Olisitpa täällä palsfalla nyt...
En saa unta mies... :(
8
299
Vastaukset
- olinnukkumassa
no, mikä hätänä?
- Mieheltä
Mähän oon,,,luin tekstejä kun heräsin,,kohta nukahdan,,mikä sulla on?
En ole ap., koska en aloituksia tänne ja se pitää. Minäpä
kerron mikä minulla on hätänä: Täällä esitetään toisista ihmisistä perättömiä väitteitä. Esimerkiksi minulle on kerta toisensa jälkeen väitetty, että minulla on lapsia. Vaikka jokainen väestörekisteritietoihin käsiksi pääsevä näkee, ettei asia ole näin.
Sitten, minulle on kiven kovaan TÄÄLLÄ väitetty, että minulla on tai on ollut suhde johonkuhun Hannu-nimiseen mieheen. En tunne ketään sellaista Hannua. (Aivan äskettäin selvisi, että Hannun kaipaama nainen on nimeltään Minna, eikä Minna ole minun nimeni.)
Sitten minun nimekseni väitettiin "Miraa" ja uskottiin nimimerkkini olevan "Miaun" ja "elluhalloyb". Lukevatko ihmiset todella niin heikosti tekstejä, etteivät tunnista, mitkä eivät voi AINAKAAN olla saman henkilön kirjoittamia.
En tee tänne ilkkuvia aloituksia, kun en tee aloituksia ollenkaan.
Minulla ei riitä tuntemus eikä pätevyys luokitella ketään narsistiksi, saati, että avoimesti nimittelisin jotakuta sellaiseksi. Enkä hauku ihmisiä kaljamahoiksi, ääliöiksi, sammakoiksi jne.
En myöskään ilmoita jonkun yleisen palstan kautta, että nyt on yhteydenpitomme loppu tai, että en voi "hyväksyä sinua".
(Mitä se sellainen YLEMMYYDENTUNTOINEN hyväksymättömyys olisi? Joidenkin ihmisten tiettyjä tekoja on hyväksy.)
Taidan tosiaan lähteä tältä palstalta.
T: Ei-ap. eli ALOITUKSIA tekemätön
Minäkin olet täällä vielä, ap. hyvä.
Taidan kuitenkin JÄTTÄÄ KOKO PALSTAN.
Täällä ei muuta tehdä, kuin arvostella ja revitä
rikki ihmisiä. Ja usuteta toisiaan vastaan.
En jaksa tällaista.
Ihmisiä arvostellaan toisten nimissä, ja
usutetaan toisiaan vastaan.- Mieheltä
Komppaan sua.
Mieheltä kirjoitti:
Komppaan sua.
Hyvää yötä!
(Oletko sinä se AINOA kaksilahkeinen, josta olen mustasukkainen?
Ehkä olet ehkä et.)- Mieheltä
Noh en tiiä.
Minusta ei tarvitse olla mustasukkainen.Koitahan nukkua madam.Levollista aamuyötä.
- Mieheltä
Hyvää yötä
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47634Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510