Rakas M,
Olet äärimmäisen vahva ihminen
Olet äärimmäisen hyvä
Olet äärimmäisen herkkä...
Mutta joskus sisimmässä on kannettavana niin suuri taakka, että ihminen ei voi aina toimia sydämensä viitoittamalla tiellä...
Ihmisellä voi olla IKÄVÄ, suunnaton IKÄVÄ
IKÄVÄ, suunnaton IKÄVÄ
IKÄVÄ, suunnaton IKÄVÄ, toista ihmistä...
ikävä ja kaipaus
56
3039
Vastaukset
- xyzzz
olen tässä
tule viereeni
ota minua kädestä
vedän sinut lähemmäs
kiedo kätesi ympärilleni
tunne lämpöni
purista niin kovaa kun ikinä jaksat
ja niin pitkään kun haluat
anna
ikävän
haihtua savuna ilmaan...- haihtuvaa
Siinäpä on kaunis tarjous.
Varohan, vain jos olisit hän, joku kaunis päivä kun noin voisi käydäkin. Jos välillämme ei tätä etäisyyttä ja muuria olisi... - UskollisestisinunM
Todella haluaisin tehdä niin. Kuinka kauan täytyy vielä odottaa? Jaksan odottaa niin kauan, kunnes lukkiutunut tila välillämme vapautuu luonnollisesti.
- olisivarmaanhyväajatus
Niin pian kuin se voi toteutua.
- paketinkuljetusta
hänen on opittava ajamaan autoa
- Kerrohanpois
paketinkuljetusta kirjoitti:
hänen on opittava ajamaan autoa
Miksi?
- UskollisestisinunM
olisivarmaanhyväajatus kirjoitti:
Niin pian kuin se voi toteutua.
Millä kirjaimella sukunimesi alkaa tai loppuu?
- ihanymmärrettävää
Toisin sanoen siis ikävöit jotakuta toista ihmistä kuin tätä miestä?
- Symppaan
Hyvin huomattu, Niin juuri..
Aivan, juuri noin.. Ykkönen kakkonen, tiedän tunteen kun on suunnaton ikävä jotakuta jolla on suunnaton ikävä jotain toista, olen vain vaatimaton ikävä..
Jos edes olen, en tiedä..
- MinkäNimimerkin
Hänen taakkaansa keventäisin ja sen kantaisin hänen puolestaan jos saisin, olisin onnellinen jos hän jakaisi edes murheensa, siitä että saan kokea hänen surunsa.. Onnellinen taakasta joka ei ole taakka vaan ihmisyyttä.
Ikävä, suunnaton ikävä..
Miksen ole avautumisen arvoinen?
Miksi tukeni ja voimani eivät kelpaa?
Miksi väheksyy rakkauden kykyä tehdä ihmeitä?
En ole niin hyvä mutta haluan olla..
Enkä niin vahvakaan, mutta herkkä olen..
Arvaa olenko odottanut? ja tulen odottamaan.
Aina.
Eräälle, en tiedä mutta haaveissani toivoisin häneltä tällaista..
Kiitos tuntematon- MinkäNimimerkin
On turhaa odottaa, niin..
kenenkään toisen minua kun kyseessä on se suunnaton ikävä ikävä..
Miten voi ihminen joutua vangiksi tunteisiin..
- kerrkerro
Mikä taakka se semmonen taakka on?
- minullaon
Suunnaton ikävä..suunnaton ikäävä.
- haihtumaan
On ikävä vieläkin tiedän ettei sais olla mutta kun tunteita ei saa kokonaan
- elluhalloyb
XYZZZ...
EI ei.... ei ole ikävä.....älä yritä..... - HerääKysymysMistäOnKyse
Ketä oikein kaipaat? Jotain miestä jonka kanssa oli suhde vai jotain miestä jota et koskaan omaksi saanut?
- TästäKyse
Lueppas uudelleen...tää on se tarinaniskijä, joka kehittelee tänne näitä tuon tuosta. On varmaan tekevinään koneellaan jotain tärkeääkin ja nämä lopputulos.
- eikösaakaivata
No, mikä siellä nyt hiertää prinsessaa??
- HerääKysymysMistäOnKyse
Luin, en silti ymmärrä ketä tässä ikävöidään vai ikävöidäänkö oikeasti ketään?.Meni yli.
- Aika_kultaa_muiston
Sinulle takaisin XYZZZ. Mikäli olet minun Rakas M? Ikävä on ja kova. En vain voi asialle mitään. Miksi elämä pääti tehdä näin? En ymmärrä mitä väärin tehtiin ;( Nyt sattuu ja kovaa. Voi kun tämä tuska olisi muisto vain....
- aponhän
No, eipä ole vaan J-mies.
- ridersr
Alusta asti sekavaakin sekavampaa koko viestittely.
- Hymyäkyyneltenläpi
Aloittajalle. Tiedän, vaan ei tässä oikein muutakaan kait voi.
- allfine
No hyvä, että viesti meni perille.. On muuten aika oudot harrastkset toisilla..
Olen suorastaan imarreltu saamastani huomiosta..- foghorn
*Naurahdus, haukotus ja pieru*
- JäiHämäränPeittoon
Onko tuo M mies vai nainen?
- rgbgytg
M on kirjain, kirjoittajat ovat ehkä sopineet, että kirjoittavat täällä tiettyyn aikaan, niinkuin muissakin samantapaisissa jutuissa tällä palstalla. Systeemi on hyvä kun on palavasti rakastunut, muttei vielä eronnut.
- Vilkkaitaihmisiä
Selvä kalastusyritys tääkin. Onko myynnissä savulohtaki?😅
- Joopajoo---
Niin varmasti joo. Kannattaisko jahdata niitä oikeita rikollisia eikä pieniä, viattomia ihmisiä?
Ihan muuten vaan kysyäkseni, mikä siitä M-kirjaimella alkavasta tekee niin helvetin mielenkiintoisen? Osaatko vastata?
Ylläpitoko kertoi, että jotkut ovat sopineet kirjoittelevan täällä tiettyyn aikaan? No, kyllä sulle seulottavaa riittää..
Täytyypä minunkin osallistua tähän keskusteluun.
Aloittaja, taisitpa lainata sanoja Pave Maijasen kappaleesta "Ikävä" sanoja:
https://www.youtube.com/watch?v=MTIOSSDrD-U
Onko aloittajan ikävä siis määrittelemätöntä kaipausta "jotakin kohtaan"? Ikävöit, muttet oikein itsekään, tiedä mitä(?)
Olisi kyllä hyvä tietää, mitä ikävöi.
(Voihan sitä ikävöidä vaikka rakkautta, vaikkei tiedä, mistä se löytyy.
Tietää kuitenkin minkä tunteen toteutumista kaipaa.)
P.S. Voin ihan suoraan todeta, että "ikävöin" ainakin ulos tästä elämäntilanteesta. Tuntuu kuin seisoisin suossa, johon hitaasti uppoan.
En vain pääse suolta pois.- suosiellävetelätäällä
Fiksut ei poikkea suollakaan pitkospuilta. Aina näkee näitä elämäntapaurheilijoita, jotka kuvittelee, että kyllä he selvii mistä vaan, vaikka suolta pois ilman pitkospuita. Mut hei haloo, miksi ne pitkospuut nyt on sinne laitettu alunperinkin?!
suosiellävetelätäällä kirjoitti:
Fiksut ei poikkea suollakaan pitkospuilta. Aina näkee näitä elämäntapaurheilijoita, jotka kuvittelee, että kyllä he selvii mistä vaan, vaikka suolta pois ilman pitkospuita. Mut hei haloo, miksi ne pitkospuut nyt on sinne laitettu alunperinkin?!
Ei tältä "suolta" johda pois yksiäkään pitkospuita.
Kutsutko läheisteni FYYSISIÄ sairauksia ja kuolemia
minun poikkeamisekseni pitkospuilta???
(Ei ole ketään, johon voisin tässä tilanteessa HENKISESTI tukeutua. Minut tuntevat ihmiset tietävät sen. Ihmisiä, joille voisi uskoutua on 0.)
Sinullapa on pienet murheet elämässä,
jos ainoa murheesi on parisuhde.suosiellävetelätäällä kirjoitti:
Kyllä minä ymmärsin sinun ajatusrakennelmasi REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ, puskista huutava.
Sinusta vaarallisesta tilanteesta selviää etenemällä turvallista reittiä
kotiin. Entä jos turvallista ja mukavaa "reittiä" vaikeasta elämäntilanteesta ulospääsyyn ei ole?
(Eikö olekin mukavaa tämä some-aika kun voi pelkurimaisesti, SANOISTAAN VASTUUTA ottamatta sohia toista keskustelijaa puskista? Ei tule mitään harmia ja surua itselle, kun heittelee pieleen menneitä arvauksiaan nimettömänä.)- Kerrotko---
Mikä siinä ihmisessä on nii-in suurta ja kiehtovaa? Ihan kuin jumalaa palvoisit.
- ruokaillen
Luottamus ihmiseen kun jo tuntee, sellaisen ihmisen kanssa pohtisi elämää laajemminkin.
- Jotenkin
ruokaillen kirjoitti:
Luottamus ihmiseen kun jo tuntee, sellaisen ihmisen kanssa pohtisi elämää laajemminkin.
En tiedä, kuka olet. Olisin halunnut tehdä niin jo kauan aikaa sitten. Olisin halunnut pohtia kanssasi monia asioita, mutta en tiedä enää, että kuinka kaikki voi olla mahdollista.
Olin vihanpuuskassa illalla, koska tulin surulliseksi erään henkilön vuoksi.
Tuntuu, että joku yrittää pelotella minua. Nimittäin huomasin aamulla, kun lähdin, että joku oli valuttanut viime yönä jotain punaista ainetta pienen lammikon asuntoni oven eteen käytävällä. Toivottavasti ei vaan verta. Mutta oliko se sitten jotain juotavaa? Heäsin n. klo 4 kun oli todella kuuma. Laitoin ikkunan auki, lopulta rauhoituin ja jatkoin unia pian. - Anonyymi
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Ei tältä "suolta" johda pois yksiäkään pitkospuita.
Kutsutko läheisteni FYYSISIÄ sairauksia ja kuolemia
minun poikkeamisekseni pitkospuilta???
(Ei ole ketään, johon voisin tässä tilanteessa HENKISESTI tukeutua. Minut tuntevat ihmiset tietävät sen. Ihmisiä, joille voisi uskoutua on 0.)
Sinullapa on pienet murheet elämässä,
jos ainoa murheesi on parisuhde.Kuulostat eimialta.
T: vihaan sua sadisti eimia kiusaaja
No, ALOITTAJA, joku ainakin tunnisti kappaleen, jonka sanoja lainasit!
Onhan sekin jotakin! (Jos vaikka en olisikaan oikea henkilö)
Tässä "Ikävä" on kappaleessa on jotenkin luovuttanut sävy. Aivan kuin se kertoisi väsyneen ja eksyneen ihmisen ajatuksista. (Et ap. postannutkaan Pave Maijasen vuosien takaista hittiä "Jano". Mutta tämähän onkin kesäkappale:
https://www.youtube.com/watch?v=WSxQBelzUxc
T: Aloituksia tekemätönTässä Sinulle ap. Tämä seuraava kappale jatkaa pitkälti samoissa tunnelmissa, kuin "Ikävä", josta lainasit sanoja. Vai mitä?
Kyllähän sinä tämänkin muusikon kappaleita tunnet(?)
https://www.youtube.com/watch?v=K-pKZ8IrTxsHetkinen, hetkinen.
Tämä ALOITUSPA ei koske minua mitenkään!
Mutta viitataanko tässä
varmaankin, "trollissa" Markoon ja Mariin!
(Haa! Minä keksin se!)
Onnea x-y-z - pariskunnalle!!!- henkistäkiusaamista
yhä näitä työjuttuja, ei hän ymmärtänyt niitä koskaan, hyvin ahdistavaa kuulla arvoituksia ja ihme-esitystä jatkuvasti
- Olenikävöinytsinua
henkistäkiusaamista kirjoitti:
yhä näitä työjuttuja, ei hän ymmärtänyt niitä koskaan, hyvin ahdistavaa kuulla arvoituksia ja ihme-esitystä jatkuvasti
En tiedä edes kuka olet, mutta en ole kiusannut vaan tykännyt X henkilöstä. Toisaalta se on joskus hieman monimutkaista ymmärtää toista ihmistä. Jos toinen tekee toista ja tarkoittaa toista. Tai tarkoittaa sitä mitä tekee. Niin ei tiedä enää että mitä hän tarkoittaa. Ja vielä lisäksi itse en tee sitä mitä tarkoitan, en vaan voi. Kärsin samanaikaisesti yhtä paljon kuin sinäkin. Tiedän, että kärsit. Ja se kärsimys tekee lopulta vihaiseksi kun ei voi tehdä mitään ikävän eteen.
Olenikävöinytsinua kirjoitti:
En tiedä edes kuka olet, mutta en ole kiusannut vaan tykännyt X henkilöstä. Toisaalta se on joskus hieman monimutkaista ymmärtää toista ihmistä. Jos toinen tekee toista ja tarkoittaa toista. Tai tarkoittaa sitä mitä tekee. Niin ei tiedä enää että mitä hän tarkoittaa. Ja vielä lisäksi itse en tee sitä mitä tarkoitan, en vaan voi. Kärsin samanaikaisesti yhtä paljon kuin sinäkin. Tiedän, että kärsit. Ja se kärsimys tekee lopulta vihaiseksi kun ei voi tehdä mitään ikävän eteen.
KIRJOITIT:
"Ja vielä lisäksi itse en tee sitä mitä tarkoitan, en vaan voi."
VASTAAN:
Kun ihmisen puheet ja konkreettiset teot ovat ristiriidassa, usko tekoja.- olemmerilaisia
Eihän sille mitään voi jos ei voi tehdä jotain juttuja.
olemmerilaisia kirjoitti:
Eihän sille mitään voi jos ei voi tehdä jotain juttuja.
Kuten ylempänä totesin, tämä KESKUSTELUN AVAUS ei koske minua.
Eikä se ole minulta.
Totesin vain vanhan yleisen viisauden:
"Kun ihmisen puheet ja teot ovat ristiriidassa, ukso tekoja."
T: Ei_ap. eli aloituksia tekemätönTekoja ovat esimerkiksi
- yksittäisen kukan antaminen,
-kukkakimpun antaminen,
-kortin, kirjeen tai henkilökohtaisen sähköpostiviestin lähettäminen,
-olalle taputtamin,
-halaaminen,
-IRL toisen kuunteleminen,
-IRL toisen puolustamine ja suojelu (vrt. ISO, VAALEA ja VIHREÄSILMÄINEN mies) jne.
Teoiksi, VARSINKAAN LÄMPIMIKSI JA RAKKAUDELLISIKSI,
ei lasketa nimetöntä länkytystä (varsinkaan rekisteröimättömällä nimimerkillä)
tällä palstalla.
Täällä ihmiset erehtyvät viestien LÄHETTÄJISTÄ ja KOHTEISTA.
Eikä REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkillä suollettu, yksilöimätön
ANTEEKSIPYYNTÖ tai RAKKAUDEN TUNNUSTUS
ole sen arvokkaampi kuin pieru Saharassa!
- KaippaMättääpää
Ässä vie. Sinä vikiset.
- Anonyymi
😔😔😔
- Anonyymi
Tämä oli kaunis kirjoitus, vaikkakin vuosien takaa. Kaikkien törkyviestien keskellä jotain herkkää.
- Anonyymi
Täällä olen ja sinua odotan kunnes olet riittävän vahva tulemaan takaisin meihin. Annan aikaa, pysyn sivussa, mutta olen läsnä jos tarvitset. Rakastan sinua valtavan paljon ja minulla on niin suuri IKÄVÄ sinua rakas.
En halua muita koska en voisi itsestäni mitään heille antaa, sillä rakkauteni on sinun luonasi.
~ M ~ - Anonyymi
Väsään pomminvarman songin
https://m.youtube.com/watch?v=NAWQxIq-9-Q
😎- Anonyymi
Markus ei ole täällä.
- Anonyymi
On tuolla Lara Fabianilla aivan uskomaton ääni!
- Anonyymi
Vahva ihminen en taida olla. Hyvä ihminen yritän olla. Herkkä olen ihan varmasti. t. M
- Anonyymi
Ihanaa, että joku näkee rakkaansa niinkuin aloituksessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984