa itsensä. Piruuttanikaan en lähetä ainuttakaan postikorttia, etten turhaan heitä vaivaisi.
- mökkimummu
En asu Akaassa, mutta kommentoin kuitenkin. Olen miettinyt itsekseni tätä postilaatikkojupakaa ja postin määräysvaltaa. MUlla on vapaa-ajan asuntona entinen vaikinaisesti asuttu rakennus. Sen seinässä kiinni on kyläläisten yhteislaatikko. Minun postiani ei siihen ole koskaan jaettu, mutta jotta postiauton kulku on esteetöntä, pitää minun aurauttaa pihani talvella. Pelastuslaitoksen itsevalvontaimoituksessa lueteltiin monenlaisi asioita, joita ei ole suotavaa pitää seinän lähellä, mutta ilmeisesti tällaisesta isosta puisesta postilaatikosta ei ole mitään paloturvallisuusriskiä.
- Anonyymi
Posti ! Laittakaa laatikoiden oikea sijottelu osoitetietojen mukaan paikkaan mihin ne kuuluvat, laatikoita on kaduilla joissa ei taloa ole.
- Anonyymi
Ikäihminen sai muutama vuosi sitten sovittua laatikon paikan lähemmäksi mökkiään. Mutta Aamulehti laittoi kampoihin, se ei suostu viemään lehteä uuteen laatikkoon, joka on noin 10 metrin päässä. Aamulehteä varten pitää olla eri laatikko.
- Anonyymi
Eiköhän se ole aivan sama mihin toijalalaisten postit jaetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839