Ylläpidolle kukkia!!!

loistavaa.toimintaa

Sai vaimennettua asiakeskustelut ja karkotettua asiakirjoittajat. Siniset katosi, mutta jäihän tänne rasse -peris-suvakki- mamu yms. sen sarjan jutut.

22

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä sinisillä henkilöillä jotka olemme rekistöröityneet on varmaan tilaisuuksia olla keskustelemassa ihmisten kanssa kasvotusten, joten se on ollut ainakin minulle mahdollista.Harrastaa ja lomailla toisten ihmisten kanssa
      Kiitos siitä että palstaa on siivottu varsinkin henkilöön nimeltä mainittuihin herjauksiin perättömyyksien osalta, jotka sisältävät kunnianloukkauksia

• loistavaa.toimintaa

Sinä olet kunnon mies Markku ja pysy sellaisena. Harmi kun muut asiakirjoittajat katosivat mihin lie menneet, mistä heitä löytää? Parasta lie mininkin lukijana kadota täysin.

• kukkiapa.hyvinkin

Oli todellakin hyvin ikävää, että Ylläpito hääti Lieksan keskustelupalstalta monet rekisteröityneet kirjoittajat poistamalla mielivaltaisesti heidän asiallisia aloituksiaan ja viestejään. Kukaan ei usko sellaista Ylläpidon väitettä, että tekoäly poistaa viestejä palstalta. Kuinka tekoäly ymmärtäisi poistaa vain asialliset kirjoitukset, mutta jättäisi palstalle häiriköiden tekemät ala-arvoiset rasse- ja suvakkikyhäelmät tai ulkomaiden tapahtumien linkit, joissa on vain yksi nimimerkin keksimä sana?

Lieksan keskustelupalsta on muuttunut täysin asiattomaksi Ylläpidon toimesta parin viikon aikana. Se on häiriköiden temmellyskenttä maahanmuuttovouhkamisineen ja rasistijankutuksineen. Miksi Ylläpito ei valvo laatimiensa sääntöjen noudattamista?

• Ei ole pelkästään ylläpidon väite vaan siitä uutisoitiin jo aikaa sitten että tekoälyä käytetään apuna Suomi24:n moderoinnissa.

• ei.anneta.periksi

Oikeassa olette, nyt vaan pitää olla hyväksymättä ylläpidon epäasiallista linjaa.
      Valheet teknisestä poistosta ja rasse mölinä on saatava kuriin, kyllä se onnistuu.

Olen jo toiminut, annetaan hetken kulua, perästä kuuluu sanoi torvensoittaja.
      Lieksan palstan tahallinen alasajo on ylläpidon uuden linjan uudet tuulet.

Antamalla näiden homo ja rasse juttujen olla ja poistamalla asialliset viestit, he haluavat saada täältä kaikki normaalit kirjoittajat poistumaan.

Kyllähän te aikuiset ihmiset ymmärrätte, täällä saattaa olla ikäviä paljastuksia.
      Kirjoituksia joita ei haluta julkiseksi, kähmintää jopa ihan rikoksiakin
      Tälläinen rasse mölinä on turvallista lätinää, aivottomilta joilla ei ole elämää.

Muistakaa tallentaa jokainen viesti, niitä vielä tarvitaan

• nastalla.keulilla

Tuo neljäs kappale kirjoituksessasi oli mielestäni paras. Minua huvittaa, että ylläpito kaiken "hyvän" lisäksi vielä pitää väkisin nastallaan palstan keulilla. Ei kannattaisi, kun täysin epäonnistui palstan siivousyritys.

• Ei ole ollut mitään siivousyritystä vaan ylläpito yksinkertaisesti muistutti säännöistä ja ilmoitti että palstaa valvotaan kuten ennenkin. Mutta jostain syystä palstan häiriköt käyvät täällä vihakampanjaansa myös ylläpitoa vastaan ja yrittävät valehdella ylläpidon toiminnasta.

• moisetkin.huolenpitäjät

Mistä te huolta pidätte? Siitäkö että leikkaukset ja kurjistaminen suomen kansalta jatkuu edelleen? Niinkö?

• exvaramoottori

Lieksassa valtuusto on varmaan vaalien jälkeen on monipuolue edustus kuten tähänkin asti tarvitsemme huolenpitoa siten, että teemme yhdessä työtä kuten kaupunginvaltuutettujen tuleekin tehdä kaikkien kuntalaisten hyväksi.
        Tarvitsemme siis hyvin laajasti asioita ymmärtäviä edustajia että meillä on hyvä ja monipuolinen elinkeinopolitiikka ja myös koulutusmahdollisuudet nyt on hyviä näkymiä edessäpäin mitä valtiovalta on antanut ymmärtää juuri lieksaa koskevana investointitukena.Meidän tulee vaan luottaa omiin mahdollisuuksiin vahvuuteen ja meille on saapunut paluumuuttajia ja nähneet palveluiden toimivan ne on tullut esille kun olen ollut vaalituvalla tavattavissa ja kuullut myös nykyisten päättäjien näkemyksiä kuntatasolta ja myös ministeritasolta eli ainakin on kokemusta siten asioista

• miksi-erinimellä

Et sitten laittanut kirjoituksen jälkeen MK Miksi?

• Mikä minä olen sinulle vastaamaan totean laulun tavoin" Mikä minä olen sinulle vastaamaan kysyy minulta töissä johtaja."kumpi on parempi karhu vai leijona" niin elukat ehkä paremmin tunnet juomat?
        Mutta minulla on kiire nyt ihmisten pariin ja kisoihin. nyt laitan MK

• kamuttajan.mummo

Y.p. Ei ole saanut kaikkia sinisiä pois siitä risuja

• tutkija.iänikuinen

Ahaa. Tunnustat siis, että ei ole yksi ja sama moninikke.

• pellehermannit

Ei saa lannistua, rasistiksi haukkuvat idiootit eivät ole muuta kun pohjasakkaa.
      Kansakoulupohjalla saa Lieksassa töitä, mutta eipä taida työt kiinnostaa.
      Edelleen on rasse-juttuja kysyn vaan miksi ?

• buhahahhahahaha

Valkoisen roskasakin edustajan itkua :D

• ajankohtaista.telkusta

menkkamunamaalari;)

• rasserasserasse

Rassejutut vaan pysyvät tiukasti ja vielä kärkipäässä, mädänneen hajuinen punikki
      valvoo eikä näytä nukkuvan lainkaan.

Ylläpito on täysin näyttänyt puolensa, olette epäoikeudenmukaisia nilviäisiä, valehtelette koneen poistavan asiattomat jutut, onko nämä rassse jutut oikein.

Mutta me isämmaalliset olemme kuitenkin se joka loppupelissä määrää ja tekee päätökset. Me maksamme erilaisina veroina teidän elämisemme tässä maassa.

Harmittaako punikkia kun meillä on varallisuutta ei tarvitse laskea pennejä elää kädestä suuhun , kuten teidän on pakko. Te elätte meidän kädestä ja samalla purette sitä, hyi ressukat miten olette kiittämättömiä.

• itse.häiriköit

Ensimmäistä kertää elämässäni kirjoitan näin, mutta nyt on pakko. Oletko ihan ääliö? Etkö ymmärrä kaikkien näkevän läpi jatkuvan poliittisen höpinäsi.
        Sinä et pysty perustelemaan yhtään väitettäsi. Osaat vain haukkua ja esittää perättömiä väitteitä.

Meillä Lieksassa verotulokertymästä on aina tullut hyvä osuus työtuloveroista. Samasta veronmaksajaryhmästä löytyvät myös vasemmistopuoluiden kannattajat. Eikä tulot ole pienimpiä. Valtuutetut ovat keskimäärin vanhempia ja varakkaampia kuin äänestäjät kaikilla puolueilla. (Tutkittu tieto) Lieksassa vasemmiston valtuutetuissa on ylilääkäristä-lehtoreiden kautta myyjiin. Näiden tavallisten, työssäkäyvien ihmisten jatkuva solvaaminen ja nimitteleminen on typerää ja osoittaa asiantuntemattomuutta.

Vihreät ja naiset ovat myös aina hampaissasi. Jos olisit lukutaitoinen ja tiedonhankintakykyinen tietäisit, että vihreiden kannattajat ovat koulutetuin äänestäjäryhmä kaikista puolueista. Koulutuksella on edelleen kausaliteettia palkkaukseen. Lieksassa ei tosin ole kuntavaaleissa vihreää ehdokasta, joten siinäkin kampanjointisi on mennyt kankkulankaivoon.

Jokainen voi tykönään pohtia kumpi on isänmaallisempaa haukkua louskuttaa muita kirjoittajia päivätpääskytysten vai katsoa ympärillään olevaa maailmaa ja nähdä ihmisten erilaisuus ja erilaiset kyvyt poliittisesta kannasta ja varallisuudesta riippumatta.

Sekä rassejankutus että sinun solvauskampanjointisi ovat yhtä vastenmielisiä!

• demarienrasismia

Väärin älkää syyttäkö ylläpitoa, syy poistoihin on ihan muualla, naapurikunnassa.

• niin.on

Oikein " itse.häiriköt" olen samaa mieltä, meillä Lieksalaisilla on liian hyvin pullat uunissa, siksi tälle palstalle tulee muualta idiootit räkyttämään.

Rasistiksi haukkuminen on erään henkilön avauksia, hän pitää blokia ja haukkuu sielläkin rasisteja, hän on hirttäytynyt tähän rasistiteemaan. Hän ei asu Lieksassa.

Hän avaa provosoivasti haukkuen rasistiksi, kun metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, eli tulee erilaisia mielipiteitä.

Sitten nämä vastustavat mielipiteet poistetaan ja voi taivas miten hänen on hyvä olla
      epäilen olisiko ongelmia ?

• Päivän.Naurut

Vai on Suomen köyhimmillä ja sairaimilla "liian hyvin pullat uunissa"??? :D :D :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      103
      8665
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6650
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6449
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5181
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4307
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3471
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3335
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3052
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe