On niit semmosiiki omaishoitajii mitkä ei tee mitään muuta kuin nostaa palkkiota ja käyttää omaishoidettavies rahat eikä tee yhtikäs mittä.
Omaishoitajat
4
279
Vastaukset
- jotain.myönteistäkin
Jos on, vika on valvonnassa. Ainakin meillä aikoinaan kävi kunnan ihmisiä katsomassa tilanteen ennen kuin tukipäätöksiö tehtiin ja tuki oli määräaikainen. Itse olimme tyytyväisiä vaikka tuki oli pieni siihen aikaan , eikä suinkaan vastannut työmäärää joka oli 24/7 , mutta jotain kuitenkin saatiin ja se auttoi paljon perheessä jossa toinen oli työelämän ulkopuolella hoitosuhteen takia , vaikka silloin työtä olikin tarjolla kaikille halukkaille.
- Raskastatyötä
Hattua nostan jokaiselle omaishoitajalle,korvaamattoman arvokasta ihmiarvoa ylläpitävää työtä mutta,varmasti väärinkäytöksiäkin on mutta olisiko kuitenkin niin että useimmissa negatiivis painotteisessa tapauksessa kyseessä on muiden omaisten pahanmielen purkausta kun eivät itse osallistu omaishoitoon mitenkään,vierestä olen tällaista keissiä joutunut aikoinani seuraamaan eikä se ole mukavaa seurattavaa,mutta onneksi suurin osa omaishoitajista tekee tätä pyytteetöntä työtä puhtaasti lähimmäisen rakkaudesta,rahallisen korvauksen takia sitä työtä ei kannata todennäköisesti tehdä.
- Josvaikkalykästäisi
Mistäs tiedät , ettei tee mitään ? Hoidettavien tarpeet on erilaisia , sivullinen ei niitä välttämättä tajua . Vaatimukset on niin kovat , että kaikki omaishoitajat eivät edes korvausta saa . Ei nyt viitsitä kadehtia , odotellaan aikaa , jos päästäisiin vaikka itse omaishoitajaksi !!!
- hoitoonvaan
Kyttääks ikkunan takana mitä tehdään talos vitun kyylä istu siel stl vaan juoruamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408