Pesi ja vaahtosi erittäin hyvin. Tuoksukin vei lapsuuteen, vaikka ei periaatteessa mikään erityisen hyvä tuoksu ole. Tästä tuli mun vakishampooni XZ merkin lisäksi. Erittäin Hieno Suomalainen shampoo on myös yksi jota voisi taas kokeilla. Siitäkin olen pitänyt.
Linna-shampoo osoittautui hyväksi
14
4752
Vastaukset
- Vapaampaa
Kyllä terva-shampoo on parasta.
- Syvällinenmies
Ostin tänään ranskalaista perinnelimonadia vanhanajan pulloissa. Makuina sisilialainen sitruuna ja verigreippi. Lisäksi ostin Mennen partavettä ja jotain tanskalaista shampoota yhden litran. Shampoo toimi kohtuullisesti. Ei vaahdonnut kovin hyvin, mutta jätti hiukset ok tuntuisiksi. Arvosana 7,5.
- Kräääk
Peskää itsenne sillä tervalla ja höyheniä päälle,kot,kot,kot
- Anonyymi
Juu, hah hah!
- pesin_koiran
tänään sillä Linna shampoolla, kun ei ollut koirashampoota tarjolla. Sitte saunottiin yhdessä.
- jatyhmiä
Matkijat o typeriä.
- Kilttikoirakyllä
Rakastan sitä koiran pesijää.
- PääTartteeMunaHoitoa
Minäpä pistän paremmaksi! Pesin hiukseni kananmunalla!
Kaksi kananmunan keltuaisia ja vettä. Sekoita. Hiero seos hiuksiin. Huuhtele viileällä vedellä. Tässä ohje
http://m.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/ihonhoito/artikkeli/kananmunalla-kauniiksi-kokeile-naita-vinkkeja/4728624
Ostin 10 kpl sisältävän kananmuna paketin. Maksoi 1 €
Kahden kananmunan seos tekee 0,20 € ja siitä pesee ehkä 2-5 kertaa. - TekeeSileäksi
Minä käytän exäni spermaa. Tekee tukasta sileän, ilman kyyneleitä.
- eläintestaamatonta
Käytän luomushampoota.
- eiitketä
Minä taas käytän Linnanvenkula shampoota. Alkoi tukka heti ohenemaan.
- Anonyymi
Varokaa sitten tuota Linnaa, siitä voi saada ihan kamalan silmäkivun, jos sattuu silmään roiskahtamaan vedellä laimentamattomana. Tukesin mukaan siinä on ainesosia, jotka sellaisenaan voivat ärsyttää tai jopa vaurioittaa silmää. (Sama juttu kuin Fairyssa, vaikka astianpesuaineella tuskin kukaan hiuksiaan pesee.)
- nostalgiapullo
Hellämietonen! Voitasko ao. merkki tuoda takaisin kauppoihin?
- Anonyymi
Ei teistä ketään linnassa istu, vapaasti voidaan siis toimia samoin 😂 kyllä minuakin hävettäisi, kesällä huuto kuuluu paremmin ☺️ pikkuhiljaa luottamus tippuu pois ihmisiin, elämään ja tulevaan. Odotas kun pääsette taas kunnonntöihin, olen siellä 😃 aina kun tunnet onnea ja hyvää oloa, teidät hakataan. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849