Lainaus Fb-sivulta
" Pesonen oli eräs kansallismielisyyden kehityksen kovimmista jarrumiehistä! Suvakki ja yltiöhumanisti henkeen ja vereen! Eli liian kauan"
Mäenpään muistosanat Antti Pesosesta.
6
143
Vastaukset
- olavani
En usko, että olisi sanonut. Hänellä on sydämen sivistystä.
- sentietkand
Rauha Antin muistolle.
Muistan Antin rehellisenä Suomalaisena.
Palautui mieleen eräs paneelikeskustelu Turussa n. 10 vuotta sitten
Keskustelussa Olavi Mäenpää vaati yhteistyötä , Antti Pesonen suoraselkäisenä pohjalaisena ilmoitti, ettei Vapauspuolue tule tekemään yhteistyötä Mäenpään tapaisten fasistien ja rasistien kanssa. - hannikaiselta
Mäenpään "yhteistyö" johtaa vain riitaan ja oikeuteen.
Mäenpään " yhteistyöstä" on jäljellä enää tulevissa kuntavaaleissa 36-vuotias turkulainen, Hitleriä ihaileva joutomies, joka naamasivuillaan pari viikkoa sitten ilmoitti tavoitteenaan oleva rotupuhdas arjalainen Turku. - Witsinen
Vähiin on käyneet Mäjenpään ystävät, viimeksi oli vaalilistalla melkein 40 kaveria, ehdokkaana, joista 15 naista.
Olisi se somaa jos vaalimökillä päivystäisi joskus joku naikkonenkin, nyt siellä on vaan uskollisesti Olvin buldoggi, se ylen sankia priha Jokinen- HorroeMike
Käykö siellä joku edes aikaa kuluttamassa?
- kelvä
vaikuttiko Olan sukupuolisen suuntautumisen muuttuminen sen, ettei naikkosia enää löytynyt ehdokkaaksi, niinkuin vanhaan hyvään aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569