Vaimon jako

VaimonJako

"Kun veljekset jakavat yhden ja saman naisen – Vaimonjaon perinne heräsi henkiin Intiassa naisten puutteen vuoksi"
Väkisin olla jaettuna on erittäin tuomittava asia.
Me veljeni kanssa naimme vaimoani kimpassa ja erikseen jo yli 7 vuotta.
Vaimoni on mukana omasta tahdostaan.
Veljeni kanssa tuomme talouden tarvitsemat rahat.
Vaimoni on kotiäitinä kahdelle lapselle.
Onko samanlaisia järjestelyjä muilla?

21

5224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pönttöehjäsentään

      Tällaisille veljeksille pitäis hommata erikoislääkitys ja vaimolle myös. Kaikki ne saakin naiskennella.

    • VaimonJako

      Ollaan kaikki kolme aikuisia ja omasta tahdosta mukana leikissä.
      Vaimo viihtyy kotiäitinä ja talous kunnossa.
      Hänen ei tarvitse tehdä töitä kodin ulkopuolella saadakseen omaa rahaa.
      Hänellä on luottokortti käytössä ja säännölliset tulot.

    • lessua

      Olettako Lars leevi lestaadiuksen porukkaa?

    • VaimonJako

      Ei olla rakastetaan vain samaa naista.
      Halutaan myös kimppakivaa kaikki kolme.

    • N59vM63

      Minä olen jakanut vaimoni kaverini kanssa 34 vuotta. Vaimo on nyt 59v itse olen 63v kaveri on 64v. Naimme yhä kimpassa ehkä noin 20-30 kertaa vuodessa.

      • Olen ollut joidenkin miehenì kaverìen kanssa kimppassa 1N 2M.
        Olemme tyytyväisiä tilanteeseen.


      • K..u..t..s..u..n..i-
        Satu24 kirjoitti:

        Olen ollut joidenkin miehenì kaverìen kanssa kimppassa 1N 2M.
        Olemme tyytyväisiä tilanteeseen.

        Ilmianto tehty asiattomasta profiilista


      • Nahaton

        Hesasta kun löytyisikin siisti,sinkku yli 65 mies
        ystäväksi ; )


    • Joopakyllä

      Tuossahan tuo olis.

    • Isäntätalossa

      Mä olen isäntä vaimon kotitilalla. Vaimo on viikonlopun mun luona ja arjet kaupungissa. Sillä on seksielämä myös arkena. Alussa se oli yksi vakipano. Arvelin että osamme voisi vaihtua. Ei ehkä kiinnostaisi käydä maalla. En ajatellut sitä mustasukkaisuutena. Ehkä menettämisen pelko. Juttelin että voisi niitä olla muitakin. Arvelin sielä olevan tarjokkaita. Se ymmärsi minun tunteet ja nyt sillä on pari joiden kanssa se viettää aikaansa.

      • Fghhh

        Kateellisena piipität kun oma seksielämä jo täysin kuollut.


      • Horopiri
        Fghhh kirjoitti:

        Kateellisena piipität kun oma seksielämä jo täysin kuollut.

        Eihän tuolla tumputtajalla mitään seksielämää ole koskaan ollut 😆
        Oikea käsi,vasenkäsi ja kummankin kanssa se lölykauha...


    • innoissaan

      Minulla on vaimo ja hänen nuorempi sisarensa! Asumme samaa taloutta ja rakastelen kumpaakin kimpassa ja erikseen. He lesboilevat keskenään ja mielestäni se on aivan ok.. Välillä meillä on eräs ukm kimpassa mukana!!!

    • normisettiä

      Vaimojen jakamisen perinne on ikuinen. Vaimot ovat osanneet jakamisen aina ilman mitään pakottamista. Vaimoni ja ex-tyttöystävät ovat jakaneet mielellään. Kimpassa en ole päässyt panemaan. He ovat hoitaneet homman ihan yksityisesti. Vaimo on ollut jakohommissa ainakin kolme kertaa tänä vuonna ja ainakin yksi niistä ilman kondomia.

      • Huhhahhei

        Tietysti akkas onkin päästään vialla oleva jakorasia huora ja sinä tyhmempi kuin aasi


    • Itselläni lyhyt mutta tiivis kokemus 1N ja 2M kimpasta.
      Kaverini on puolileikillään kysynyt useasti saada panna vaimoani.
      Olemme 24v kumpikin ja olen kertonut vaimolleni kaverìn halusta panna häntä kimpassa kanssani.
      Vaimoni kyseli minun mielipidettäni ja kun sanoin että minulle se on ok.
      Vaimo mietti ja myöntyi kimppaan, kun kaveri jälleen tuli meille. Ja illan aikana kysyi jälleen saada panna vaimoani. Sanoin vaimolle että Niko haluaisi tulla meidän kanssa sänkyyn johon vaimoni vastasi että "mennään kokeilemaan miten sujuu". Niko oli meillä 2 yötä ja panimme vuorotellen vaimoani. Asumme melko lähellä toisiamme noin 0.5km. Nyt Niko joka on poikamies on ollut meillä 2 viikkoa ja kuuten suhteiden alussa naimme vaimon kanssa joka ilta ja yö päivät töissä illalla. Vaimon kanssa naidaan useasti vuorokaudessa kumpikin.

      • Buuahaha

        Buuaahaa ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees tuulitunneli hörhö


    • Anonyymi

      Oltiin kolmen pojan porukka kalalla, käveltiin mökim ohi kun ei kalasteta kenekään mökin edessä , kuulin huutoa, hei pojat mentiin takaisin.
      Miestuli ja sanoin naisitteko minun vaimoa, on puhuttu monesti asiasta, nyt vois toteuttaa. Menimme sisälle rouva oli noin 55v kesä asussa semmoinen isorintainen normaali nainen. Hänpuhui normaalisti ja kaateli kahvit, kysyin ulkona tietääkö vaimosi sanoi ei vielä. Sanoin ollaan laiturilla tule sanomaan. Meni aikaa, sanoi yksi kerrallaan, käytiin vuorotellen oli ainakin mun kohdalla villi oli viimmeisenä.
      Mökissä istuttiin niin, kohta nainen tulee alasti otti minun kalun suuhun kohta oli meistä yksi takana naimassa pantiin vuorotellen mies katsoi sohvalta. Lähdettiin kalaan ja kiiteltiin, seuraavana päivänä mies tuli autolla meidän vaunulle, vaimo meni vaunuun sieltä kuului heti kiljahteluja kun pojat nai, mies sanoi antaa nyt vaimon nauttia kun on vieraita eikä tuttuja.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe