Linna-shampoo osoittautui hyväksi

Syvällinennainen

Pesi ja vaahtosi erittäin hyvin. Tuoksukin vei lapsuuteen, vaikka ei periaatteessa mikään erityisen hyvä tuoksu ole. Tästä tuli mun vakishampooni XZ merkin lisäksi. Erittäin Hieno Suomalainen shampoo on myös yksi jota voisi taas kokeilla. Siitäkin olen pitänyt.

14

4911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaampaa

Kyllä terva-shampoo on parasta.

• Syvällinenmies

Ostin tänään ranskalaista perinnelimonadia vanhanajan pulloissa. Makuina sisilialainen sitruuna ja verigreippi. Lisäksi ostin Mennen partavettä ja jotain tanskalaista shampoota yhden litran. Shampoo toimi kohtuullisesti. Ei vaahdonnut kovin hyvin, mutta jätti hiukset ok tuntuisiksi. Arvosana 7,5.

• Kräääk

Peskää itsenne sillä tervalla ja höyheniä päälle,kot,kot,kot

• Anonyymi

Juu, hah hah!

• pesin_koiran

tänään sillä Linna shampoolla, kun ei ollut koirashampoota tarjolla. Sitte saunottiin yhdessä.

• jatyhmiä

Matkijat o typeriä.

• Kilttikoirakyllä

Rakastan sitä koiran pesijää.

• PääTartteeMunaHoitoa
    • TekeeSileäksi

Minä käytän exäni spermaa. Tekee tukasta sileän, ilman kyyneleitä.

• eläintestaamatonta

Käytän luomushampoota.

• eiitketä

Minä taas käytän Linnanvenkula shampoota. Alkoi tukka heti ohenemaan.

• Anonyymi

Varokaa sitten tuota Linnaa, siitä voi saada ihan kamalan silmäkivun, jos sattuu silmään roiskahtamaan vedellä laimentamattomana. Tukesin mukaan siinä on ainesosia, jotka sellaisenaan voivat ärsyttää tai jopa vaurioittaa silmää. (Sama juttu kuin Fairyssa, vaikka astianpesuaineella tuskin kukaan hiuksiaan pesee.)

• nostalgiapullo

Hellämietonen! Voitasko ao. merkki tuoda takaisin kauppoihin?

• Anonyymi

Ei teistä ketään linnassa istu, vapaasti voidaan siis toimia samoin 😂 kyllä minuakin hävettäisi, kesällä huuto kuuluu paremmin ☺️ pikkuhiljaa luottamus tippuu pois ihmisiin, elämään ja tulevaan. Odotas kun pääsette taas kunnonntöihin, olen siellä 😃 aina kun tunnet onnea ja hyvää oloa, teidät hakataan. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe