Omaishoitajat

Verhotheiluu

On niit semmosiiki omaishoitajii mitkä ei tee mitään muuta kuin nostaa palkkiota ja käyttää omaishoidettavies rahat eikä tee yhtikäs mittä.

4

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain.myönteistäkin

      Jos on, vika on valvonnassa. Ainakin meillä aikoinaan kävi kunnan ihmisiä katsomassa tilanteen ennen kuin tukipäätöksiö tehtiin ja tuki oli määräaikainen. Itse olimme tyytyväisiä vaikka tuki oli pieni siihen aikaan , eikä suinkaan vastannut työmäärää joka oli 24/7 , mutta jotain kuitenkin saatiin ja se auttoi paljon perheessä jossa toinen oli työelämän ulkopuolella hoitosuhteen takia , vaikka silloin työtä olikin tarjolla kaikille halukkaille.

    • Raskastatyötä

      Hattua nostan jokaiselle omaishoitajalle,korvaamattoman arvokasta ihmiarvoa ylläpitävää työtä mutta,varmasti väärinkäytöksiäkin on mutta olisiko kuitenkin niin että useimmissa negatiivis painotteisessa tapauksessa kyseessä on muiden omaisten pahanmielen purkausta kun eivät itse osallistu omaishoitoon mitenkään,vierestä olen tällaista keissiä joutunut aikoinani seuraamaan eikä se ole mukavaa seurattavaa,mutta onneksi suurin osa omaishoitajista tekee tätä pyytteetöntä työtä puhtaasti lähimmäisen rakkaudesta,rahallisen korvauksen takia sitä työtä ei kannata todennäköisesti tehdä.

    • Josvaikkalykästäisi

      Mistäs tiedät , ettei tee mitään ? Hoidettavien tarpeet on erilaisia , sivullinen ei niitä välttämättä tajua . Vaatimukset on niin kovat , että kaikki omaishoitajat eivät edes korvausta saa . Ei nyt viitsitä kadehtia , odotellaan aikaa , jos päästäisiin vaikka itse omaishoitajaksi !!!

    • hoitoonvaan

      Kyttääks ikkunan takana mitä tehdään talos vitun kyylä istu siel stl vaan juoruamassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe