nuolee Ryssän persettä. Sehän ketuttaa kaikenlaisia putinistineitejä, jotka kuvittelivat Trumpin kulkevan täysin Putlerin narussa.
Samat "elämämkolulaiset" ja "hoonolla soomella" kirjoittavat Venäjän hyysärit äänestivät viime eduskuntavaaleissa persuja, kun toivoivat puoluetoimiston saavan ruplia Kremlistä.
Trump iosoitti olevansa suurmies eikä neiti,
5
90
Vastaukset
- köökkä
Totuus Trumpista on kova pala Abrahammille, Venäjäkiimavakille ja muille tolloille!
- hullusekuitenkinon
Totuus Trumpista ei sikäli ole muuttunut, hän on arvaamaton hullu.
Se että iski Assadin lentokentälle ei asiaa miksikään muuta. Putinia varmaan kyllä vituttaa, kun Trumpin valinnasta kilisteli kavereiden kanssa samppakaljalla, ja nyt napin melkein vastakkain.
Trumpista ei suurmiestä kuitenkaan saa tekemälläkään, paiti jos hänelle tehtäisiin lobotomia.- Pellejä
Kyllä. Putinia ja putinistitolloja vituttaa, kun Trump ei olekaan narussa vietävissä.
- jhuih
Pellejä kirjoitti:
Kyllä. Putinia ja putinistitolloja vituttaa, kun Trump ei olekaan narussa vietävissä.
Trumppi päästi viisikymmentäyhdeksän pierua Syyriaan.
Ne ei olleet leijoja hississä vaan paukkuja lentokentällä.
Suurmieheksi en Trumpia nimitä, mutta iskussa oli paljon mielenkiintoisia piirteitä.
Putin on jatkuvasti puhunut, että Venäjän ja USA:n pitäisi keskustella tasavertaisina osapuolina. Hän siis toivoo entisenä KGB:n miehenä vanhaa hyvää aikaa, kun Neuvostoliitto oli vielä voimissaan. Putinin pitäisi tajuta, että maailma on muuttunut ja Venäjä ei tosiaan ole enää tasavertainen keskustelukumppani USA:n kanssa. Trump nöyryytti Putinia käynnistämällä ohjusiskut samalla kun hän oli ruokailemassa Kiinan presidentin kanssa. Kiinan kanssa siis keskustellaan tasavertasina osapuolina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248