Ajatelkaas jos kävisi niin että kaikki maailman ihmiset kuolisivat ja jäisit ainoana eloon, mitä tekisit?
Minä menisin pankkiin ja hakisin pankkiholvista ison repullisen rahaa ja ostaisin vaikka mitä, ainakin ekaksi ostaisin bissee ja sipsejä aivan älyttömästi ja paljon mäkkäristä kerrosaterioita!
Jos jäisit yksin?
19
224
Vastaukset
- sulleparempi
Ajattele jos vaan menisit lataamoon ja pyytäisit höpötohtorilta lääkityksen noihin harhoihis
- ronttu
No kuinka sitä menisi tohtorille jos kaikki muut kuolisivat?!? Siksi ryöstäisin pankkiholvin ja ostaisin rahoilla bissee ja sipsejä ja hamppariaterioita ja katsoisin teeveetä kaksi viikkoa yhteen soittoon ja mässäilisin ja kulkisi alasti pitkin Jyväskylän katuja!
- hullumikähullu
Menet nyt heti ei kukaan muniaan näyttelevälle myy mitään
- HulluTrolli
No kukahan sulle sitten niillä rahoilla jotain bissee, sipsii ja hamppareita möisi ja laittaisi...? Lataamoon mars!
- ronttu
HulluTrolli kirjoitti:
No kukahan sulle sitten niillä rahoilla jotain bissee, sipsii ja hamppareita möisi ja laittaisi...? Lataamoon mars!
Joo mutta jos ei vaikka oliskaan myyjiä niin jos vaan veisin siis varastaisin bisset ja sipsit niin alkais kassojen porttien hälyttimet huutaa ja ainakin jäisin valvontakameroiden kuviin höhlä, en nyt niin tyhmä oo! Maksaisin vaikka itse kassaan!
- ronttu
Missäs sun järkikulta on, siis jos kaikki muut maailmasta olisivat kuolleet niin ei kukaan näkisi jos munasillani Jyväskylän katuja kävelisin
- vvgyyu
Skitsofreenikolla jyrää
- HelpostiVinksahtaa
vvgyyu kirjoitti:
Skitsofreenikolla jyrää
Sellaista se joillain on kun joutilaana päivät ja yöt vaan pum pum -pelejä pelailee.
- orpo-onanisti
Nussisin itteeni perseen ennen kun ampuisin kuulan kallooni!
- ronttu
Jos yht´äkkiä kaikki tosiaan pökrää ja kuolee ja jäisin yksin henkiin niin voisin mennä kauppojen sovituskoppeihin onanoimaan ja voisin onanoida myös kauppojen hyllyjen välissä ja ihan missä vaan ja uimahallissa vapaasti altaassa.
- OnanoiVaanPahaPois
Joko sait ajan ammattiauttajalle, siis jollekin muulle kuin Nyrkki-Kyllikillesi?
- ronttu
Minä olen täysin terve mutta sinun pitäisi mennä hourulaan, siellä sinun olisi hyvä olla!
Ainoastaan minun kaltaiset voisivat jäädä eloon, tekisimme tässä maapallosta paratiisin, kaikki saisivat olla alasti vaikka kaupungilla ja jokainen saisi hässiä ketä tahansa eikä olisi rajoituksia on serkku, täti, eno tai setä. Kenenkään ei tarvitsisi käydä töissä, joissimme vaan bissee lonkeroo ja sitten aina orgiat pystyyn, se vasta olisi elämää, ryhmäseksiä. - Selväpeli
Minä häpäisisin juoruajien ruumiit. Siinä olisikin kovasti hommaa. Lopuksi ryyppäisin itseni hengiltä.
- juorunaihetta
Susta juorutaan nytkin.
- juorunaihetta
juorunaihetta kirjoitti:
Susta juorutaan nytkin.
Niiinköh?
- Ruususelta
Tokihan keräisin työvälineet maatalouden , siten ruuan tuotantoon tarvittavat systeemit . Valmiit tuotteet mätänevät hetkessä.
- ryerrgeg
Saahan sitä toki unelmoida mutte eihän aloittaja saa edes sitä pankkiholvia auki ja siellä mäggärisskään kun ei ole työntekiää niin saa jonkun kuivuneen burgerin kun ei itse osaa tehdä on tää unelmasakki sitten huvittvaa väkeä.
Jos olisit yksin sinun ei tarvitsisi maksaa että saisit jotakin. Ja ne kerrosateriat joutuisit tekemään itse.
- ronttu
Joo joo mutta olisi sinne varmaan jäänyt valmiita hamppareita ja sanoihan jo että jos ei maksa niin kaupassakin hälyttäisi kassojen portit ja jäisi turvakamerojen kuvaan pärstä, ainakin huppu päässä kannattaisi käydä kaupassa jos meinaa maksamatta sieltä ulos tulla, sen verran fiksu olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518