Hitler ei tehnyt mitään väärää

Onko tämä argumentti totta?

Vastaan itse

Ehkä.

14

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Sodan häviäminen. Jos Hitler olisi antanut ammattilaisten tehdä työnsä, puuttumatta itse oikeisiin järjestelyihin, olisi saksa voinut voittaa. (esimerkkinä tästä: ME-262 pommittajaksi. Kiinteä laukaisualusta V-2 ohjuksille. Riittämätön investointi ilmavoimiin ja sukellusveneisiin. Stalingradin pitäminen.)
      2. Tämä on neuvottelukysymys ja melko suhteellista, mutta jotkut pitävät kansan yhdistämistä tietyn ryhmän vihaamisen pohjalle vääränä tekona.

• valkoinen.viha

Voisiko tämä tapahtua nykyaikanakin?

Yhdistetään kaikki islamia vastaan, kunnes on liian myöhäistä.

• Väitteesi ei ole argumentti.

• qwrqr221432

Hänen väite on fakta.

• qwrqr221432 kirjoitti:

Hänen väite on fakta.

Unohdit possessiivisuffiksin.

• enemmän_nähnyt

Sinusta olisi varmaan vaan "kiva", jos joku diktaattori jossain keksisi, että kaikki suomalaiset ovat vähä-älyisiä ali-ihmisiä, ja meidät on hävitettävä. Et ole yhtään parempi kuin kukaan muu, et yhtään arvokkaampi kuin kukaan muu. Joku voi joskus taittaa sinut kuin kukkasen ja polkaista sontaan. Ainakin omasta mielestään oikeutetusti. Sitä odotellessa.

• Holokausti on valetta.

• eräs-teoria
        yuggis_ kirjoitti:

Holokausti on valetta.

Juutalaiset polttivat itsensä korvausten vuoksi.

• eräs-teoria kirjoitti:

Juutalaiset polttivat itsensä korvausten vuoksi.

Juuri näin.

• Häviäjä_on_väärässä

Väärän määrittelee lopulta sodan voittaja. Siksi Saksan johtajat hirtettiin viime maailmansodan jälkeen. Mutta ei Neuvostoliiton johtajia, jotka tekivät samanlaisia rikoksia ennen sotaa, sen aikana ja vielä myöhemminkin.

Jos Hitler olisi tyytynyt vaikkapa vuoden 1938 lopun tilanteeseen ja Bismarckin tapaan vakiinnuttanut Saksan uuden aseman, saattaisimme nykyisinkin pitää häntä eräänä maailmanhistorian nerokkaimmista valtiomiehistä. Onhan sentään poikkeuksellinen saavutus nousta maahanmuuttaja-sekatyömiehestä 20 vuodessa suurvallan diktaattoriksi ja sitten pitkälti korjata edellisen maailmansodan tappiot muutamassa vuodessa aseita käyttämättä.

• jännä_juttu

Asia on todellakin kaksipiippuinen juttu, koska paljon ihmisiä kuoli toisessa maailmansodassa, mutta sodan takia kehitettiin uutta tekniikkaa jolla esim. ihminen saatiin Kuuhun.

• Stalin tapatti monta kertaa enemmän ihmisiä kuin Hitler, mutta Hitleriä pidetään yleisesti "pahempana" henkilönä. Taikka Mao.

Miksi?

• justAsking

Varmaankin siksi että Hitler hävisi sodan. "If you win, you need not have to explain... If you lose, you should not be there to explain!" - Adolf Hitler

• yuggis_ kirjoitti:

Stalin tapatti monta kertaa enemmän ihmisiä kuin Hitler, mutta Hitleriä pidetään yleisesti "pahempana" henkilönä. Taikka Mao.

Miksi?

Tyhmä kysymys? Jos Stalinia olisi sodan jälkeen kyseenalaistettu olisi 3msota ollut luonnollinen...
        Sen sijaan Hitler tappoi järkyttävän määrän juutalaisia..
        Muista että Neuvostoliitto oli paljon isompi verrattuna Saksaan. Poliisivaltiota on helpompaa pitää kasassa pienellä alueella. Harvaanasutulla seudulla ihmisiä on hankala kontrolloida mutta helppo ampua
        En lähde vertailemaan kumpi heistä teki enemmän vääryyksiä.. Mutta Luulen että kummankaan ajatusmalli ei sovi minulle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe