Veret seisauttavan vaalitappion sunnuntaina? Tosin täytyy kerrankin antaa pisteitä pääministerille rauhallisesta ja asiallisesta esiintymisestä MTV:n toissailtaisessa vaalitentissä. Varsinkin eräisiin oppositiopoliitikkoihin verrattuna.
Kokeeko Maalaisliitto
33
304
Vastaukset
- Tiedoksesii
Tiedoksesi
Maalaisliitto ei ole mukana näissä vaaleissa, ei ole ollut kertaakaan mukana sitten vuoden 1964 missään vaaleissa
Kannattaa mennä vaikkapa työväenopistoon kertaamaan historian perusasiat jotka sinulla ovat täysin hukassaNimenmuutos on pelkkää kosmetiikkaa jolla Maalaisliitto harhauttaa kaupunkilaisäänestäjiä. Ei se tavara mihinkään muutu vaikka eri paperiin käärittäisiin.
- NäinStadissa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Nimenmuutos on pelkkää kosmetiikkaa jolla Maalaisliitto harhauttaa kaupunkilaisäänestäjiä. Ei se tavara mihinkään muutu vaikka eri paperiin käärittäisiin.
Tarkoitat siis, että kaupunkilaisäänestäjät ovat niin tyhmiä, että ovat harhautettavissa pelkällä nimenmuutoksella.
- trioniskalaukaus
eivät kaupunkilaiset vaan wanne be kaupunkilaiset eli toisen polven maalaisliittolaispölhöt ala kepukolbe
NäinStadissa kirjoitti:
Tarkoitat siis, että kaupunkilaisäänestäjät ovat niin tyhmiä, että ovat harhautettavissa pelkällä nimenmuutoksella.
Karrikoiden sanottuna demokratiassa on toisinaan ongelmana äänestäjien tyhmyys. Asuivat sittan maalla tai kaupungissa. Brexit ja Trumpin voitto ovat malliesimerkkejä tällaisesta "väärästä" demokratiasta. Täällä esittämäni demokratiapisteet ja demokratiapassi olisivat ratkaisu ongelmaan.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Karrikoiden sanottuna demokratiassa on toisinaan ongelmana äänestäjien tyhmyys. Asuivat sittan maalla tai kaupungissa. Brexit ja Trumpin voitto ovat malliesimerkkejä tällaisesta "väärästä" demokratiasta. Täällä esittämäni demokratiapisteet ja demokratiapassi olisivat ratkaisu ongelmaan.
Millä perusteella vuoksi Brexit tai Trump ovat väärän demokratian tuotoksia?? Molemmat ovat täysin laillisen ja vapaan äänestyksen tuloksia, siis puhdasta demokratiaa.
Nuo on leimattu vääräksi demokratiaksi, koska se ei vastaa eurooppalaisen vihervasemmistolaisen typerystön (vastakohtana sivistyneistölle) kuplassaan kehittämää maailmankuvaa. Typerystön hallitsema media rummuttaa valheellista tietoa ja ylläpitää näiden omahyväisyyttä ja demokratiahalveksuntaa. NäinSeMeneee kirjoitti:
Millä perusteella vuoksi Brexit tai Trump ovat väärän demokratian tuotoksia?? Molemmat ovat täysin laillisen ja vapaan äänestyksen tuloksia, siis puhdasta demokratiaa.
Nuo on leimattu vääräksi demokratiaksi, koska se ei vastaa eurooppalaisen vihervasemmistolaisen typerystön (vastakohtana sivistyneistölle) kuplassaan kehittämää maailmankuvaa. Typerystön hallitsema media rummuttaa valheellista tietoa ja ylläpitää näiden omahyväisyyttä ja demokratiahalveksuntaa.Kyllä sitä typerystöä ovat menneeseen maailmaan paluuta haikailevat nationalistit ja oikeistopopulistit. Demokratia on väärää silloin kun kansa tekee itselleen vahingollisia päätöksiä. Siksi esim. NATO-jäsenyyttä ei saa antaa kansan päätettäväksi.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä sitä typerystöä ovat menneeseen maailmaan paluuta haikailevat nationalistit ja oikeistopopulistit. Demokratia on väärää silloin kun kansa tekee itselleen vahingollisia päätöksiä. Siksi esim. NATO-jäsenyyttä ei saa antaa kansan päätettäväksi.
Sitäpaitsi olen arvo- ja markkinaliberaali. En Vihervasemmistolainen.
- Olet.juksautettu
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sitäpaitsi olen arvo- ja markkinaliberaali. En Vihervasemmistolainen.
Meinaakko äänestää maalaisliittoa.
Jos, niin äänesi menee hukkaan.
Kun sellaista puoletta ei ole rekisterissä. - Ierika
NäinStadissa kirjoitti:
Tarkoitat siis, että kaupunkilaisäänestäjät ovat niin tyhmiä, että ovat harhautettavissa pelkällä nimenmuutoksella.
On niitä fiksuja ajattelevia änestäjiä kaupungeissakin.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä sitä typerystöä ovat menneeseen maailmaan paluuta haikailevat nationalistit ja oikeistopopulistit. Demokratia on väärää silloin kun kansa tekee itselleen vahingollisia päätöksiä. Siksi esim. NATO-jäsenyyttä ei saa antaa kansan päätettäväksi.
Typerystön mielestä kaikki oman suppean maailmankäsityksen ulkopuolella oleva on väärin. Niin tuossakin.
Demokratia ei ole koskaan väärää. Demokratialla tehtävät päätökset eivät ole optimaalisia eivätkä kaikkien mieleisiä, mutta se ei poista sitä faktaa, että laillisesti toteutettu demokraatia on aina oikeaa.
Sinä olet vihervasemmistolaisen typerystön edustaja väitteinesi väärästä demokratiasta - MaanTapa
NäinStadissa kirjoitti:
Tarkoitat siis, että kaupunkilaisäänestäjät ovat niin tyhmiä, että ovat harhautettavissa pelkällä nimenmuutoksella.
Niin kaupunki- kuin maalaisäänestäjät ovat tyhmiä, kun äänestävät keskustaa. Puolue on narsistipuolue ja siitä jo kertoo puolueen nimikin (Suomen Keskusta). Puolueen kuvitelma siitä, että he ovat Suomen napa ja keskipiste, on harhainen.
- JuurikinNoinSeOn
Ierika kirjoitti:
On niitä fiksuja ajattelevia änestäjiä kaupungeissakin.
OikeistoSosdemin mukaan kaupunkilaisia voi harhauttaa helposti kun ovat niin typeriä. Kumpi teistä lie oikeassa? Toivottavasti sinä
NäinSeMeneee kirjoitti:
Typerystön mielestä kaikki oman suppean maailmankäsityksen ulkopuolella oleva on väärin. Niin tuossakin.
Demokratia ei ole koskaan väärää. Demokratialla tehtävät päätökset eivät ole optimaalisia eivätkä kaikkien mieleisiä, mutta se ei poista sitä faktaa, että laillisesti toteutettu demokraatia on aina oikeaa.
Sinä olet vihervasemmistolaisen typerystön edustaja väitteinesi väärästä demokratiastaKepulilla taas vaikea pysyä asiassa ilman että aletaan nimittelemään toisia. Ei yllätä.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kepulilla taas vaikea pysyä asiassa ilman että aletaan nimittelemään toisia. Ei yllätä.
Oikeistosossu jäi taas asia-argumentoinnissa alakynteen joten ryhtyy arvostelemaan vain muita keskustelijoita. Tämä on nähty hyvin monta kertaa, ja nähtiin taas.
NäinSeMeneee kirjoitti:
Oikeistosossu jäi taas asia-argumentoinnissa alakynteen joten ryhtyy arvostelemaan vain muita keskustelijoita. Tämä on nähty hyvin monta kertaa, ja nähtiin taas.
Ei vaan itse et osaa erottaa toisistaan asia-argumentointia ja henkilökohtaisuuksia.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei vaan itse et osaa erottaa toisistaan asia-argumentointia ja henkilökohtaisuuksia.
Tämänkö otit henkilökohtaisuutena?
"Typerystön mielestä kaikki oman suppean maailmankäsityksen ulkopuolella oleva on väärin. Niin tuossakin.
Demokratia ei ole koskaan väärää. Demokratialla tehtävät päätökset eivät ole optimaalisia eivätkä kaikkien mieleisiä, mutta se ei poista sitä faktaa, että laillisesti toteutettu demokraatia on aina oikeaa. " NäinSeMeneee kirjoitti:
Typerystön mielestä kaikki oman suppean maailmankäsityksen ulkopuolella oleva on väärin. Niin tuossakin.
Demokratia ei ole koskaan väärää. Demokratialla tehtävät päätökset eivät ole optimaalisia eivätkä kaikkien mieleisiä, mutta se ei poista sitä faktaa, että laillisesti toteutettu demokraatia on aina oikeaa.
Sinä olet vihervasemmistolaisen typerystön edustaja väitteinesi väärästä demokratiastaEtkö muista mitä kirjoittelet?
"Sinä olet vihervasemmistolaisen typerystön edustaja väitteinesi väärästä demokratiasta".- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
Etkö muista mitä kirjoittelet?
"Sinä olet vihervasemmistolaisen typerystön edustaja väitteinesi väärästä demokratiasta".Aivan oikein. Sinä väität demokratian tuottaman tuloksen olevan väärää vain koska se ei vastaa sinun mielikuvaa oikeasta päätöksestä. Silloin kuulut siihen joukkoon jota edustaa myös tuo vihervasemmistolainen typerystö. Sivistyneistö hyväksyy demokraatian tuloksen.
Et kykene asiaan ottamaan kantaa. - Kaup_Kesk---
MaanTapa kirjoitti:
Niin kaupunki- kuin maalaisäänestäjät ovat tyhmiä, kun äänestävät keskustaa. Puolue on narsistipuolue ja siitä jo kertoo puolueen nimikin (Suomen Keskusta). Puolueen kuvitelma siitä, että he ovat Suomen napa ja keskipiste, on harhainen.
Keskusta, kokoomus ja perssut ovat yrittäjä ja palkansaaja puolueita. Jotka järjestävät suomalaisille hyvät työpaikat. Joten äänestä heitä, niin sinulla ja koko maalla menee hienosti.
Jos erehdyt äänestämään sossu-komukoita, niin kohta kaikki suomalaiset ovat työttömänä. Sillä heillä ei ole ainuttakaan työpaikkaa tarjota. Osaavat vain lakkoilla, ja näin menettää hyvätkin jo olemassa olevat työpaikat. Ovat siis hyvinvoinnin vastustajia numero yksi. - sossukomukaat
Kaup_Kesk--- kirjoitti:
Keskusta, kokoomus ja perssut ovat yrittäjä ja palkansaaja puolueita. Jotka järjestävät suomalaisille hyvät työpaikat. Joten äänestä heitä, niin sinulla ja koko maalla menee hienosti.
Jos erehdyt äänestämään sossu-komukoita, niin kohta kaikki suomalaiset ovat työttömänä. Sillä heillä ei ole ainuttakaan työpaikkaa tarjota. Osaavat vain lakkoilla, ja näin menettää hyvätkin jo olemassa olevat työpaikat. Ovat siis hyvinvoinnin vastustajia numero yksi.Tosi on sosialistit eivät pysty tarjoamaan yhtään työpaikkaa. Ovat vain riitaa ja eripuraa järjestävä puolue, vasureiden kanssa.
NäinSeMeneee kirjoitti:
Aivan oikein. Sinä väität demokratian tuottaman tuloksen olevan väärää vain koska se ei vastaa sinun mielikuvaa oikeasta päätöksestä. Silloin kuulut siihen joukkoon jota edustaa myös tuo vihervasemmistolainen typerystö. Sivistyneistö hyväksyy demokraatian tuloksen.
Et kykene asiaan ottamaan kantaa.Argumentoi jotain muuta kuin yläasteen yhteiskuntaopin fraaseja demokratian tärkeydestä. Kukaan ei kai kiistä etteikö Brexit olisi ollut pelkästään huono päätös. Kai se demokratia silloin tekee vääriä päätöksiä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Argumentoi jotain muuta kuin yläasteen yhteiskuntaopin fraaseja demokratian tärkeydestä. Kukaan ei kai kiistä etteikö Brexit olisi ollut pelkästään huono päätös. Kai se demokratia silloin tekee vääriä päätöksiä.
Et siis kyseenalaistaisi kansanäänestyksen tulosta, mikäli sen tulos olisi ollut toisenlainen. Kuitenkin lähtökohta olisi silloin sama eli Ison-Britannian edellisen pääministerin typerä päätös järjestää kansanäänestys asiasta ylipäätään. Cameronin päätös perustui ylimielisyyteen.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Et siis kyseenalaistaisi kansanäänestyksen tulosta, mikäli sen tulos olisi ollut toisenlainen. Kuitenkin lähtökohta olisi silloin sama eli Ison-Britannian edellisen pääministerin typerä päätös järjestää kansanäänestys asiasta ylipäätään. Cameronin päätös perustui ylimielisyyteen.
En luonnollisesti kyseenalaistaisi. Koska tällöin Iso-Britannian kansa olisi tehnyt rationaalisen päätöksen. Brexit oli massojen diktatuuria ja huutoäänestystä. Oikein Punakaartin malliin.
- NäinSeMeneee
OikeistoSosDem kirjoitti:
En luonnollisesti kyseenalaistaisi. Koska tällöin Iso-Britannian kansa olisi tehnyt rationaalisen päätöksen. Brexit oli massojen diktatuuria ja huutoäänestystä. Oikein Punakaartin malliin.
Suomessahan oli Brexitiäö vastaava typerään lopputulokseen johtanut kansanäänestys 1994 EU jäsenyydestä.
Se oli aivan samanlainen massojen diktatuuriin ja huutoäänestykseen perustunut vaali kuin Brexit äänestys Britannissa. Vaalin myötä päätyminen EU:n jäseneksi on ollut Suomelle todella haitallista, kuten viime vuosina olemme karvaasti saaneet kokea. Valtamedia ja muutamat EU kiihkoilijat, mm. Ahtisaari ja Lipponen, johtivat kansaa harhaa aivan samalla tavalla kuin voidaan sanoa Brexitin puolesta argumentoineiden tehneen.
Kyseenalaistat siis varmasti myös Suomen EU äänestyksen, vai onko se sittenkin oikein vain sen vuoksi että se vastaa sinun näkemystäsi? NäinSeMeneee kirjoitti:
Suomessahan oli Brexitiäö vastaava typerään lopputulokseen johtanut kansanäänestys 1994 EU jäsenyydestä.
Se oli aivan samanlainen massojen diktatuuriin ja huutoäänestykseen perustunut vaali kuin Brexit äänestys Britannissa. Vaalin myötä päätyminen EU:n jäseneksi on ollut Suomelle todella haitallista, kuten viime vuosina olemme karvaasti saaneet kokea. Valtamedia ja muutamat EU kiihkoilijat, mm. Ahtisaari ja Lipponen, johtivat kansaa harhaa aivan samalla tavalla kuin voidaan sanoa Brexitin puolesta argumentoineiden tehneen.
Kyseenalaistat siis varmasti myös Suomen EU äänestyksen, vai onko se sittenkin oikein vain sen vuoksi että se vastaa sinun näkemystäsi?Viittaan vastaukseeni Pystylle. En kyseenalaista koska kansa teki rationaalisen päätöksen. EU:ta astustavat pelaavat suoraan Putinin pussiin. Tämä on hyvä muistaa.
- Tiedoksesii
OikeistoSosDem kirjoitti:
Viittaan vastaukseeni Pystylle. En kyseenalaista koska kansa teki rationaalisen päätöksen. EU:ta astustavat pelaavat suoraan Putinin pussiin. Tämä on hyvä muistaa.
Putin ei ollut 1994 vallassa.
Tiedoksesii kirjoitti:
Putin ei ollut 1994 vallassa.
Sanoin että pelaavat. Ei pelasivat.
- KoetaYmmärtää
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sanoin että pelaavat. Ei pelasivat.
Kun puhutaan vuoden 1994 EU jäsenyysäänestyksestä, ei silloin voi vedota Putiniin.
EU jäsenäänestys on aivan Brexitin kaltainen demokratian tuottama väärä tulos, jos sinun laillasi halutaan sanoa demokratissa syntyvän vääriä tuloksia. EU jäsenyydestä on Suomelle ollut enemmän haittaa kuin hyötyä. KoetaYmmärtää kirjoitti:
Kun puhutaan vuoden 1994 EU jäsenyysäänestyksestä, ei silloin voi vedota Putiniin.
EU jäsenäänestys on aivan Brexitin kaltainen demokratian tuottama väärä tulos, jos sinun laillasi halutaan sanoa demokratissa syntyvän vääriä tuloksia. EU jäsenyydestä on Suomelle ollut enemmän haittaa kuin hyötyä.Ei vaan itselläsi on vaikeuksia ymmärtää aikamuotojen pelaavat ja pelasivat ero.
Mitä konkreettista haittaa meille on ollut EU-jäsenyydestä. Kerro yksi esimerkki.- KoetaYmmärtää
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei vaan itselläsi on vaikeuksia ymmärtää aikamuotojen pelaavat ja pelasivat ero.
Mitä konkreettista haittaa meille on ollut EU-jäsenyydestä. Kerro yksi esimerkki.Kerrotaan
EU jäsenyys on hyydyttänyt vientimme koska valuutta ei jousta, viennin hyytyminen taas on aiheuttanut valtion katastrofaalisen velkaantumiskierteen. Toinen selkeä haitta on joutuminen maksumieheksi erilaisiin vakuusmekanismeihin joilla sijoittajien varallisuutta turvataan. Näin vaikka omat rahoituslaitoksemme ovat priimakunnossa. Maksamme siis muiden maiden pankkien turvaamisesta. - onpa-niin
Ierika kirjoitti:
On niitä fiksuja ajattelevia änestäjiä kaupungeissakin.
oikein "fiksuja",kuten napapiirin tienoolla,jossa oman siskonsa raiskaaja on ehdolla kepussa.
mainostaa viela turvallista arkea,on jatkalla otsaa esitella tekosiaan,vaikka
ikaa n. 70v.
asia on faktaa,koska siskon poismenon jalkeen laakarien papereista selvisi,kuka teki ja miten tapahtui. sisko karsi koko elamansa raiskauksen henkisista tuskista ja ian myöta yha enemman. asian tietaa hyvin moni tuttu.
miten mahdollista nykytapainen keputus?
- Onkoniitäkinvielä
Mie äänestän heti kun sanoit ,että on maalaisliittolaisia ehdokkaita en kyllä ole huomannut yhtäkään mitä numeroita jotta muistan sitten kun menen uurnille pyhänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
