Onkohan Audi Center Helsinki Suomen kallein autohuolto?
Korjaajien tuntiveloitus on sama kuin lakimiehillä, nimittäin 149 eur/tunti!
Vaihtoivat autoomme kaikki uudet jarrupalat ja -levyt yhden jarrusatulan. Hinta 1100 eur.
Tuloksena vinkuvat jarrut.
Kun olen yrittänyt soittaa ja kysyä, miksi jarrut vinkuu, Audi Center sanoo, että se on ihan normaalia ja vähenee ajan mittaan.
En ymmärrä, miten jarrujen vinkuminen voi olla normaalia!
Ei ole vinkuminen poistunut puolen vuoden aikana vielä.
Omat kokemukseni Audi Centeristä ovat todella huonot.
Älyttömän kallis hinta ja lopputulos kehno.
En enää ikinä osta Audia ja lisäksi tulevaisuudessa en enää koskaan vie autoani Audi Centeriin huoltoon.
Audi merkkihuolto
15
685
Vastaukset
- pirkkakortti
Halpaa se on mitä rahalla saa?
- siitäviis
Varmaan hakivat motonetista halvat osat, siitähän tulee huikeeta voittoa? Ja kupari tahnaa säästelty myös jos tuollain kitisee?
- rikasaudisti
Eikai nyt premium mies ala rahasta nikottelemaan? maksaa mitä maksaa, audi on oltava! köyhille ei audi kuulukaan!
- kuulokoje
Sivuäänet ei haittaa miljonäärin aivo nystyrää laisinkaan?
- Audi_rikkaiden_auto
Ei ole jarrujen kiljunta normaalia.
- AudissaVainOminaisuuksia
Ei olekkaan, mutta se onkin niitä kuuluisia ominaisuuksia........
- enkeksivittu
Huonoa pirkka huoltoa saanut rinkeli ei ole ihme?
- Muovikorttimiljonäärit
Jos on varaa ajaa Audilla, niin luulis olevan varaa maksaa huolloistakin.
- audismionsairaus
AUDIN Huollossa on myös jouduttu työsuojelun mereissä lisälaskuttamaan kuskin penkin desinfiointi kun tuppaava oleen sperma ja hiivatulehduksista töhnässä
- sumunapenkille
Kenen Audilla olet sitten päässyt ajelemaan?
- puutarhapuolue
sumunapenkille kirjoitti:
Kenen Audilla olet sitten päässyt ajelemaan?
Oli joku kokoomuspoliitikon salkku viereisellä penkillä ja takapenkillä huumetötsä ja viiri jossa luki DeGroona eli tavallinen perhe auto Wesdentistä
- TöitäRiitti
Opiskeluaikana jouduin olemaan yhden harjoittelujakson Audihuollossa. Yleensä Audeissa leijaili voimakas partaveden lemu. Eikös partavesiä käytä vaan ne oudotpojat?
- audismionsairaus
Juu, audikuski saa kiksejä liikenteessä ja ne peittää jälkensä partavedellä ettei akka ala epäileen....
- Anonyymi
jaguar huolto inchcape:lla Herttoniemessä. Tuntiveloitus 219,90€!!! Pelkkä vikakoodin luku 131,94€ (10-15min hommasta)!!! Täysin järjetöntä! :(
- Anonyymi
Mahtaa olla 2025 tuntihinta jo 200 Eskoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408