Haluun unohtaa sut
En jaksa enääää
15
601
Vastaukset
- Niinmäkinsut
Miksi haluat unohtaa?
- enhaluuunohtaa
Mä taas haluun muistaa sut.
- Elämäjatkuu_
Menee vaan henkistä energiaa ja alkaa masentaa.
- KunhanKysyn-
Mikäs siinä niin masentavaa on?
- miesvaillayritystä
Ja mä haluan sut/hänet mutta ei, en tiedä mitä tekisin!
- teevaikkanäin
Jos sulla on numero niin aloita vaikka laittamalla viestiä?:) ehdota tapaamista jos tunnette jotenkin toisenne? Facebook-kaveripyyntö jos olette puolituttuja? Työpaikalla voit jutella vaikka kaverillisesti jne..
Nimimerkki "miesvaillayritystä" kirjoitit:
"Ja mä haluan sut/hänet..."?
Oletko sama henkilö, joka kirjoittaa toisessa ketjussa MUKA naisena:
"mikään ei ole hänen miehen syytä..." ?
Näinkö sinä AIKUINEN IHMINEN hoidat kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa? Kirjoittelet palstoille, naisille. Kyselet naisista heidän entisiltä työtovereiltaan, naapureiltaan, opiskelukavereiltaan
ja tuttaviltaan.
Onko sinulle tullut mieleen, että joillakin naisilla kuten miehilläkin on erittäin suppea läheisten ryhmä (esim. vanhemmat ja yksi sisarus),
joille he kertovat asiansa, JOS NÄILLEKÄÄN.
Itse asiassa olen avautunut tälle palstalle nyt enemmän, kuin kenellekään IRL. (Täytyy kai lopettaa sekin.)Piristys?
Jos olet tarkoittamani henkilö, niin asia on kyllä täysin päinvastoin.
Minä YRITÄN epätoivoisesti pitää sinua osaltani "pinnalla" MIES.
Pelkään jatkuvasti, että sinulle tapahtuu jotakin.
Sukulaisesi eivät asu lähelläsi, ja koska osaat käyttäytyä tökeröstikin, et välttämättä ole läheisissä väleissä heihin. Ehkä teillä on pitkiä taukoja keskinäisessä kommunikaatiossa, jos olet suuttunut heihin, jostakin mitättömästä syystä, kun pinnasi on kireällä.
Sinun ulkonäköäsi on arvosteltu tälläkin palstalla erittäin rankasti.
Minun mielestäni ilman syytä! Myös työtäsi tai toimintojasi on arvosteltu "täydeksi paskaksi", mikä sekään ei ole minusta totta.
Entä jos sinä alat ryypätä, ja saat fataalin haimatulehduksen?
Tai vaikka hirtät itsesi jonakin laskuhumalan hetkenä?
Tällä hetkellä näyt rypevän syvällä itsesäälissä kirjoittelustasi päätellen: "...taidan olla vaan joku piristys..löytää varmaan toisenkin..."
Ajattelitko ratkaista asiat, kertomalla kaikille ympärilläsi VALHEITA:
"Sain luotettavalta taholta, 100% varmaa tietoa tämän naisen kehnoudesta...siksi unohdan hänet."
P.S. Jos et jaksa kommunikoida, niin et jaksa! Mutta lopeta se mustamaalaus ja perättömien puhuminen minusta, ja muitakin naisista.
- Sormianapsauttamalla
No sehän käy sulta varmaan helposti, vai mitä?
- Elämäjatkuu_
Pakko. En jaksa tällaista nyt kun on elämä muutenkin vaikeaa. Hänelle taidan olla vaan joku piristys..löytää varmaan toisenkin.
- PuhuisitHänelle
Entä jos haluaisikin juuri nimenomaan sut? Ei siinä lohduta sitten se että olisi muitakin tarjolla.
Mitä jos puhuisit hänelle aiheesta ihan suoraan? Piristys?
Jos olet tarkoittamani henkilö, niin asia on kyllä täysin päinvastoin.
Minä YRITÄN epätoivoisesti pitää sinua osaltani "pinnalla" MIES.
Pelkään jatkuvasti, että sinulle tapahtuu jotakin.
Sukulaisesi eivät asu lähelläsi, ja koska osaat käyttäytyä tökeröstikin, et välttämättä ole läheisissä väleissä heihin. Ehkä teillä on pitkiä taukoja keskinäisessä kommunikaatiossa, jos olet suuttunut heihin, jostakin mitättömästä syystä, kun pinnasi on kireällä.
Sinun ulkonäköäsi on arvosteltu tälläkin palstalla erittäin rankasti.
Minun mielestäni ilman syytä! Myös työtäsi tai toimintojasi on arvosteltu "täydeksi paskaksi", mikä sekään ei ole minusta totta.
Entä jos sinä alat ryypätä, ja saat fataalin haimatulehduksen?
Tai vaikka hirtät itsesi jonakin laskuhumalan hetkenä?
Tällä hetkellä näyt rypevän syvällä itsesäälissä kirjoittelustasi päätellen: "...taidan olla vaan joku piristys..löytää varmaan toisenkin..."
Ajattelitko ratkaista asiat, kertomalla kaikille ympärilläsi VALHEITA:
"Sain luotettavalta taholta, 100% varmaa tietoa tämän naisen kehnoudesta...siksi unohdan hänet."
P.S. Jos et jaksa kommunikoida, niin et jaksa! Mutta lopeta se mustamaalaus ja perättömien puhuminen minusta, ja muitakin naisista.
No ollaan hiljaa sitten,
jos et jaksa kommunikoida.
Toivottavasti sinulla kuitenkin on läheisiä,
jotka katsovat perääsi, ettet tee mitään itsellesi, MIESHENKILÖ.
P.S. Olen kyllä yllättynyt siitä, että näyttää siltä kuin olisit löytänyt
naisseuraksesi jonkun rivosuisen hameväen edustajan, joka kiroilee,
huorittelee, haukkua ihmisiä "rupikonniksi", "hjalliksennäköisiksi" ja vaikka miksi. (Vai itsekö sinä tänne niitä törkykommentteja kirjoittelet itsellesi - muita palstalaisia hämätäksesi?)- ookkooo
Joo oon ilman meikkejä aika LINNUNPELÄTIN...
Vai niin? Toivottavasti sinulla ei ole myös sahanpuruja päässäsi
"ookkooo", niin kuin linnunpelättimillä tapaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594