http://www.bsr-tuning.fi/viritys-sarjat/t/1562/volvo-v70-ii-24-140hp-2001-2003
Juurikin tuo . Huipputehojen puolesta merkityksetöntä minulle mutta käyttö ominaisuudet? lisääkö oikeasti vääntöä heti alhaalta ns käyttökierroksilla? Samalla kenties bensankulutus pienenee. Ei muutenkaan ole mikään juoppo mutta lisää pehmeä vääntö houkuttaa noin pienellä sijoituksella.
Autoa en vaihda koska on vasta 1/3 ajettu joten paljon jäljellä vuosia .
Ohjelmointi hyöty 170hv-188hv BSR
3
306
Vastaukset
- uskopoisnehuijaa
Rehellisesti sanoen tuossa on 18hp huuhaata. Autossasi on sama moottori kuin 170hv mutt avain kaasarista kuristettu tuo 30hp. Softaus poistaa sen. 188hv:a et saa pelkällä softaamisella pitää vaihtaa putkea.
- Volvo85
Kyllä saa olen nähnyt kaverin dynolapun ja on bsr ohjelma ja vakio putki meillä taas on tulossa bsr putkisto ja menee optimoiautosi firmaan ohjelmointiin ko tässä lähellä
- Captivated
140hp versiosta saa 170hp -version ohjelmoinnilla, joka avaa kuristetun kaasuläpän kokonaan auki. 170hp versiosta saa n.177hp:n tehoisen tekemättä mitään, koska n. senverran siitä irtoaa kuulemma jo vakionakin.
Vääntökäyristä voi päätellä, että 140hp ja 170hp versiot ovat käytännössä samantehoisia. Tehoerot tulevat huippukierroksilla, joilla ajetaan aika harvoin. Vapaastihengittävän 170hp:n ohjelmointi tuskin lisää auton tehoja mitenkään. Voi olla, että jollakin ihmeellä moottoriin saadaan kaasu pohjassa pari sataa kierrosta lisää ja se voidaan muuntaa muutaman HP:n lisätehoksi. Toisaalta II - sarjalaiset on jo senverran vanhoja ja laiskoja autoja, että niihin ei saa täysiä tehoja enään taikomallakaan. Suosittelen ajelemaan pintakaasulla, niin tulee halvemmaksikin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818