On niit semmosiiki omaishoitajii mitkä ei tee mitään muuta kuin nostaa palkkiota ja käyttää omaishoidettavies rahat eikä tee yhtikäs mittä.
Omaishoitajat
4
298
Vastaukset
- jotain.myönteistäkin
Jos on, vika on valvonnassa. Ainakin meillä aikoinaan kävi kunnan ihmisiä katsomassa tilanteen ennen kuin tukipäätöksiö tehtiin ja tuki oli määräaikainen. Itse olimme tyytyväisiä vaikka tuki oli pieni siihen aikaan , eikä suinkaan vastannut työmäärää joka oli 24/7 , mutta jotain kuitenkin saatiin ja se auttoi paljon perheessä jossa toinen oli työelämän ulkopuolella hoitosuhteen takia , vaikka silloin työtä olikin tarjolla kaikille halukkaille.
- Raskastatyötä
Hattua nostan jokaiselle omaishoitajalle,korvaamattoman arvokasta ihmiarvoa ylläpitävää työtä mutta,varmasti väärinkäytöksiäkin on mutta olisiko kuitenkin niin että useimmissa negatiivis painotteisessa tapauksessa kyseessä on muiden omaisten pahanmielen purkausta kun eivät itse osallistu omaishoitoon mitenkään,vierestä olen tällaista keissiä joutunut aikoinani seuraamaan eikä se ole mukavaa seurattavaa,mutta onneksi suurin osa omaishoitajista tekee tätä pyytteetöntä työtä puhtaasti lähimmäisen rakkaudesta,rahallisen korvauksen takia sitä työtä ei kannata todennäköisesti tehdä.
- Josvaikkalykästäisi
Mistäs tiedät , ettei tee mitään ? Hoidettavien tarpeet on erilaisia , sivullinen ei niitä välttämättä tajua . Vaatimukset on niin kovat , että kaikki omaishoitajat eivät edes korvausta saa . Ei nyt viitsitä kadehtia , odotellaan aikaa , jos päästäisiin vaikka itse omaishoitajaksi !!!
- hoitoonvaan
Kyttääks ikkunan takana mitä tehdään talos vitun kyylä istu siel stl vaan juoruamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204