Halpamaista toimintaa

Useissa ketjuissa joku mukamas kuntavaaliehdokas kirjoittaa asiattomuuksia nimeltä mainiten minut halventavasti
Ihmettelen todella noin ala -arvoista toimintaa jos pyrkimyksenä on hoitaa ihmisten asioita yhteistyössä eri puolueiden edustajien välillä.
Olen ollut jo pitkään tuollaisen kirjoitusten kohteena ja kuitenkin hoitanut tehtäviäni eri järjestöissä ja kunnalliselämässä pystypäin ja esiintynyt yleisölle jopa menestyen vaikka juuri oli saattohoito meneillään puolisollani jopa sairaalan osastolla sekä kilpailuissa vaikka juuri oli äitini kuollut

Eli olen todellinen huolenpitäjä ja kunnallisvaaleissa ehdokkaana sen nyt totean asiallisesti ja toivon yhteistyön edelleen jatkuvan koska eri puolueiden edustajille olen antanut mahdollisuuden esiintyä vahvistinlaitteiden kautta markkinoilla ja siitä olen kiitoksen saanut tasapuolisesta asiasta.
Joten koirat haukkuu ja vankkurit kulkee Terveisin markku Korpinen Lieksa

47

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • udtu7uidiey

      Ei pitäisi laulaa jos lähiomaisetkin kuolee!

      • Eloon jäivät ihmiset tänäänkin 16 miestä oli sarjassani ja meitä kolmea laulatettiin uudelleen ja hyvin meni.
        Mutta suotakoon tuo sinun kannanotto vitsinä


      • Kuitenkin muistutan tuota ehdokasta miten hän aikoo toimia kuntalaisten parhaaksi ainoastaan löytääkseen vain heikkoudessaan solvaamisen kohteen ja kuitenkin pitäisi hyväksyä myöskin toisia ihmisiä ihmisenä ja antaa myös toisille ihmisille edes ihmisarvon valitettavasti näin ei ole tuolta jatkuvalta solvauskirjoittajalta tapahtunut, vaan kirjoitukset ovat ala-arvoisia toivoisin peiliin katsomista onko luojankuva ihmisessä turmeltunut


    • punapääPelikoneella

      Jos nyt ylläpitokin huomioisi tämän korpisen keskustelutason.
      Hän kirjoittelee lieksa osioon, karaokesta, jolle on oma osionsa s24:ssä.
      Toinen. Korpinen se vaan mainostaa omaa kuntavaalikampanjaansa täällä, vaikka mainostaminen on kielletty.
      Kolmantena ja ei vähäisimpinä. Miksi ihmeessä Korpinen vuodesta toiseen avaa noita ketjujaan, provokaatio tarkoituksena.

      • Ylläpito on kyllä huomioinut keskustelun tason jota juuri edustaa myös punapääpelikoneelta.
        Olen todennut sen että olen pystynyt myöskin vaikeina hetkinä olemaan yleisön edessä ja minulla on toki ollut tehtäviä ja tässä en puhunut mistään karaokesta vaikka toki sekin on tuttu asia.
        Olen myös lukenut yllläpidon ohjeet ja siinä todetasan ettei myöskään ehdokkaiden tarvitse olla tuppisuuna vaan he voivat osallistua kuntaa koskeviin asioihin ja siten näen myöskin että minulla on oikeus oikaista vääriä ja loukkaavia sisältöjä jota kohtaani tehdään jatkuvasti.
        Valitettavasti olen joutunut nytkin tekemään ilmiantoja ja uskonut ja luottanut siihen että järki voittaisi ja jotkut ihmiset olisivat aikuistuneet.
        On todella surkuteltavaa jos kaupunginvaltuustossa oleva henkilö on noin sokea että on pelko takapuolessa ja toimia noin ala -arvoisesti kohtaani jonka ovat jo moni kirjoittaja huomannut myöskin ylläpito ja varmaan nytkin toivottavasti myöskin viranomaiset noihin rajuihin ylilyönteihin jota esiintyy tässäkin ketjussa varsinkin viikonloppuisin mutta ilmeisesti poliisi on myös puolueellinen puuttumaan asioihin jonka katson yhdeksi rasismin muodoksi syntyperäni vuoksi


      • punapääPelikoneella
        markkukorpinen kirjoitti:

        Ylläpito on kyllä huomioinut keskustelun tason jota juuri edustaa myös punapääpelikoneelta.
        Olen todennut sen että olen pystynyt myöskin vaikeina hetkinä olemaan yleisön edessä ja minulla on toki ollut tehtäviä ja tässä en puhunut mistään karaokesta vaikka toki sekin on tuttu asia.
        Olen myös lukenut yllläpidon ohjeet ja siinä todetasan ettei myöskään ehdokkaiden tarvitse olla tuppisuuna vaan he voivat osallistua kuntaa koskeviin asioihin ja siten näen myöskin että minulla on oikeus oikaista vääriä ja loukkaavia sisältöjä jota kohtaani tehdään jatkuvasti.
        Valitettavasti olen joutunut nytkin tekemään ilmiantoja ja uskonut ja luottanut siihen että järki voittaisi ja jotkut ihmiset olisivat aikuistuneet.
        On todella surkuteltavaa jos kaupunginvaltuustossa oleva henkilö on noin sokea että on pelko takapuolessa ja toimia noin ala -arvoisesti kohtaani jonka ovat jo moni kirjoittaja huomannut myöskin ylläpito ja varmaan nytkin toivottavasti myöskin viranomaiset noihin rajuihin ylilyönteihin jota esiintyy tässäkin ketjussa varsinkin viikonloppuisin mutta ilmeisesti poliisi on myös puolueellinen puuttumaan asioihin jonka katson yhdeksi rasismin muodoksi syntyperäni vuoksi

        Olikos äänimääräsi viime kuntavaaleissa 12. Laskeva prosenttisi on todella järkyttävä.
        Ja vielä jatkat mainoskampanjaasi täällä.
        Tulevissa kuntavaaleissa äänimääräsi on tilastojen mukaan neljän ja kuuden välillä.


      • Teet tilastoja niin kiitän noista äänistä .Kovasti olet ollut tahollasi portaita lakaisemassa ahkerana ja paskamyllyä pyörittämässä.
        se on rollin elämäntehtävä minun elämäntehtävänä on elää ihmisten parissa ja tehtäviä riittää siitä huolimatta vaikka minut on uhattu jopa muutaman kerran tappaa näissä kirjoituksissa ja jopa ministerin taholta totesi pitää laittaa myllynkivi kaulaan ja upottaa järveen tämä oli vaalipaneelissa aikanaan
        Mutta nyt taas menoksi kokeilen miten keilat kaatuu ja rollijutuille sanon kuin työkaveri aikanaan"paska huuleen"
        Mutta uurnilla nähdään kuten ministeri totesi ja seurakuntalaiset laulaa hoosiannaa ja nahkurilla on työtä ja nyt noidat lentelee näillä palstoilla muuten makkaraa on tarjolla lauantaina ja se on maistuvaa huolenpitoa itse valmistaudun konserttiin


      • Tuo sinkomies on nimimerkin rosvo


      • Katsokaappa noista ilmoituksista tuota tasapuolisuutta kuka ilmoituksen maksaa joillekkin sen maksaa ammattiliitto näin se on jopa useamman kerran.Minäkin olin aikanaan ammattiliiton valtuustossa MKL kuusi vuotta eli valtakunnallisen SAK kuuluvan valtakunnallisen järjestön ja toimin myöskin ammattiosaston puheenjohtajana jossa oli 150 jäsentä ,mutta aina maksoin mainokseni itse ja vähäistä se oli joten näin se on samalla myöskin jäsenille tuli vasemmistolehtien lehtiseteli ammattiliiton puolesta. Toimin kuitenkin luottamustehtävässä sopimuksen mukaan jäsenistön parhaaksi, koska tunsin hyvin työ ja virkaehtosopimukset ja myös työsuojelusopimukset koska opiskelin työsuojelukouluttajaksi ja siten toimin myöskin sopimuspolitiikasta opetajana sairaanhoito oppilaitoksessa alan opiskelijoille, joten näin sen lisäksi tunnen hyvin myös kunta ja hallintolain pitkän kokemuksen mukaan luottamustehtävieni kautta joten iso kassi on täynnä lainsäädäntöä ja hyvin muistissa. Mutta aina muistaen sen tehtävän mitä varten on olemassa toimiessani kehitysvammaisten ja ihmisten parissa joten aika aikaa kutakin ja ainakin olen yrittänyt olla ihminen ihmiselle ja edelleen.
        Tämä saa nyt vastustajani juoksemaan luudalla lentäen heh heh MK


      • vain.sininen.on.omasi
        markkukorpinen kirjoitti:

        Tuo sinkomies on nimimerkin rosvo

        Onkos tuo rekisteröity tuo sinkomies nikke? Rekisteröikää se ei ole sitten "villi ja vapaa" kenen tahansa käytettäväksi. Eikös se rekisteröinti takaa sen, että sitä ei sitten toiset voi käyttää.
        Sitten askaa tietenkin nämä "sitkomies, sikomies, sinkomie...jne. jäljittelyt.


    • Uskotonukko

      On pakko sanoa täältä sivusta. Kaikki politiikka on samaa paskaa. IKL:llästä kommareihin. Samaa tekee kaikki uskonnot. En usko että kummastakaan asiasta olis yhtään mihinkään.

      • markkukorpinen

        Kysyn sinulta millaisessa yhteiskunnassa sinä haluaisit elää, Olisitko valmis muuttamaan tuonne lähi- itään jossa myrkkykaasut ja ohjukset ovat vieraana?

        Miten sinä siis koet yhteiskuntamme suomen arvot ja asenteet ja millaiseksi demokratiamme?


      • MuistatkoSinkomiehen
        markkukorpinen kirjoitti:

        Kysyn sinulta millaisessa yhteiskunnassa sinä haluaisit elää, Olisitko valmis muuttamaan tuonne lähi- itään jossa myrkkykaasut ja ohjukset ovat vieraana?

        Miten sinä siis koet yhteiskuntamme suomen arvot ja asenteet ja millaiseksi demokratiamme?

        Pääset kunnanvaltuustoon, kunhan joskus opit oikeinkirjoituksen.
        Näillä näkymin ja kirjoitus- sekä esiintymistaitosi tuntien, et koskaan tule olemaan muu, kuin varamies, vilttiketjussa.


      • MuistatkoSinkomiehen kirjoitti:

        Pääset kunnanvaltuustoon, kunhan joskus opit oikeinkirjoituksen.
        Näillä näkymin ja kirjoitus- sekä esiintymistaitosi tuntien, et koskaan tule olemaan muu, kuin varamies, vilttiketjussa.

        Joo sinkomies nimimerkkejä on useita ja armeijassa olen käsitellyt kevytsinkoa.
        Mitä tulee sitten sanomiisi niin muuhun meillä on henkilöitä joilla ei ole näitäkään taitoja mitä minulla on.
        Kyllä monella Lieksan ulkopuolisillakin henkilöillä on erilainen käsitys minun esiintymistaidoista jopa TV ja radiossa ja sanomani on selkeä ja kuuluva myös juontajana ollut usein myös Lieksassa kuten sanoin olen ollut siinä suhteessa tasapuolinen ja huumorilla höystetty esin iltatorilla.
        Joten lähden nytkin ihmisten aikaan liikkeelle ja todella jokaiselle on tehtävää myöskin koirille haukkua vankkureita ja metsällä olla kaverina ja minun koira kyllä osasi herättää kun yökyöpelit olivat autojen kimpussa pahaa tekemässä.
        Olen aikanaan ollut valtuustossa neljä kautta ja tehtäviä on ollut senkin jälkeen ja hyvät yhteydet eri puolueiden kansanedustajiin että näin mennään MK


    • korpiselle.vastine

      Arvot ja asenteet on perseellään, on vain kähmintää, korruptiota ja koyhien sortamista! Oikeasta demokratiasta ei ole tietoakaan! Työväenaate kuoli -70 luvulla, on vain kiipijöitä ja tukien pummaajia! Ja sellainen yhteiskunta olisi paras jossa ei olisi ensimmäistkään matua, ei tarviis pelätä raiskauksia, ja terroritekoja!
      Mutta ollaan ruotsin tiellä jo hyvin pitkällä!

      • Olen edelleen sitä mieltä että kuten kenraali totesi "Suomi on hyvä maa, sitä kannattaa puollustaa"
        Tunnen hyvinkin tuon 70 luvun ja miten nuo sen hetken kommunistit ovat tämän hetken eu tukien suurimpia saajia.
        Mitä tulee tuohon muuhun niin kyllä meillä sentään tähän asti on selvitetty tilanteet mutta toki tarvitaan nyt eduskunnalta toimintaa ja siitähän nyt olemme kuulleet tänäkin aamuna .
        On vain kyse siitä että joissakin valtioissa ei ole demokratiaa ja ulkovaltiot sitten niihin puuttuu joidenkin valtapyrkimysten vuoksi.


    • sjyjswtjytjuty

      Mitä virkaa on demkratialla joka ei toimi,,kuten suomessa?

    • Nyt ymmärrän miksi siniseksi rekisteröityneet asiakirjoittajat kuten Kamuttaja ennemmin tai myöhemmin lähtevät pois tältä palstalta. Heti kun tänne tulee joku sininen kirjoittaja, häntä kohtaan aloitetaan järjetön haukkumiskampanja. On kuin häiriköt tuntisivat reviirinsä uhatuksi kun palstalle tulee joku sininen joka rekisteröitymisellään viestii että haluaa jäädä palstalle ja kirjoittaa asiaa. Häiriköiden silmissä se on kuin punainen vaate, koska tällä palstalla saa heidän mielestään kirjoittaa vain sitä mitä he sallivat.

      • Kiitos uuninpankko vaikka olisimme asioista eri mieltä mutta kuitenkin olemme siinä suhteessa samaa mieltä, että keskustelut pitää olla asiallisia ja pysyä aiheessa Toki mielestäni huumori voi olla höysteenä muttei törkyä samoin nuo murteet mutta jätetään toisten mollaaminen pois jota jatkuvasti valitettavasti tapahtuu, siksi näen, että meidän aikuisten tulee olla läsnä edelleen sinisinä ja pitää huolen että emme ole leikkikehässä heittämässä toisten silmille hiekkaa ja lyömässä leikissä hiekkalapiolla takaapäin juntturoomassa niin jutturoora on pohjalainen sanonta ja sitäkin olen tehnyt eli paininut aikanaan. Mutta vain kerran Lieksassa henkilön kanssa ,jolta kuri ja järjestys puuttu ja ei totellut käskyä ja kehoitusta vaan tarjosi nyrkkiä,. Mutta todella harvinaista ja tiilenpäitä luki sitemmin.


      • ihuifryhuiyucghf

        Sinä kun et ketään hauku,,ethän!


    • sattuko.kipiästi

      Saitko nokkaasi nyrkkiä?

      • en mutta toivoisin keskustelun edelleen olevan asiallista.Kuten totesin niin tuolla taballa ei asioita koskaan hoideta vaan yhteistyössä niiden henkilöiden kanssa jotka ovat saaneet kuntalaisten luottamuksen vaaleissa.
        Mutta meillä jokaisella kuntalaisella on aloiteoikeus ja sitäkin olen käyttänyt ja saanut kuntqalaisten asioita hoidettua hyvinkin monia ja siitä tahdon lausua kiitoksen.
        Vaikka jotkut ovat häiriköitä niin heiltä taitaa taito puuttua yhteisten asioiden hoitamiseen esim kunta aloitteena niitä ei hoideta tällä palstalla se pitäisi tietää olen sen asian monesti sanonut ja halunnut opastaa


      • Tuli joitakin kirjoitusvirheitä anteeksi. Oli pitkä harjoitus takana kuorolla ja esiintyminen vaikka lieksan lehti sotki useasti tuttuun tyyliinsä monen asiat ja esim toi tappioita kuorolle


    • punapääPelikoneella

      On tullut usiasti mieleen, että kirjoitteletkohan tänne edes selvinpäin.

      • Jälleen kysymys ? tokko sinäkään olet selväjärkinen? jokainen keskustelija vastaa teoistaan oliko missä tilassa hyvänsä niin aina pitää muistaa vastuunsa


    • punapääPelikoneella

      Nopiaampa vastailet. Ikäänkuin kyttäisit tätä palstaa. Kun on kysymys kirjoitusvirheistä, olettaisi, että kirjoitusvirheet katoaisi.
      Kuinkahan voinet hoitaa luottamustointa, kun et osaa edes oikein kirjoittaa. Ja et osaa edes vastata kysyttyyn? Olet varsinainen kummajainen kuntavaaliehdokkaiden sakissa.

      • On onni,että on olemassa erilaisia ihmisiä myöskin "kummajaisia" jotka erottuvat massasta ja joilla on itsenäisiä ajatuksia ja yhteistyökykyä myöskin.
        Kuten totesin aikaisemmin niin oli pitkä rupeama lieksalaisen kuoron konserttin ja harjoituksen kautta sitä ennen olin jo aamusta ihmisten parissa vaaliteltalla ja tuvalla.Inhimillisesti ajatellen monikaan ikäihminen ja kuntalainen eivät perusta sinun pilkuihin mitään jotka lukevat ajatuksen ja hyvän tarkoituksen hyvin laajasti Kuten minä teen kuntalaisia ajatellen varmaan tarkoitus tulee selväksi.


      • kirjpoitusvirheitä

        Pitkä rupeama on kohdallasi enemmän sääntö kuin poikkeus. On totta, että kirjoitusasussasi ja virheiden määrässä on korjaamisen varaa. On välinpitämätöntä tuolla tasolla kirjoittaa tekstiä jossa on paljon kirjpoitusvirheitä tai lauseitten jäsennys ja välimerkkien käyttö on hataralla pohjalla. Sinua on kyllä monta kertaa neuvottu käyttämään vaikka oikolukuohjelmaa.


      • oikolukija

        Näyttää niitä virheitä sinullekkin tulevan


      • kirjpoitusvirheitä

        No ne oli tahallaan tehtyjä tehosteita;)

        PS. Sinullekin kirjoitetaan yhdellä koolla.


      • Vaalipäivänä.liputetaan

        Aika ajoin täällä puututaan tuohon oikeinkirjoitukseen, sen merkitykseen ja siihen onko se palstalle kuuluvaa vai saadaanko näppäillä tekstiä miten vain. Toki saamme. Mutta se kertoo huolittelun myötä aina jotain kirjoittajastaan ja hänen arvostuksestaan muita lukijoita kohtaan. Ymmärrän senkin, että minkäs taidoilleen voi, jos niitä ei ole. No, toisaalta itseään on mahdollista kehittää jos siihen on aihetta. Tai, voi keskittyä asioihin joita paremmin osaa.

        Varsinkin nyt suomen kielen päivänä, Mikael Agricolan ja Elias Lönnrotin päivänä 9. huhtikuuta. On myös vaalipäivä, eli kaksin, ellei kolminkertainen syy liputtaa.

        Toki, kuten täälläkin on todettu, ei palsta ole mikään oikeinkirjoituksen kilpailupalsta, mutta onhan mukavampaa kaikkien kannalta lukea enemmän oikein kirjoitettua tekstiä kuin virheiden maustamaa. Se ei ole makuuni.

        Onnea ja menestystä kuntavaaleihin toivotan kaikille ehdokkaille tasapuolisesti.


      • Vaalipäivänä.liputetaan kirjoitti:

        Aika ajoin täällä puututaan tuohon oikeinkirjoitukseen, sen merkitykseen ja siihen onko se palstalle kuuluvaa vai saadaanko näppäillä tekstiä miten vain. Toki saamme. Mutta se kertoo huolittelun myötä aina jotain kirjoittajastaan ja hänen arvostuksestaan muita lukijoita kohtaan. Ymmärrän senkin, että minkäs taidoilleen voi, jos niitä ei ole. No, toisaalta itseään on mahdollista kehittää jos siihen on aihetta. Tai, voi keskittyä asioihin joita paremmin osaa.

        Varsinkin nyt suomen kielen päivänä, Mikael Agricolan ja Elias Lönnrotin päivänä 9. huhtikuuta. On myös vaalipäivä, eli kaksin, ellei kolminkertainen syy liputtaa.

        Toki, kuten täälläkin on todettu, ei palsta ole mikään oikeinkirjoituksen kilpailupalsta, mutta onhan mukavampaa kaikkien kannalta lukea enemmän oikein kirjoitettua tekstiä kuin virheiden maustamaa. Se ei ole makuuni.

        Onnea ja menestystä kuntavaaleihin toivotan kaikille ehdokkaille tasapuolisesti.

        Muistutan kuitenkin siitä, että täällä joku henkilö on lähtenyt jatkuvaan valheellisen tiedon levitykseen saattaakseen minut halveksinnan kohteeksi. Tämä on tahallista toimintaa kohtaani ja ei edusta mitään hyvää ja otollista toimintaa jos henkilö haluaa itse päästä valtuustoon." Mitä se hyödyttää ihmistä vaikka hän saisi omakseen koko maailman ,mutta saisi sielullensa vahingon" näin Raamatussa todetaan. Hyvää vaalipäivää


      • Mutta kuitenkin, muistutit tai et, olen ollut tietoinen tuosta häirinnästä. Se on ehdottomasti väärin ja suoraan henkilöön menevää törkeyttä ja tavatonta, todella huonoa ja ala-arvoista käyttäytymistä.

        Sen kuitenkin sanon sinulle hyvä Markku vilpittömästi, että sinulla on tuohon tärkeilyyn ja törppöälyyn kohtaasi kohden ollut mielestäni väärät sammutuskeinot. Voisi ajatella, että sammutat polttoaineella tulta tai vedellä muovipaloa.

        Nyt kun on aika tämä. Voinen siirtyä kertomaan sinisenä., saitko ääneni.


    • näen.on

      Vaalipäivänä ei pitäisi liputtaa, koska koko vaalitouhu vituttaa, eikä asiat äänestämällä muutu, siitäpähän ehdoka suutu!

    • ääneni.leijuu

      Hyvä Markku. Sinulla on nyt mahdollisuus saada ääneni jos uskallat vastata helppoon, kyllä tai ei, kysymykseen.

      Olen hyvin tietoinen, että poliitikot kiertelevät vaikka miten näitä ”heidän mielestään” yksiselitteisiä kysymyksiä; perustelevat, että ei ole mahdollista vastata joko niin tai näin.
      Katsotaanpas onko sinussa miestä ja ”munaa” vastata kysymykseen.
      Kysymys kuuluu: ”Hyväksytkö sen, miten Lieksa on hoitanut maahanmuuttopolitiikkaa jo usean vuoden ajan? Siis ytimekkäästi vain Kyllä tai EN? Puolikkaan sanankin selittelyllä menetät heti ääneni. Oikealla vastauksella saat ääneni. Oikeaa vastausta en luonnollisestikaan nyt kerro. Vasta vastauksesi ja vaalihuoneistojen sulkeutumisen jälkeen kerron oman mielipiteeni. Hyväksyttävä vastaus toimitetaan tälle palstalle vain sinisellä nimimerkillä. Jos olet tämän suhteen ”munaton” mies, en minäkään vaivaudu vastaustani kertomaan 19:00 jälkeen.

      PS. Vastaustani en perustele, eikä sinunkaan tarvitse, myöhemminkään, ellet välttämättä halua.

      • Suomi on sitoutunut kansainvälisin sopimuksin ottamaan vastaan pakolaisia ja tosin tilanne oli melko kaaottinen taannoin ja jopa hieman ihmiskauppaa.Lieksan on siten hoitanut tätä tehtävää hyvin ja olen kysynyt aikanaan eduskunnan puhemies Heinäluomalta miten muu suomi on valmis yhteisvastuuseen tuon kolmen vuoden jälkeen maksamaan noista henkilöistä jos he jäävät tänne ainoastaan toimeentulotuen piiriin,Heinäluoma totesi että eivät jää mutta totesi laitetaan asia korvan taa..Edelleen totean, että Lieksa on selvinnyt tästä kotouttamis asiasta hyvin ja toivottavasti vastakkaisasettelua ei synny ja voimme elää rauhassa. Tiedän että jo kysymyksen asettelu oli uhkaus.Selvää on että jos henkilö on saanut maahamme oleskeluluvan niin han voi valita asuinpaikkansa se on perustuslaillinen oikeus.
        Eli vastaukseni on Lieksa on hoitanut hyvin asian vaikka soraääniä kuuluu.


      • Lystihavukka

        Kuten arvelinkin. Tyypillinen vastaus. Vastauksesi oli poliittinen ja diplomaattinenkin; sitä kaivattua äijämäistä ”munaa” vailla. Et täyttänyt kysymyksen asettelun ehtoja, joten siksi et saanut ääntäni.

        Toki toivon, että olet saanut ääniä mukavan kelpoisesti ja ansioittesi mukaan.


      • No, ääneni leijui ja poikkesin kysymyksenasettelun ehdoista myös omalta osaltani, eli perustelin hieman. Näyttää poliittinen tyylin tauti tarttuvan hieman minuunkin;)


      • sinkomiesPelikoneella
        markkukorpinen kirjoitti:

        Suomi on sitoutunut kansainvälisin sopimuksin ottamaan vastaan pakolaisia ja tosin tilanne oli melko kaaottinen taannoin ja jopa hieman ihmiskauppaa.Lieksan on siten hoitanut tätä tehtävää hyvin ja olen kysynyt aikanaan eduskunnan puhemies Heinäluomalta miten muu suomi on valmis yhteisvastuuseen tuon kolmen vuoden jälkeen maksamaan noista henkilöistä jos he jäävät tänne ainoastaan toimeentulotuen piiriin,Heinäluoma totesi että eivät jää mutta totesi laitetaan asia korvan taa..Edelleen totean, että Lieksa on selvinnyt tästä kotouttamis asiasta hyvin ja toivottavasti vastakkaisasettelua ei synny ja voimme elää rauhassa. Tiedän että jo kysymyksen asettelu oli uhkaus.Selvää on että jos henkilö on saanut maahamme oleskeluluvan niin han voi valita asuinpaikkansa se on perustuslaillinen oikeus.
        Eli vastaukseni on Lieksa on hoitanut hyvin asian vaikka soraääniä kuuluu.

        Nyt sinusta tuli sitten se varamiesten varamies.


      • sinkomiesPelikoneella kirjoitti:

        Nyt sinusta tuli sitten se varamiesten varamies.

        Kiitos äänestäjille 23 ääntä joten nousua oli edellisiin vaaleihin kaikesta parjaamisesta huolimatta eli näin mennään ja toin yhteiseen pottiin ääniä ja perussuomalaiset menetti kolme paikkaa valtuustosta


      • Joo tuo sopi jollekkin siniselle "pankolla makasin" .
        Mutta näin vanhana autoin toisia vaaleissa voittoon ja voinen laulaa "Ähä ähä ämmäparat harmittaakso teitä kun nuo kylän toiset pojat tanssittavat meitä.sinä olet isorikas mina vallan köyhä senkötähäre tarttee olla alahainen ja nöyrä. Vieläkö sen nöyrempi kuin minä olen ollut joka joka joka ilta nukuttamaan tullut" niin joskus olen tullut innokkaana herättämään lystinpitoon heh heh Nyt naurattaa vielä enenmän


    • Uuninpankollal

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että Korpinen on itse provosoivien kirjoitusten takana. Sai sitten uhrin aseman ja sääliääniä. Aika kelmi koko ukko.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      116
      1682
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1021
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      880
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe