Hyvin maksettua työtä!

Tukholman terrori-iskusta epäillyn kuvista päätellen mies ei ollut kovin hyvin toimeentuleva. Vaatteet olivat huonot ja tukka hoitamaton.

Rautatientorilla mieltään osoittavat taasen ovat silminnähden hyvin pukeutuneita. Jokaisella on kännykkä, joka maksaa paljon.
Näyttää siltä, että myöskään kännykän käyttö ei aiheuta taloudellista päänvaivaa. Herrat ovat hoiidattaneet hiuksensa ja partansa viimeisen päälle! Mielenosoitukseen siis virtaa rahaa ja paljon jostain?

Media ei kirjoita,. Miksi?

21

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultturieroja

      Tukholman terroristi on kotoisin Uzbekistanista. Rautatientorilla taas on lähinnö irakilaisia. Jälkimmäisessä kulttuurissa nuorten varakkaiden miesten kukkoilu ja koreilu on sääntö. Edellisessö ei varakkaita olekaan niin paljoa kuin Irakissa.

      • Jsjjdjjgkglck

        Ite ainakin tapasin teltalla miehiä jotka oli ihan työssä. Työoikeuden saa jonkin ajan kuluttua vaikkei oleskelulupaa olisikaan...


    • media.pelkää

      Irak on öljymaa, jokaisella irakilaisella on vähintään 50000 euron verran omaisuutta.

      • Niin tarkoitin, että rakennuksella työssä käyvä ei pysty saavuttamaan samaa tulotasoa, kuin torilla mieltään osoittava. Jokuhan palkan maksaa, mutta kuka maksaa mielenosoittamisesta? Onko takana joku kotimainen taho? Jonkun on hyödyttävä, ei kukaan palele ilmaiseksi.
        Fattar ni?


    • Paraatipaikoilta

      Kuka on sanonut että nämä Iarkilaiset sotilaskarkurit olisivat tullessaankaan olleet köyhiä ? Monet Syyriasta tunkeutuneet taasen kuuluvat yhteiskuntaluokkaan, joka on vapautettu AINIAAKSI työnteosta.

    • Aika moni Irakin elintasopakolainen tuli Suomeen lentäen...ei ihan tyhjä tasku tule ykkösluokassa lentokoneella,niin kuin nämä Irakin "turvapaikanhakijat".

      • Totuuskomissio

        Juurikin niin ja valtionjohtomme on sitä mieltä, että heille tulee tarjota lomareissullaan vain parasta.

        Varakkuus ja luokka on huomioitu ja lisätyytyväisyyttä tuo runsas suomalaisten suvakkinaisten, antelias ja huolehtivainen joukko.

        Niinpä asenne on ylimielinen ja lakia ja järjestystä kunnioittamaton, ei ole kiirettä paluuseen, kun häpeällisen höveli kansa senkun makselee alistuvan alamaisen tavoin kuluja.

        Kauanko velkaorjuutemme jatkuu, on kysymys jota sopii miettiä jokaisen tykönään?


      • Iraqilaiset eivät pakene sotaa vaan he haluavat lähettää ryöttömät suomalaisten elätettäviksi. Pojat viihtyy, kun kotona saa sexiä vain lampailta. Suomesa SPR hoitaa senkin asian kuntoon.


    • selvillä.asiasta

      Jos tää uzbekistanilainen terroristi olis tehnyt tekonsa kotimaassaan, olisi seirauksena ollut kuolemantuomio joka olisi toteutettu keittämällä mies elävältä. Olis tainnut jäädä tekemättä jos pääsy ja jääminen Ruotsiin olisi estetty.

    • duuniako

      kohtelu täällä pitää olla sitten sen mukaista! elämisen taso ei saa laskea kotimaan oloista.meidän suomalaisten velvollisuus on pitää heidän elämisen taso riittävän korkealla.

    • Suomessa ei vastaavaa ole vielä tapahtunut, kun hallitus on pakkopalauttanut kaikki rekkaa ajamaan osaavat matut.
      Ville Vihreä ja muut viisaat tosin kovasti vastustavat.

      • Mennäänbussilla

        Iranilaisella ajokortilla saa ajaa Suomessa ja monet ns. pakolaiset ovat ilmoittaneet ammatikseen kuorma-autonkuljettajan. Suomalaisen ajokortin suoritus on toki monille ylivoimaisen vaikeaa, mutta osa voi pestautua esim. linja-auton tai rekan kuljettajaksi heti Suomeen tultuaan.


    • herlokki

      Aloittaja epäili, että torilla päivystävät saavat rahoitusta jostain. Me muutkin olemme epäilleet samaa, mutta kun ei saa mistään faktaa, vaikea sanoa mitään varmaa.
      Muutaman kymmenen vuoden kuluttua nämäkin selviävät, kun joku kirjoittaa paljastuskirjan, ja kertoo kytkennät.

      • Todella harmi, ettei luotettava media, kuten HBL ja Kansan Uutiset ole uutisoinut asiasta. Kansalaiset ovat tiiettävästi vieneet leiriytyjille ruokaa, mutta se on torjuttu. Hätä ei liene kovin suuri

        Innokkaat twiittaajat Ville Niinistö tai A-M Henriksson eikä twiitin twiittiä Ruotsin terrori-iskun jälkeen. Li Anderssonon FB on kokenut puhdistuksen. Pakolaiskommentit on poistettu.

        Missä ovat rauhan puolesta marssivat?


    • valkoistajauhoa

      Kun mutavyöry alkoi tarkastettiinko p-suolet ,reput ,taskut
      laukut ,naisten (niiden harvojen) huivin aluset hm...kulkee ne huumepussukat
      myös lasten housuissa.

      • Kaameat_kuviot

        Rikkaat vanhoilliset muslimimaat pyrkivät täyttämään Euroopan muslimeilla. Siksi ne rahoittavat sotia, jotka pakottavat ihmiset pakolaisiksi tänne, jopa maksavat matkat ja oleskelun laumoille nuoria miehiä, jotka sitten ottavat eurooppalaisen kakkosvaimon, jonka on pakko kääntyä islamiin. Siksi ne eivät myöskään ota itse vastaan pakolaisia. Venäjä on heidän puolellaan, se haluaa, että EU hajoaa kaaokseen.


      • Kaameat_kuviot kirjoitti:

        Rikkaat vanhoilliset muslimimaat pyrkivät täyttämään Euroopan muslimeilla. Siksi ne rahoittavat sotia, jotka pakottavat ihmiset pakolaisiksi tänne, jopa maksavat matkat ja oleskelun laumoille nuoria miehiä, jotka sitten ottavat eurooppalaisen kakkosvaimon, jonka on pakko kääntyä islamiin. Siksi ne eivät myöskään ota itse vastaan pakolaisia. Venäjä on heidän puolellaan, se haluaa, että EU hajoaa kaaokseen.

        Muslimien maailmanvalloitus käy naisten kohtujen kautta.
        Suomessa se merkitsee, että vihervasemmisto ja suomenruotsalaiset luovuttavat naisensa muslimeille.


      • Totuuskomissio

        Eivät ajatollat ja imaamit ole turhaan julistaneet, että Euroopan valloitus käy vaikka lastenvaunuilla.

        Viimeksi Turkin pääministeri Erdogan totesi samoin, tuohtuessaan muutamien EU maiden johtajille.
        Turkkilaisia islaminuskoisia on Euroopassa miljoonittain ja lisääntymisvauhti jotain muuta kuin useimpien maiden kantaväestöllä.

        En ole ymmärtänyt enää aikoihin tätä yltiöpäistä pyöreäpäisyytta muuksi, kuin jonkinasteiseksi salaliitoksi koko Eurooppaa ajatellen.

        Erityisen törkeänä tämä näkyy terrori-iskujen hyväksymisessä kuittaamalla: "pelolle ei saa antaa valtaa" ja eilenkin kun Ruotsin kuningas Garl Gustav totesi: "Ruotsi on edelleen turvallinen maa", vaikka terrosti potentiaalia otettu sisään pilvin pimein.

        Voiko pöhkömpää olla? Islamisaatio etenee kuin juna pohjoismaissakin ja tämäkin sivusto oli lukinnut mm. Winston Churlcilsin aikoja sitten kertoileman totuuden pois, kun joku oli sen tänne ansiokkaasti siirtänyt.

        Totuuden siemenetkin yritetään tuhota tässä ajassa, mitä lopulta seuraa, voi vain arvailla?


      • Totuuskomissio kirjoitti:

        Eivät ajatollat ja imaamit ole turhaan julistaneet, että Euroopan valloitus käy vaikka lastenvaunuilla.

        Viimeksi Turkin pääministeri Erdogan totesi samoin, tuohtuessaan muutamien EU maiden johtajille.
        Turkkilaisia islaminuskoisia on Euroopassa miljoonittain ja lisääntymisvauhti jotain muuta kuin useimpien maiden kantaväestöllä.

        En ole ymmärtänyt enää aikoihin tätä yltiöpäistä pyöreäpäisyytta muuksi, kuin jonkinasteiseksi salaliitoksi koko Eurooppaa ajatellen.

        Erityisen törkeänä tämä näkyy terrori-iskujen hyväksymisessä kuittaamalla: "pelolle ei saa antaa valtaa" ja eilenkin kun Ruotsin kuningas Garl Gustav totesi: "Ruotsi on edelleen turvallinen maa", vaikka terrosti potentiaalia otettu sisään pilvin pimein.

        Voiko pöhkömpää olla? Islamisaatio etenee kuin juna pohjoismaissakin ja tämäkin sivusto oli lukinnut mm. Winston Churlcilsin aikoja sitten kertoileman totuuden pois, kun joku oli sen tänne ansiokkaasti siirtänyt.

        Totuuden siemenetkin yritetään tuhota tässä ajassa, mitä lopulta seuraa, voi vain arvailla?

        Ainoat maat, jotka toimivat tässä asiassa järkevästi ovat USA ja UK.
        Tietenkin EU:ssa on Unkari ja Serbia, jotka torjuvat muslimit.
        Vielä ei ole ihmiskunnan historiassa ollut maata, jossa muslimit ja kristityt olisivat asuneet rauhassa. Muslimit taistelevat keskenäänkin verisesti. Ville NIINISTÖ ja muut hyväuskoiset kuvittelevat, että lopettavat vihanpidon, kun tulevat Suomeen. Ihmetellä sopii, että mistä tälläinen kuvitelma on lähtöisin?


    • hävettää

      Typeriä Suomalaisia viedään kuin litran mittaa.

    • Suomalaisia, ruotsalaisia ja eurooppalaisia viedään, kuin mätää kukkoa.
      He tarjoavat majoituksen ruoan ja elämän muslimeille. Kuvittelevat, että muslimit maksavat lähimmäisenrakkauden samalla mitalla takaisin. Kuvitelma on hölmö, koska muslimi ei ikinä hyväksy vääräuskoista.

      Yhtä hölmöjä ovat ihmiset, jotka opiskelevat ruotsia ja kuvittelevat siten löytävän vihreän oksan. He ovat väärässä ne oksat on varattu ruotsia äidinkielenään puhuville. Niille oksille ei fennoilla ole tilaa.

      Parasta on turvautua omiin. Puhua sitä kieltä, mitä osaamme. Opiskella sitä kirltä mistä on hy@tyä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe