Punnituksessa huijaaminen

Jokutäältäjostain

Onko kellään ideoita/omia kokemuksia miten huijata punnituksessa? Mulla on polin käynti seuraavalla viikolla ja paino pitäis saaha 4kg ylöspäin... Tää on vaan pakkorako ettei osasto kutsuis. Mulla on itelläni motivaatio parantua kotona kuhan selviän seuraavasta viikosta. Eli mitä painavaa ja pientä voisin piilottaa alusvaatteisiin?

14

3361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anorektikko

Rintaliiveihin ilmapallot täynnä riisiä tai vastaavaa😅

• Voiko jostain ostaa jotain pieniä "punnuksia" tms?

• avunantajaaa

Juo vettä paljon piilota rintsikoihin tai joihinkin jotain painavaa , niin ettei kuitenkaan erotu..

• Sairaslaihduttaja

Itse tein punnitus aikoinani niin etttä latoin mahaani,käsiini yms painavia metallin paloja jesarilla kiinni ja jotku löysät vaateet tuli ainakin se 5kg lisää kun noin tein enkä muuten jäänyt kiinni!

• Vettä en voi juoda koska lääkäri tarkistaa painelemalla vatsaa. Ja punnituksessa pitää olla alusvaatteilla joten mistä saisi jotain pientä ja painavaa ostettua tai onko ehotuksia mitä esim rintsikoihin voisi laittaa painoksi?

• Entinenano

Ootko varma että osasto ei auttais sua parantumaan?

• Ei auta! Oon motivoitunu parantumaan kotona... Nyt kertokaa mikä on pieni mutta painava?

• Vinkkejävinkkejä

Tietkö kun kalastuksessa käytetään sellaisia pieniä painoja? Niitä saa joistain kalastus ja urheilu kaupoista. Sitten riisikin on aika painavaa ja hiekka ja mitä tahansa painavaa nyt kotoasi löydätkään. Rintsikoihin kannattaa juspistää ja menkka siteeseen sisälle kun leikkaat sen jostain kulmasta auki

• Ei mitään. Menet omana itsenäsi, se on sun parhaaksesi.

Ethän ole kyllä parantunut kun huijausviestejä täällä kyselet.

Meinaatko tällä kaavalla selvitä jatkossakin. Järki käteen.

• Anonyymi

painaako esim. 700g lyijypaino puntarillakin sen 700g? eli saako esim kahdesta painosta 1,4kg lisää painoa?

• Anonyymi

Voi saakeli!! Ei sun kannattais ruveta huijailemaan. Jos osastokin kutsuu, se on merkki siitä että tarvit apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi saakeli!! Ei sun kannattais ruveta huijailemaan. Jos osastokin kutsuu, se on merkki siitä että tarvit apua.

Onkohan tuo kyselijä enää edes hengissä?

• Anonyymi

Hernepussit nilkkoihin jesarilla kiinni.

• Anonyymi

Syö Kilo homejuustoa ja puoli kiloa marmelaatia, iin lihot 1,3 kiloo!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe