Homot pursuaa jo korvista ulos

Kyllästynythomostekuun

Miksi kokoajan homoja? Alueuutisissakin jotain homoteatteria? Välillä jotain normaalia kiitos. Homot saa olla ei siinä mitään, mutta rajansa kaikella.

18

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervers

      Sehän on muotii näyttää ja kuulostaa homolta. Siks.

      • homostellaan

        Oooh jees vähänks mä oon homo.


      • Anonyymi
        homostellaan kirjoitti:

        Oooh jees vähänks mä oon homo.

        hyi hitto


    • Nooan.arkki

      Olisiko Tom of Finlandilla jotain asian kanssa tekemistä? Onhan muotia olla vähemmistösukupuolisuvakki, mutta se taitaa olla jo vähän ohitse mennyt muualla kuin Suomessa.
      Toisaalta, vanhan kasvatuksen saaneita harmittaa homojen vapautus. Olihan homous vielä viisikymmentä vuotta sitten rangaistava asia. Täytyy vain tottua ajatukseen tai vaihtaa kanavaa.
      Sitten on taas piilohomot, jotka eivät uskalla tunnustaa itselleenkään olevansa edes bi-suuntautuneita. Heille homous on kovempi pala kuin muille.

      • Himoville

        Oikeassa olet, lisäksi homotkaan eivät mouhota asiasta niin paljoin kun nämä suvakit joilla on tarve esittää olevansa parempia ihmisiä.


      • hellajoki

        Nyt on tärkeintä suvaitsevaisuus ja äänestän akateemista naista, NAISTA.


      • Pommejaodotellessa

        Jee lisää terroristejä tämä maa tarvitseekin.


    • kamalainho

      Homot ovat oksettavia, kuten on lesbotkin. Jos näen yhdenkään lehden kannessa homon tai lesbon jätän lehden ihan varmasti ostamatta.
      Minua todellakin yököttää homot ja lesbot.
      Miksi ihmeessä niiden pitää aina julki tuoda, että ovat homoja tai lesboja. Ne saa aika monelta kamalan viha ja inho ryöpyn niskaansa. Ovat säälittäviä.

    • Eripuraisia

      Homot ja lesbot "mainostavat" ah-niin-ihanina-juttuina.

      On sama kuin Yle mainostaa ohjelmiaan "suuren suosion saavuttanut" jne. Ne ohjelmat on niitä paskimpia.

      Samoja todellisuudessa paskajuttujen mainostamista.

      Viime 20 v aikana rankin kadulla nähty tappelu oli kahden lepakon välillä. Siinä vetivät toisiaan turpaan oikein kunnolla.

    • niinsevaanonnn

      Luojalle on sattunut valuvirhe rakentaessaan ihmistä. Onhan se kaiken järjen vastaista, jos kaksi samaa sukupuolta olevaa lemmiskelee.
      Tai sitten tekovaiheessa on lirahtanut keltaista nestettä.
      Jos homous on ollut muinoin sairaus, sen täytyy olla sitä edelleen.
      Ja sairaus täytyy parantaa. Eihän homous voi olla täys järkisen puuhaa, sen jokainen fiksu ymmärtää. Homot on ohjattava hoitoon, koska se on sairaus.

    • normius

      Kaikki seksuaalisuuden ylilyönti on omituista, oli kyseessä sitten mikä tahansa laji. Tämä aika on sairas. Joka tuutista pursuaa erilaista seksiaihetta ja pervoja käyttäytymiskuvioita.
      Minulle seksi on ihan normihommaa, ei kummempaa. Toisten seksuaalisuus ei ole edes kovin kiinnostavaa. Miksi olisi?
      Jotkut elävät alapäällään kaiketi.

    • 47y364

      Homous on tietenkin vika ihmisessä mutta sitä ei vielä voi parantaa. Homojen hirttäminen nosturinpuomiin, kuten esim. Iranissa ei tule kyseeseen Suomesa.

      Eikä Venäjän homolakikaan jolla homot leimataan pahantekijöiksi tule kyseeseen Suomessa.

      Venäjän homolaki on vallanpitäjien mielivaltaa. Ei demokratiassa voi sellaista tehdä.

      Homojen ajaminen maan alle on pahentanut Venäjän aids epidemiaa. Mitään valistusta ja auttamista ei enää ole.

      Läntisten demokratioiden valitsema linja on paras. Siinä on kuunneltu parhaita asiantuntijoita.

      • muslimisaatioissa--

        Muslimisaatioissa homot "parannetaan" siten että pudotetaan homot katoilta alas koska uskovat että homot saavat siinä alastulon aikana jonkin puhdistautumisen homoudesta ennen kuolemaansa


    • hywse

      En pidä itsekään homoista mutta ajattelen asiaa veronmaksajien kannalta. Aids epidemian pahentaminen ei ole järkevää.

    • ajatmuuttuu

      Millä vuosituhannella te elätte?

      • Anonyymi

        niinpä homokammoisuus on joillaki nini suurta luokkaa että taitaa olla kivikautta eläviä ihmisiä lähinnä.


    • Gldldjdv

      Varmaankin siksi koska ylen toimitus koostuu lähinnä takakontin rassaajista.

    • Anonyymi

      Niillä on erityisherkät kuuloaistit. Ja rahaa kuin nikolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe