Dogging harrastajat !

Ensi_kertalainen

Kesä tulossa... mistä löydätte dogging seuraa ja miten juttu pitää sopia tai järjestää ?

14

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoggingMs

Netistä, keskustelupalstoilta löytyy. Mutta kannattaa olla varovainen, siellä on jos jonkinlaista hörhöä.

• Nasau

Naisen on helppo löytää dogging seuraa netistä, miehille se on arpomista. Voi onnistaakin, kunhan rohkeasti yrittää.

• ijpu

Miltä sivuilta netistä voisi etsiä dogging kontakteja ?

• Jo-on-saamattomuutta

Voi herra jestas. Oletko noin saamaton vaiko vain teeskentelet! Netti täynnä kaikenlaisia yhteisöjä ja treffisaitteja ja sinä vielä ihmettelet, että mistä kontakteja1

• JerryJep
        Jo-on-saamattomuutta kirjoitti:

Voi herra jestas. Oletko noin saamaton vaiko vain teeskentelet! Netti täynnä kaikenlaisia yhteisöjä ja treffisaitteja ja sinä vielä ihmettelet, että mistä kontakteja1

Niin onkin, mutta mikä on helpoin ja luotettavin ? Sitä kait tuossa kyseltiin ?

• Ihan-mikä-tahansa
        JerryJep kirjoitti:

Niin onkin, mutta mikä on helpoin ja luotettavin ? Sitä kait tuossa kyseltiin ?

Ihan mikä treffisaitti tahansa.

• maisatrans
      • Ehkämukaan

Missäpäin lohjaa ?

• Kutsuni---

Toi tommenen on hauska tapahtumakarttakartta. Olen laittanut sinne moniia paikkoja. Mutta tuskinpa siellä koskaan ketään on ollut touhuilemassa, "kuntoilijoita" sitäkin enemmän. Mutta lenkkeily tekee hyvää!

• Koiruliininainen

Meitä koiraharrastajia tapaa helpoimmin koirapuistoissa. Rohkeasti vaan juttelemaan vaikka ei omaa koiraa olisikaan.
      Onko jokin rotu erityisesti sinun suosikkisi? Vai pidätkö kaikista koirista?

• Ymmärrä huumorisi:) Mutta jos aihe kiiostaa-laita ysäri,,Arvaat kai e-postii..Voisimme keskustella myös koirista ja harrastuksista iiden kanssa:)

• Koetappas

Tinder on hyvä, mutta siinä ei tuo anonyymisyys säily. Joskus Iskuri oli ihan kelpo, nyt sieltä harvemmin löytää mitään asiallista. Suomi 24 myös, tietyin varauksin.

• Korkokenkämallu

Netistä pitää etsiä ja puhelimessa sopia. Meillä mies sopii paikan ja ajan, minä en kehtaa tai osaa puhua. Ja kun etsimme miesseuraa, niin jotenkin tuo asia on miesten kesken helpompi. Yleensä puistossa on hyvä tavata. Ja etukäteen sopia joku tuntomerkki ja se, että käytetään kondomia. Ja tavatessa on tietenkin vielä mahdollisuus perua juttu. Meillä mies vie minut sovittuun paikkaan huomattavasti sovittua aikaa aikaisemmin ja jää itse johonkin lähettyville kaiken varalta. Mulla on kännykkä mukana ja soitan miehelleni ja jätän sen taskuuni auki tuon jutun ajaksi. Ei kannata olla kovin ronkeli tapaamisen kohteen suhteen. Voi sitä kerran paneskella vähän huonommankin panon. Seksikästä päälle ja kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1886
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      232
      1206
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1198
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      895
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      851
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      48
      843
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      782
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      761
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe