pistäkääs kadettien suomenmestari veikkauksia!
kad sm-veikkauksia
16
913
Vastaukset
- Tietäjäjerusalemista
Junnut:
59: mähönen
66:ojala
71: lipasti
75: halmesmäki
80: ålander
85: metsomäki
98: kuosmanen
130: mutanen- Opettele.lukemaan
Puhe oli kadettien, ei junnujen, kisoista.
- varmaatietoa
Punainen voittaa.
- varmaatietoa
Sininen voittaa.
- varmaatietoa
Paras voittaa.
- varmaatietoa
Minä en voita.
- Varmanakkix
Mä voitan kaikki!
- varmaantietoa
Joka sarjaan saadaan voittaja.
- Tietäjä64
Korjaan miehet
- tietäjä1
50 tino ojala
54 arttu hakala
58 elias salmela
63 joona mustonen/ jimi ahola
69 waltteri latvala
76 otto ketonen
85 juho pahikainen
olkaas hyvät- penssonmäkinen12
50 tino ojala
54 arttu hakala
58 elias salmela
63 joona mustonen/ jimi ahola
69 Saayyeed Eslami
76 otto ketonen
85 juho pahikainen
- Tietäjäiänikuinen
50 Matti Perkiö
54 Heikki Länkimäki
58 Heikki Viljanen
63 Asseri Alakokkila
69 Jouko Kyröläinen
76 Tatu Huhtala
85 Markku Lesell - tietäjänäiti
50 tahko pihkala
54 lasse viren
58 kyösti kallio
63 juri gagarin
69 tony halme
76 minna canth
85 ior bock
olkaas hyvät - junttamies-ja-tero
Saako täällä nykyään veikkailla kadettien kisoja?? Tero Luostarisen ja Harri vallinin aikaan se oli kiellettyä, se vei kuulemma lapsilta keskittymiskyvyn kisoihin, ja loi paineita lapsille.
Eli nyt saa taas veikkailla lapsien menestystä.- voitto_häppönen
Terve! Sinä voit veikkailla ihan mitä ikinä. Veikkauksiksi ne jää kumminkin, kun et mistään mitään tiedä. Pubitikkakisan voittajaa et kuitenkaan saa veikata, muista se! Menaa 12 kaljan jälkeen kumminkin keskittymiskyky ja jos vielä veikkaatkin, niin menee ihan pyörryksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957