Keltainen ruusu

Kimppat

Onko tänään heteroita tulossa paikalle esim klo 17.00?

23

1071

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cuckold-miksu

      Ei tänään mutta huomenna.

      • Tosi.on

        Tuo vastaus päteekin ihan joka päivä.


    • ooppelimiesonjoo

      kannattaisko heterojen kattella ehkä jotain muuta paikkaa kuin ruusua.ruusu ei välttämättä ole se oikein mesta;)ei homotkaan hae seuraa päivätansseista.

      • xxgtty

        Vaan löylykauha perseeseen riittää


      • Cuckold-miksu

        En tiedä mihin kategoriaan kuulun, mutta olen harrastanut seksiä vain naisten kanssa. Kiihotun erityisesti jälkiliukkaista ja cuckold-hommista. Nautin myös Ruusussa runkkaamisesta.
        Eikös Keltsuun ole kaikki tervetulleita?


    • Myöhässä

      Luin tämän myöhässä, Myöhästyin. Kiinnostunut hetero.

      • tapasi-tunnetaan

        Kutsuni taas punoo verkko kalastelua varten.


      • Cuckold-miksu

        Huomenna suuntaan Ruusuun... aaah kuinka jo alkaa seisomaan...


    • Bi-curiou

      Olisiko tänään pareja/naisia/kykeneviä miehia tulossa myöhään illalla? Itse voisin tulla jos tiedän että siellä olisi muitakin kuin eläkeläisiä.

      • Koppihoitoa

        Tule pe 28.4 illalla.Silloin on paikalla myös heteroita...


    • pari48lpr

      Hei
      Olemme tulossa keltaiseen ruusuun 28.4. Klo 21 jälkeen. Kivaa olisi tavata toinen oari.

    • Parikymppiset-neidot

      Hei

      Ollaan Sihteeriopistossa ja meinataan tempaista kunnon vapun aloitus tosi riehalla.
      Keltaisessa Ruusussa klo 18 alkaen.

    • kjlkjlkjjjlkj

      vittu mitä nuorisopaskaa taas.vai ihan sihteeriopistoa ja perja homojen ruusussa...syökää päänne

      • Joskus-näinkin

        No joo, eihän niitä opiskelijaneitosia ollut kuin vain viisi kipaletta, mutta kyllä ne melkoista säpinää saivat aikaan. Vanhat hinttarit eivät menoa kestäneet ja poistuivat muutamaksi tunniksi.


      • paikallaollutmies

        Eivät olleet mistään sihteeriopistolta, Ihan polttariporukka oli. Ihan kiva piristys keltsuun vaikkakaan en pahemmin juopuneista ja heidän kikatuksistaan pitänytkään.

        Se yksi nuorimies taisi olla ainut joka pääsi naimaan, Itse en näyttänyt mutta olin vieressä kun pyysi aina ohimenevää miestä näyttämään aisaa kuten he kullin kikatellen ilmaisivat, Ainakin kolme miestä sai pikaisen käsihoidon kera kikatuksen.

        No onneksi noita on kerran kymmenessä vuodessa sillä kuten jo edellä mainittiin paikka tyhjeni melkolailla miehistä kun eivät jaksaneet noita kikattavia känninaisia.


    • Koppiin

      Tänään pariskunta tulossa ja paikalle toivotaan suomalaisia heteroita....

      • Hetskuja

        Siellä on nyt melkein joka ilta ollut heteropareja paikalla,tosin ulkomaalaisvahvistukset hoitavat asian,että kaikki karttavat kohta paikkaa.


      • Kimpat2

        Mihin aikaa kannattaa tulla paikalle?


    • Ville-Pekka

      onko homoja tulossa huomenna ke 12.9 n. klo:12? Olisi kiva vähän...

      • Mee-kattoo

        Mee kattoo.
        Jos et viitsi, ei ole väliäkään.


    • HeteroM40

      Tänään pariskuntia paikalla illansuussa.?

    • paikallela22.9

      Kyllä siellä parejakin käy kun ulkomaalaiset ovat sieltä vähentyneet,ne kun eivät kaikki osaneet käyttäytyä.Hetero parit ja miehet toivottavasti myös löytäisivät paikan.

      • Oli-paikalla

        Mikäs eilisissä heteroissa oli vikana?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe