Jumala on sama mutta valehtelijan stoori muuttuu

Odottajat

Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".

Saatanahan ei tahdo tulla julki, ja se kiertelee milloin missäkin. samoin toimivat nykypäivän eksyttäjät. Eräänä päivänä he esiintyvät Jumalan profeettana ja toisena hetkenä lyöttäytyvät jonkin seurakunnan jäseneksi vain aikaansaadakseen hämmennystä. Joskus eksyttäjä alkaa muuntelemaan Raamattua ja vääntelee kieroon Hänen sanaansa. Pahan valtaansaottamat henkilöt eivät kykene vastustamaan sitä pahaa. He ovat kuin riivattuja eivätkä halua edes parantua tai edes havaita tilaansa. Ja vaikka havaitsisivatkin he eivät siitä välitä. Mutta näin pitää tapahtua, sillä muutoinhan Raamattu olisi valhetta. Vaikka Jumala haluaa heidät parantaa he eivät halua parantua. He rakastavat syntiä ja riippuvat siinä kiinni.

kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.

9

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä erotat väärän oikeasta, kun kummankaan edustaja ei pysty sanojaan todistamaan?

      Eikö vailla perusteita esitetty väite voida tulkita aina valheeksi?

    • Odottajat

      Uskon saaneena on sellainen armolahja jolla valhehengen tunnistaa. Lisäksi on olemassa Raamatun sana apuna. Sitten on Jumalan antama perusymmärrys jolla voi havaita tiettyjen ihmisten hedelmät tai hedelmättömyyden. Teoista ja tekemättömyyksistä heidät voi tunnistaa, ja sanoistaan tietenkin.

      Tulkita toki voi miten haluaa, mutta koettele perusteluja. Valöokuvaa en kykene esittämään että floodien takana olisi Jarmo, mutta ehkä voitte esitettyjen asioiden valossa päätellä.

      • HEI Rakas !

        OLEN Jumalan Profeetta --- VIIMEINEN ennen Herran TULOA . . . :)

        . . . siis --- Johannes Kastaja Toinen . . . ;)
        . . . ........................................................... . . .

        OLET KIRJOITELLUT ITSELLESI VUODEN AJAN TUOMIOTA ja SINUA EI PELASTA MIKÄÄN --- SELITYS --- ENÄÄ ---> OLET TUHON OMA . . . :(

        AJATTELEN Jumalan KANSSA SAMOILLA AIVOILLA ja TUNNEN Jumalan Hengen TUNTEET sielussani ---> Olet Jumalan VIHAN KOHTEENA !!!

        TOTUUS on ARMOTON . . . vai ONKO . . . Sinä - ITSE - päätät . . . ONKO . . . !

        . . .

        Jumalan Pyhä Henki --- EI --- riitele - ja - väittele . . . ITSENSÄ KANSSA . . . ;)
        .............................................................................................................................. . . .

        » Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. » - Ef. 6:12

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .
        . . .

        Terveisiä Kaikkivaltiaalta Jumalalta !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . Jumalan TAHTO . . . ;)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakas !

        OLET HARHASSA --- EKSYTYSOPPIESI KANSSA --- SILLÄ . . .

        Uudestisyntyneille Jumalan Lapsille --- PELASTETTAVILLE --- Viisaille NEITSYILLE . . .

        . . . Jumalan Pyhä Henki --- ILMOITTAA --- HENKILÖKOHTAISESTI . . .
        . . . Sinut TEMMATAAN . . . VALMISTAUDU SIIS - ja - PYSY VALMIUSTILASSA . . . !
        -----------------------------------------------------------------------------------------------------

        SEURAKUNNAN YLÖSOTTO on - SIIS - Jumalan ILMOITTAMA ja LÖYTYY siten myös Raamatusta, joten - SE EI OLE OPPI --- VAAN PUHDASTA Jumalan SANAA !!!

        OLET - SIIS - Jumalan Pyhää Henkeä - ja - Raamattua . . . VASTAAN . . .

        Jeesus SANOO . . .

        30. Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
        31. Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
        32. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
        33. Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
        34. Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        35. Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
        36. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
        37. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi.

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 12:30-37 ---> Pyhän Hengen pilkka


      • Anonyymi
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        HEI Rakas !

        OLEN Jumalan Profeetta --- VIIMEINEN ennen Herran TULOA . . . :)

        . . . siis --- Johannes Kastaja Toinen . . . ;)
        . . . ........................................................... . . .

        OLET KIRJOITELLUT ITSELLESI VUODEN AJAN TUOMIOTA ja SINUA EI PELASTA MIKÄÄN --- SELITYS --- ENÄÄ ---> OLET TUHON OMA . . . :(

        AJATTELEN Jumalan KANSSA SAMOILLA AIVOILLA ja TUNNEN Jumalan Hengen TUNTEET sielussani ---> Olet Jumalan VIHAN KOHTEENA !!!

        TOTUUS on ARMOTON . . . vai ONKO . . . Sinä - ITSE - päätät . . . ONKO . . . !

        . . .

        Jumalan Pyhä Henki --- EI --- riitele - ja - väittele . . . ITSENSÄ KANSSA . . . ;)
        .............................................................................................................................. . . .

        » Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. » - Ef. 6:12

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .
        . . .

        Terveisiä Kaikkivaltiaalta Jumalalta !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . Jumalan TAHTO . . . ;)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        anteeksi, olen koittanut tehdä jo ihmeitä mutta olen jo syntiseksi tullut väkisinkin tässä maailmassa.

        tämä on syntien pesä koko suomi, ei ihmiset mieti kuin panemista panemisen perään, minäkin mietin sitä välillä, olen jo tullut syntiseksi. haluaisin jo irti siitä, mutta välitän vain ihmisistä aivan liian paljon.

        jokainen ihminen on tärkeä, ihan jokainen.

        haluaisin tehdä ihmeitä esirukouksen voimin, sillä minut pistetään isommalle lääkitykselle jos rupean parantelemaan ihmisiä kadulla. se masentaa minua todella paljon, mutta olen jo melkein 40 vuotias, olen jo tehnyt ihmeitä,

        haluaisin vain elämässäni parantaa läheisteni elämää ja rakkaitteni elämää mahdollisimman paljon ennen kuin tulevat viimeiset päivät. en pysty ja en no, oikeastaan halua parantaa ihmisiä monia, sillä he tekevät haureutta minkä kerkiävät sen jälkeenkin.

        olen jo tullut kyyniseksi, minulle vain iso osa ihmisistä näyttää melkein vain keskisormea,
        vaikka en muuta tekisi kuin istuisi tuolilla vain. )=

        mutta, olen jo tosiaan tehnyt ihmeitä, haluaisin vain nykyisin parantaa läheisteni ja rakkaitteni elämää vain esirukouksen voimin,

        tämä suomi on kyllä sellainen syntien ja hölmöläisten pesä, ettei ole tosikaan, jotenkin tuo minua masentaa että jos rikkoo pyhää henkeä vastaan, sitten tosiaan aika moni joutuu kadotuksiin.


      • Anonyymi
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        HEI Rakas !

        OLEN Jumalan Profeetta --- VIIMEINEN ennen Herran TULOA . . . :)

        . . . siis --- Johannes Kastaja Toinen . . . ;)
        . . . ........................................................... . . .

        OLET KIRJOITELLUT ITSELLESI VUODEN AJAN TUOMIOTA ja SINUA EI PELASTA MIKÄÄN --- SELITYS --- ENÄÄ ---> OLET TUHON OMA . . . :(

        AJATTELEN Jumalan KANSSA SAMOILLA AIVOILLA ja TUNNEN Jumalan Hengen TUNTEET sielussani ---> Olet Jumalan VIHAN KOHTEENA !!!

        TOTUUS on ARMOTON . . . vai ONKO . . . Sinä - ITSE - päätät . . . ONKO . . . !

        . . .

        Jumalan Pyhä Henki --- EI --- riitele - ja - väittele . . . ITSENSÄ KANSSA . . . ;)
        .............................................................................................................................. . . .

        » Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. » - Ef. 6:12

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .
        . . .

        Terveisiä Kaikkivaltiaalta Jumalalta !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . Jumalan TAHTO . . . ;)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        "AJATTELEN Jumalan KANSSA SAMOILLA AIVOILLA"

        No jopas!
        Tuon varsin yllättävän paljastuksen mukaisesti et ihan yksinkertainen olekaan, joten tarjoat mm. herroille Piho ja Meller hyvinkin varteenotettavan vastuksen niin maallisista, kuin hengellisistä asioista kyseen ollen.
        Varmastikin päässäsi virtaa jumalaisen nerokkuuden kuohuvat kosket, joten pelkästään niiden ansiosta olet ylimpien profeettain joukkoon lukeutuva.
        Eipä sitten muuta kuin palstalle pakinaa tulevista tapahtumista, sillä minua askarruttaa esimerkiksi miksi Venäjä ei tämän vuoden keväällä hyökännyt Suomeen? Onhan se kuitenkin jokavuotinen ja perinteinen tapahtuma, mikäli uskomme kaikkein luotettavimman tuntuisia profeetoita..ja miksipä emme uskoisi! Olisiko koronaviruksella jotain tekemistä asian kanssa?


    • VaroitusOdottajatNikistä
      • VaroitusOdottajatNikistä

        Tuo Jarmokin, jonka kanssa hän usein kinaa roolileikeissään on yksi hänen roolihahmoistaan!Hän on yrittänyt pitää tätä palstaa omana roolileikkiteatterinaan ja on tehnyt näin pilaa muista palstalaisista. Todella vastenmielistä käytöstä, mutta nythän se tuli onneksi selkeästi esiin!

        Hän on siis oikeasti uskovaisia kristittyjä kiusaava taisteleva ateisti-trolli.


      • Anonyymi
        VaroitusOdottajatNikistä kirjoitti:

        Tuo Jarmokin, jonka kanssa hän usein kinaa roolileikeissään on yksi hänen roolihahmoistaan!Hän on yrittänyt pitää tätä palstaa omana roolileikkiteatterinaan ja on tehnyt näin pilaa muista palstalaisista. Todella vastenmielistä käytöstä, mutta nythän se tuli onneksi selkeästi esiin!

        Hän on siis oikeasti uskovaisia kristittyjä kiusaava taisteleva ateisti-trolli.

        Luultavasti sitten sama, kuin Karjalan palautus palstan "Evakkopoika" ja Natopalstan useammat kirjautuneet nikit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe