Kuvista voi päätellä, että mitään dramaattista muutosta ei ole tulossa. Suurin ero aiempaan on etusäleikössä, joka on saanut uuden muodon. Ajovalojen aiemmat LED-rivit on päivitetty modernimpaan jatkuvaan linjaan, joka on samalla paikalla kuin pistemäiset LED-valot aiemmin. Etupuskuri on uudessa mallissa aiempaa aggressiivisempi.
Takana ainoastaan jarruvaloissa on pieniä muutoksia, joskaan puskurin kaikkia yksityiskohtia ei ole kuvassa nähtävissä.
http://www.topgearsuomi.fi/content/ensimmaiset-kuvat-peugeot-308-facelift-mallista-julki-entista-aggressiivisempi-puskuri-ja
Ensimmäiset kuvat Peugeot 308 Facelift -mallista
Uudistuksia
5
282
Vastaukset
- HyviäUudistuksia
Facelift malliin saa uuden DVR 1.5 dieselin ja EAT8 8-nopeuksisen automaattivaihteiston. :)
- VaihteitaLisää
EAT8 vaihteisto tulee myös 2.0l dieseliin. Ainakin 180hp versioon.
- hyvä.valinta
Kunnon automaatti, ei mikään kaksoiskytkinnytkytin. Menee harkintaan.
- 423423
Jokohan siihen saa ratin säädöt. Nykymallissa ei mahdu jalat ratin alle. Ei kyll ämahdu 3008ssakaan.
3008 olisi kyllä ulkonäöltään ja erityisesti sisustaltaan upea peli. Siinä jää saksan premiumit kakkoseksi.- Esaesavain
Nosta sitä rattia niin mahtuu reiteväkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818