Remontti mielessä? Toimi nyt, koska tekijöitä ei tahdo riittää kaikille
Kotien remontoijista on kova kysyntä ja paikoitellen varsinkin erityisosaajia on vaikea saada. Jos suunnittelet kunnostuksia kesäksi, toimi nyt.
Sekä asuntojen rakentaminen että korjaaminen on Rakennusteollisuuden (RT) mukaan viime vuosina vilkastunut. Tämä näkyy niin suurilla kuin pienilläkin työmailla.
http://url-to.com/yV
Remontti mielessä? Toimi nyt, koska tekijöitä ei t
3
171
Vastaukset
- tuhansiaTyöttömänä
Aloitus täyttä huuhaata, kyllä Baltiasta vielä tekijöitä löytyy vaikka Ruotsi onkin mieluisempi kohdemaa
- nsammattilainen
Baltteja, venäläisiä ja polskeja kannattaakin päästää kotiinsa sohlaamaan - joutuu vain tekemään hommat itse uudestaan niiden jäljiltä.
Olen nähnyt kaikenlaista ja näillä roduilla ei ole mitään kunnioitusta asiakasta, hänen kotiaan tai omaisuuttaan kohtaan - ehkä halpoja, mutta 2-3 kertaan tehty duuni tulee kalliimmaksi kuin kerralla hyvin tehty ja lisäksi vielä asiakkaan hermojen menetys paskan takia - EI KIITOS!
- Rakennus.mies
Jos suunnittelee remonttia kesäksi niin hyvät timpurit on jo myyneet itsensä ainakin vuoden loppuun ellei pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa791748Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771285- 391260
- 791080