Remontti mielessä? Toimi nyt, koska tekijöitä ei tahdo riittää kaikille
Kotien remontoijista on kova kysyntä ja paikoitellen varsinkin erityisosaajia on vaikea saada. Jos suunnittelet kunnostuksia kesäksi, toimi nyt.
Sekä asuntojen rakentaminen että korjaaminen on Rakennusteollisuuden (RT) mukaan viime vuosina vilkastunut. Tämä näkyy niin suurilla kuin pienilläkin työmailla.
http://url-to.com/yV
Remontti mielessä? Toimi nyt, koska tekijöitä ei t
3
162
Vastaukset
- tuhansiaTyöttömänä
Aloitus täyttä huuhaata, kyllä Baltiasta vielä tekijöitä löytyy vaikka Ruotsi onkin mieluisempi kohdemaa
- nsammattilainen
Baltteja, venäläisiä ja polskeja kannattaakin päästää kotiinsa sohlaamaan - joutuu vain tekemään hommat itse uudestaan niiden jäljiltä.
Olen nähnyt kaikenlaista ja näillä roduilla ei ole mitään kunnioitusta asiakasta, hänen kotiaan tai omaisuuttaan kohtaan - ehkä halpoja, mutta 2-3 kertaan tehty duuni tulee kalliimmaksi kuin kerralla hyvin tehty ja lisäksi vielä asiakkaan hermojen menetys paskan takia - EI KIITOS!
- Rakennus.mies
Jos suunnittelee remonttia kesäksi niin hyvät timpurit on jo myyneet itsensä ainakin vuoden loppuun ellei pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807