Linna-shampoo osoittautui hyväksi

Syvällinennainen

Pesi ja vaahtosi erittäin hyvin. Tuoksukin vei lapsuuteen, vaikka ei periaatteessa mikään erityisen hyvä tuoksu ole. Tästä tuli mun vakishampooni XZ merkin lisäksi. Erittäin Hieno Suomalainen shampoo on myös yksi jota voisi taas kokeilla. Siitäkin olen pitänyt.

14

4752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaampaa

Kyllä terva-shampoo on parasta.

• Syvällinenmies

Ostin tänään ranskalaista perinnelimonadia vanhanajan pulloissa. Makuina sisilialainen sitruuna ja verigreippi. Lisäksi ostin Mennen partavettä ja jotain tanskalaista shampoota yhden litran. Shampoo toimi kohtuullisesti. Ei vaahdonnut kovin hyvin, mutta jätti hiukset ok tuntuisiksi. Arvosana 7,5.

• Kräääk

Peskää itsenne sillä tervalla ja höyheniä päälle,kot,kot,kot

• Anonyymi

Juu, hah hah!

• pesin_koiran

tänään sillä Linna shampoolla, kun ei ollut koirashampoota tarjolla. Sitte saunottiin yhdessä.

• jatyhmiä

Matkijat o typeriä.

• Kilttikoirakyllä

Rakastan sitä koiran pesijää.

• PääTartteeMunaHoitoa
    • TekeeSileäksi

Minä käytän exäni spermaa. Tekee tukasta sileän, ilman kyyneleitä.

• eläintestaamatonta

Käytän luomushampoota.

• eiitketä

Minä taas käytän Linnanvenkula shampoota. Alkoi tukka heti ohenemaan.

• Anonyymi

Varokaa sitten tuota Linnaa, siitä voi saada ihan kamalan silmäkivun, jos sattuu silmään roiskahtamaan vedellä laimentamattomana. Tukesin mukaan siinä on ainesosia, jotka sellaisenaan voivat ärsyttää tai jopa vaurioittaa silmää. (Sama juttu kuin Fairyssa, vaikka astianpesuaineella tuskin kukaan hiuksiaan pesee.)

• nostalgiapullo

Hellämietonen! Voitasko ao. merkki tuoda takaisin kauppoihin?

• Anonyymi

Ei teistä ketään linnassa istu, vapaasti voidaan siis toimia samoin 😂 kyllä minuakin hävettäisi, kesällä huuto kuuluu paremmin ☺️ pikkuhiljaa luottamus tippuu pois ihmisiin, elämään ja tulevaan. Odotas kun pääsette taas kunnonntöihin, olen siellä 😃 aina kun tunnet onnea ja hyvää oloa, teidät hakataan. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe