Imen,nielen ja kurlaan

Transautoilevasissy

Olen harrastanut crossdressingiä jo 25 vuotta. Olen saanut useasti kuulla että näytän upealta ja sexikkäältä. Vasta parin viimevuoden aikana olen alkanut suuntautumaan miehiin. Nyt kullinhimosta on tullut jo ihan arkipäivää itselleni.Nautin suunnattomasti kun saan imeä kullia,joko yhtä tai useampaa. Ja se ihana tunne kun se alkaa nykiä suussa ja syöksemään kuumaa spermaa huulipunatuille huulille.Tykkään siinä vaiheessa asettaa kullin leukani viereen jolloin saan ne ihanat ryöpyt suoraan poskilleni sotkemaan puuterit ja meikkivoiteet. Sitä ihanaa irstautta kun tahmea sperma roikkuu tekoripsistä ja hiuksista,siis kunnon sotkua. 2 viikkoa sitten hain puoli leikilläni kimppaporukkaa turusta ulos luontoon suuseksiin.Menin sovittuun paikkaan ylläni piukka musta minimekko ja mustat nylonit sekä huikeat 6 tuuman korot.Kasvoillani oli kunnon huorameikki pitkillä irtoripsillä.
Tuo paikka johon sovin tapaamisen on sellainen että siellä joskus ilmeisesti käy alan porukkaa,mutta en osannut sen enempää päätellä koska ekaa kertaa liikkeellä.
sovin tapaamisen kahden noin 50v ukkomiehen kanssa.Kun saavuin parkkiin avoin autoni oven ja hetimmiten jo mies kävelikin oveani kohti runkkaillen estottomasti.
Siitä samantein kullia suuhuni ja imemään.Hämmästyksekseni huomasin että metsäpolun pimeydestä alkoikin tulla enemmän jannuja paikalle.
Keskityin vain tuon yhden kaverin suuhoitamiseen koska hänet tunsin.Toista kaveria runkkasin samalla.Pian alkoi viereeni ilmestymään kovana seisovaa kullia joka alkoi ampumaan satseja...ja sitten seuraavaa.Otsani ja poskeni alkoivat tahmaantumaan kunnolla ja jo riitti tutullenikin koska hänen spermansa ryöppysi hirmu paineella suuhuni.Sperma vaahtosi suussani ja ainakin 3 muun spermat kasvoillani.
Tuota lutkamaisuuden tunnetta on vaikeaa kuvailla mutta joka kerta se saa minut yhtä kiimaan.
Kumpa saisin taaspian isolla porukalla imeä ja spermata itseäni..se tekee tästä poikatytöstä todellisen nartun.

2

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kuulla. Itsellä tuo pukeutumisjuttu on tapa olla tuntematon. Imen ja maiskutan, sitten nielen kaiken. Siis mikä siisti.

• kyllä tätä lukiessa alkoi seisomaan ja nyt täytyy pukeutua liiveihin ja lähteä levarille tyttöilemään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe