Nämä sanat ei ole kenellekään täältä. Nämä sanat on vain viesti bittiavaruuteen. Ehkä hän tuntee jotain, kun kirjoitan, ehkä hän on jo unohtanut minua. Mutta silti tunnen... ja haluan päästä tunteen pois sisältäni. Siksi tänne...
Mul on ikävä sinua. Edelleen. Miks kaikki meni niin kuin meni.Olet ajatuksissani edelleen. Vaikkei mitään välillämme voi enää olla. Surullinen olen, sillä pääsit niin lähelle minua, lähemmäksi kuin kukaan muu ennen ja tulevaisuudessa. Ja niin minäkin pääsin, tiedän sen. Ja sinäkin tiedät :(. Mut ehkä seuraavassa elämässä olemme tarpeeksi kypsiä olemaan yhdessä. Toivon niin. Siihen asti säilytän sinua piilossa sydämessäni. Kuten kerroin joskus sinulle -sinä jäät asumaan sinne. Ja kun mulla on tosi kurjaa olla, niin kuin nyt kun elämä kolhii, silloin kurkistan sinne missä asut ja muistelen kanssasi kaiken sen läheisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunteen, mikä meillä oli. Ja sen intohimon. Siitä tulee mukava olo, kun muistelen. Ja sit suljen sut taas siihen sydämeni osaan, jossa asuskelet.
Mul on oikeasti ikävä sinua. Tosi paljon.
Mulla on ikävä sinua
54
1408
Vastaukset
- pieleen.meni
Olispa lohdullista tietää, että hän ajattelisi musta ja meistä noin...tuskinpa ajattelee irl käytöksen perusteella. Intohimoa ja rakkautta oli, mutta myös paljon tuskaa...
- Eikukaaneimistään
Niin meilläkin oli paljon tuskaa. Olimme kumpikin epäkypsia olemaan toistemme kanssa, vaikka aikuisia olemme ja pitkät suhteet takana. Me vain olimme ... ne hyvät hetket tuntuivat hänen kanssa älyttömän hyviltä ja huonot älyttömän huonoilta. Meillä ei ollut kultaista keskitietä tunteissa, vaan temperamenttia ja luonnetta kummallakin... joko tai :). Ei mussa kukaan tälläistä minua herättänyt aiemmin. En tiennyt että voin rakastaa ihmistä noin. Vahvasti. En nähnyt mitään muuta kuin hänet. Se oli hullua. Ja ohi. Olemme dynamitti toitemme mielenterveydelle :(. Mutta hän silti jää ainoaksi elämäni rakkaudeksi sydämeeni. Vaikkei hän sitä koskaan saakaan tietää.
Minä en edes katso häntä in kun sattumalta ohi menen. Vaikka kyllä näen ja huomaan hänet aina. Haluan että hän luulis ettei välitä, sillä en kestä kohtaamistamme. Enkä edes katsetta. Pelkään, että kaikki tämä hulluus roihahtaa uudelleen, jos katson häntä silmiin.
Joten, ehkä se sinunkin kaipauden kohde käyttäytyy irl välinpitämättömästi, koska pelkää. Vaikka välittääkin - pieleen.meni
Eikukaaneimistään kirjoitti:
Niin meilläkin oli paljon tuskaa. Olimme kumpikin epäkypsia olemaan toistemme kanssa, vaikka aikuisia olemme ja pitkät suhteet takana. Me vain olimme ... ne hyvät hetket tuntuivat hänen kanssa älyttömän hyviltä ja huonot älyttömän huonoilta. Meillä ei ollut kultaista keskitietä tunteissa, vaan temperamenttia ja luonnetta kummallakin... joko tai :). Ei mussa kukaan tälläistä minua herättänyt aiemmin. En tiennyt että voin rakastaa ihmistä noin. Vahvasti. En nähnyt mitään muuta kuin hänet. Se oli hullua. Ja ohi. Olemme dynamitti toitemme mielenterveydelle :(. Mutta hän silti jää ainoaksi elämäni rakkaudeksi sydämeeni. Vaikkei hän sitä koskaan saakaan tietää.
Minä en edes katso häntä in kun sattumalta ohi menen. Vaikka kyllä näen ja huomaan hänet aina. Haluan että hän luulis ettei välitä, sillä en kestä kohtaamistamme. Enkä edes katsetta. Pelkään, että kaikki tämä hulluus roihahtaa uudelleen, jos katson häntä silmiin.
Joten, ehkä se sinunkin kaipauden kohde käyttäytyy irl välinpitämättömästi, koska pelkää. Vaikka välittääkinAika tarkasti kyllä kuvailet sitä mitä mulla ja hänellä oli...
- Eikukaaneimistään
Tuskin kuitenkaan olet hän :). En usko, että hän lukee tätä palstaa. Mutta, jos sattumalta olisit hän, niin tiedä sitten, etten koskaan halunnut mitään pahaa sinulle. Enkä ole valehdellut (jos olet hän, ymmärrät mistä puhun). Minä en vain osanut. En osanut olle arvoisesi ja näyttää mitä minulle merkitset. Ja muistan sinua lämmöllä. Sekä toivon, vain hyvää. Sillä olet menneen ja tulevan elämäni ainoa rakkaus. En usko, että koskaan tunnen näin vielä.
Kaikissa etsin vain sua, mutten löydä :(. Pidä itsestäsi huolta <3 - muallevoon
Usko pois, me palataan vielä yhteen. Molemmat tiedetään se, vaikka toistemme hermoille kävimmekin. Antaa pölyn laskeutua, asutaan erillään ja hoidetaan elämiämme vähän kuntoon. Sen jälkeen ei enää selityksiä. Yhtä hulluja ollaan, kun täällä norkoillaan.
- hutimenioops
Helposti täällä menee lankaan. Ei minulle ainakaan. Vaikka olen jonkinverran temperamenttinen niin olen korrekti, ilmaisen hyvät ja kauniit tunteeni eikä minulla ole ollut mitään suhdetta kaipaamaani.
- mmmmmmmmmmmmmmmmm
Mulla on sua kans ikävä E. Voidaan mun puolesta olla yhdessä tässäkin elämässä. Oon kunnossa.
- Olit_mun_et_enään
Voi kun nää kyyneleet joskus loppuis ;(
- tässäodotannyt
Minä odotan yhteistä taivaltamme, kuka lie nyt onkaan hän joka yrittää kaikin tavoin mustata mainettani ja estää mitään syntymästä ja tutustumasta kenenkään muunkaan kanssa, vaikka omia tunteitaan oli ne sitten vihaa tai rakkautta ei pysty kertomaan. Eli olen vain sinulle, tule nyt ihmeessä noutamaan, olethan minusta huonon tehnyt jo muiden silmissä. Itse voit iskeä muita, en ole haitannut sitä mitenkään. Minä kun tiedän, että se mitä itse tahdot on vain ja ainoastaan sinusta kiinni.
- Eikukaaneimistään
Olen väärä henkilö. Hän ei näin ajattele, en usko. Enkä ole mustamaalanut hänet kenellekään.
Tsemppiä sulle kuitenkin - TempuraAmore
Tempperamenttia ja luonnetta, mahdoton yhtälö oli. Ikävä jäi. Pyörit paljon mielessäni. Kaikkea hyvää! Tavataan seuraavassa elämässä tasapainoisempina. Sydämessäni pysyt
Olen väärä henkilö. Hän ei näin ajattele, en usko. Enkä ole mustamaalanut hänet kenellekään.
Tsemppiä sulle kuitenkinAnalyysini perusteella olet mies, ALOITTAJA!
Tämä kommentti paljastaa sen.
- Ikuinenikäväsua
Surullinen olen minäkin, enkä uskalla edes haaveilla mistään tai muistella, että pääsisin edes joskus susta "kuiville" jollakin tasolla. En halua mitään enää kenenkään kanssa koska se olisi teeskentelyä, kun kuitenkin olet aina mielessäni. En ole koskaan mitään vastaavaa kokenut ja tuntenut, paljon muutit maailmankuvaani. Voi hyvin äläkä muista mua pahalla. Yritän pysyä poissa näköpiiristäsi, kun en tiedä miten kohtaamisen itsekään ottaisin. Olen kai vieläkin liian hajalla.
- Eikukaaneimistään
Ehkä se, että olen menossa naimisiin, saa sut päästämään irti. Me olemme luotuja toisillemme sun kanssa, mutta olemme liian epäkypsuiä siihen. Minä haluaisin halauksen sinulta, Luoja miten haluaisin... Ikävä sinua. Voi hyvin.
"...muutit maailmankuvaani..."?
On mahtanut olla ihmeellinen rakkaus. Minun maailmankuvaani ei ole kukaan muuttanut.
- ohionmarssimme
Niin surullista! Samanlaisessa tilanteessa elelleenä, allekirjoitan tuntemukset. Oli tilanne josta ei oikein päässyt eteen- eikä taaksepäin, joten hellitin. Tämä oli elämänvaihe, jonka toisaalta olisin voinut jättää väliin, jos olisin ymmärtänyt ne kaikki huonotkin asiat, jotka se toi tullessaan. Mutta eihän sitä ihminen ymmärrä ennen kuin on siinä tilanteessa. Jäi ikävä, jäi onneksi hyvät tunteet. Olisin toivonut ystävyyttä, sekin jäi.
- MutLuulenSilti
Onpa teidän jutut niin tutun kuuloisia, vaikka voivat olla ihan erilaisia. Mikään niistä ei oo mulle, sen verran olin tunnistavinani. Enkä edes tiedä miten toinen henkilö asiasta ajattelee.
Eivät nuo jutut ole minullekaan. Joko joku kirjoittelee näytös-
luonteisesti itsensä kanssa, esittää sekä OMAT että kaivattunsa
OLETETUT repliikit?
Monet yksittäiset seikat kuten
"seuraava elämä" eivät sovi minuun!
Enkä tiedä kenenkään olevan menossa naimisiin,
vaikka voi asia tietysti niinkin olla,
että joku puolituttu on menossa naimisiin.
P.S. Palstalla näkyy olevan uusi satuhahmo, "E-mies"!
Kukahan sekin on? Onko peräti Elmo vai vain Eino, s.1921?- puutiaisen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Eivät nuo jutut ole minullekaan. Joko joku kirjoittelee näytös-
luonteisesti itsensä kanssa, esittää sekä OMAT että kaivattunsa
OLETETUT repliikit?
Monet yksittäiset seikat kuten
"seuraava elämä" eivät sovi minuun!
Enkä tiedä kenenkään olevan menossa naimisiin,
vaikka voi asia tietysti niinkin olla,
että joku puolituttu on menossa naimisiin.
P.S. Palstalla näkyy olevan uusi satuhahmo, "E-mies"!
Kukahan sekin on? Onko peräti Elmo vai vain Eino, s.1921?Ehkäpä nää jutut ei liity suhun vitun Sherlock. Missä sun miehesi?
puutiaisen kirjoitti:
Ehkäpä nää jutut ei liity suhun vitun Sherlock. Missä sun miehesi?
Nukkuu. Kuinka niin?
Hänestä on huomattavasti mukavampaa tehdä jalkapalloveikkauksia
tai lukea ihmisten kommentteja joltakin tekniikka-aiheiselta palstalta.
Ei hän tällaisista palstoista välitä.- puutiaisen
Nukkuu. Kuinka niin?
Hänestä on huomattavasti mukavampaa tehdä jalkapalloveikkauksia
tai lukea ihmisten kommentteja joltakin tekniikka-aiheiselta palstalta.
Ei hän tällaisista palstoista välitä.Sulla on fiksu mies, ei välitä tälläisestä höpöhumpasta.
En silti tuomitse sinuakaan, olen itsekin tutkiskelemassa yöaikaan näitä sekopäisiä kirjoituksia toivoen löytäväni niistä jotain logiikkaa. Näissä jutuissa ei ole mitään järkeä. puutiaisen kirjoitti:
Ehkäpä nää jutut ei liity suhun vitun Sherlock. Missä sun miehesi?
"Puutiaisen"?
Nimimerkkisi on mielenkiintoinen. Oletko ehkä saanut punkin puremasta borrelioosin, jota ei ole AJOISSA hoidettu antibiootein(?)
Sepä onkin sitten huonompi "homma". Luvassa on särkyjä ja erilaisia hermostollisia oireita loppuelämäksi. Eräälle iäkkäälle sukulaiselle kävi niin.- puutiaisen
"Puutiaisen"?
Nimimerkkisi on mielenkiintoinen. Oletko ehkä saanut punkin puremasta borrelioosin, jota ei ole AJOISSA hoidettu antibiootein(?)
Sepä onkin sitten huonompi "homma". Luvassa on särkyjä ja erilaisia hermostollisia oireita loppuelämäksi. Eräälle iäkkäälle sukulaiselle kävi niin.Nimimerkkiini ei liity mitään tarinaa, valitsin sen koska se tuntui sopivan palstan tyyliin. Ajattelin että se herättäisi ajatuksia mutta on kuitenkin vain kuori vailla sisältöä.
- puutiaisen
"Puutiaisen"?
Sepä onkin sitten huonompi "homma". Luvassa on särkyjä ja erilaisia hermostollisia oireita loppuelämäksi. Eräälle iäkkäälle sukulaiselle kävi niin.Unohdin lisätä ettei minua kiinnosta pätkääkään se miten itse olet päätynyt omaan nimimerkkiisi.
puutiaisen kirjoitti:
Sulla on fiksu mies, ei välitä tälläisestä höpöhumpasta.
En silti tuomitse sinuakaan, olen itsekin tutkiskelemassa yöaikaan näitä sekopäisiä kirjoituksia toivoen löytäväni niistä jotain logiikkaa. Näissä jutuissa ei ole mitään järkeä.Ei kai niissä voikaan olla järkeä:
1) Ensinnäkin ihmiset kirjoittelevat tänne ympäri Suomea, ja vastailevat toisilleen sikin sokin.
(Esimerkiksi Mia N. (s.1975) on oikeasti olemassa. Hän on käsittääkseni porilainen nyrkkeilyä harrastava sihteeri. Mia vain ei taida enää kirjoitella turkulaiselle Juhalleen eli Juha 68:lle.
Syvällinen mies on joku Jari, jota kaipaa Veera nimimerkillä "Kukkaseppelsydänsukat".
FB:ssä "Jarnona" surffaillut mies on kuvastaan päätellen Marikan
"vonkamies". Luulen, että Marika voisi kutsua häntä "J-mieheksi".)
2.) Toisekseen kun joku poistuu palstalta, joku AIVAN MUU hyökkää "täydentämään" palstalta poistuneen kommentteja, omilla kommenteillaan. Tämä tehdään joko kiusanteko tai huvittelutarkoituksessa.
3) Kolmannekseen ihmiset kirjoittelevat tuttaviensa nimissä. Esimerkiksi Elma voi vastata Alman puolesta, joko "hyvää hyvyyttään" tai pahaa pahuuttaan sotkeakseen Elman ja Jalmarin välit. (Minusta ei ikinä pitäisi kirjoittaa TOISEN NIMISSÄ, mikäli tarkoittaa oikeasti hyvää toiselle ihmiselle. Eihän ole mahdollista tietää 100 % varmuudella, mitä ystävä tai ystävätär itse vastaisi.)
Minä en ainakaan enää paljasta kaikkia todellisia tuntemuksiani tällä palstalla. Selvennänpä vain harhautuneille, etten ole heidän rakas Miansa, Miransa, Marinsa tai Marikansa.
Ja teen myös VIESTEILLÄNI selväksi, että siihen vaaditaan aivan erityislaatuinen persoona, että häntä kaipaan. Kuka tahansa pinnallinen juttukaveri EI OLE kaipauksen arvoinen, VAIKKA JOKU tämän kuvan minusta koettaakin antaa.
Enkä myöskään ota "tyrkytettyjä" miehiä kavereikseni. Nyt FB-tililleni on tullut 8 kaveripyyntöä olemattomilta tai olemassa olevilta amerikkalaismiehiltä noin 1,5 kk aikana. Deletoin sellaiset. Hämmentävää on, että kaikki miehet asuvat muka Floridan osavaltion alueella.
Hoida sinäkin vain keskustelusi IRL eli elävässä elämässä. Tämä palsta on pullollaan tahallista ja tahatonta sotkemista.
(Täällähän on kaivattu mm. olematonta "j-miestä" nimissäni.)puutiaisen kirjoitti:
Unohdin lisätä ettei minua kiinnosta pätkääkään se miten itse olet päätynyt omaan nimimerkkiisi.
"Pitäkää tunkkinne."?
Kerron nimimerkilläni, että olen M-nainen,
mutten kuitenkaan porilainen sinkku Mia,
joka on syntynyt 1975.
Lisäksi kerron nimimerkilläni,
etten tee KOSKAAN aloituksia eli
KETJUNAVAUKSIA tälle palstalle.
En siis ole ikinä ap.- puutiaisen
Ei kai niissä voikaan olla järkeä:
1) Ensinnäkin ihmiset kirjoittelevat tänne ympäri Suomea, ja vastailevat toisilleen sikin sokin.
(Esimerkiksi Mia N. (s.1975) on oikeasti olemassa. Hän on käsittääkseni porilainen nyrkkeilyä harrastava sihteeri. Mia vain ei taida enää kirjoitella turkulaiselle Juhalleen eli Juha 68:lle.
Syvällinen mies on joku Jari, jota kaipaa Veera nimimerkillä "Kukkaseppelsydänsukat".
FB:ssä "Jarnona" surffaillut mies on kuvastaan päätellen Marikan
"vonkamies". Luulen, että Marika voisi kutsua häntä "J-mieheksi".)
2.) Toisekseen kun joku poistuu palstalta, joku AIVAN MUU hyökkää "täydentämään" palstalta poistuneen kommentteja, omilla kommenteillaan. Tämä tehdään joko kiusanteko tai huvittelutarkoituksessa.
3) Kolmannekseen ihmiset kirjoittelevat tuttaviensa nimissä. Esimerkiksi Elma voi vastata Alman puolesta, joko "hyvää hyvyyttään" tai pahaa pahuuttaan sotkeakseen Elman ja Jalmarin välit. (Minusta ei ikinä pitäisi kirjoittaa TOISEN NIMISSÄ, mikäli tarkoittaa oikeasti hyvää toiselle ihmiselle. Eihän ole mahdollista tietää 100 % varmuudella, mitä ystävä tai ystävätär itse vastaisi.)
Minä en ainakaan enää paljasta kaikkia todellisia tuntemuksiani tällä palstalla. Selvennänpä vain harhautuneille, etten ole heidän rakas Miansa, Miransa, Marinsa tai Marikansa.
Ja teen myös VIESTEILLÄNI selväksi, että siihen vaaditaan aivan erityislaatuinen persoona, että häntä kaipaan. Kuka tahansa pinnallinen juttukaveri EI OLE kaipauksen arvoinen, VAIKKA JOKU tämän kuvan minusta koettaakin antaa.
Enkä myöskään ota "tyrkytettyjä" miehiä kavereikseni. Nyt FB-tililleni on tullut 8 kaveripyyntöä olemattomilta tai olemassa olevilta amerikkalaismiehiltä noin 1,5 kk aikana. Deletoin sellaiset. Hämmentävää on, että kaikki miehet asuvat muka Floridan osavaltion alueella.
Hoida sinäkin vain keskustelusi IRL eli elävässä elämässä. Tämä palsta on pullollaan tahallista ja tahatonta sotkemista.
(Täällähän on kaivattu mm. olematonta "j-miestä" nimissäni.)Sä olet päässyt aika syvälle palstan saloista, ihmettelen kuinka kauan olet ollut täällä? Minä en olisi saanut tuota yhteenvetoasi tehdyksi kymmenessä vuodessakaan.
Ikävä tosiaan että täällä sotketaan kuvioita jos ihmiset viestittelevät toisilleen, se kuulostaa julmalta. Hyvä että sinä pysyttelet kieroilusta erossa ja osoitat että oikeudenmukaisuuttakin on.
On vain hyvästä ettet ikävöi täällä ketään sillä aikaa kun miehesi nukkuu, henkinen pettäminen on pahimmanlaatuista pettämistä. En siis pyydä sinua kaverikseni Facebookiin, vaikka voin katuakin sitä myöhemmin. - puutiaisen
"Pitäkää tunkkinne."?
Kerron nimimerkilläni, että olen M-nainen,
mutten kuitenkaan porilainen sinkku Mia,
joka on syntynyt 1975.
Lisäksi kerron nimimerkilläni,
etten tee KOSKAAN aloituksia eli
KETJUNAVAUKSIA tälle palstalle.
En siis ole ikinä ap.Älä hikeenny, yritin vain esittää coolia siltä varalta ettet haluaisi puhua nimimerkistäsi. Käsitän nyt mistä on kyse.
Mia alkoi kiinnostamaan, onko ollut pitkäänkin sinkku ja etsiikö hyvää miestä? puutiaisen kirjoitti:
Älä hikeenny, yritin vain esittää coolia siltä varalta ettet haluaisi puhua nimimerkistäsi. Käsitän nyt mistä on kyse.
Mia alkoi kiinnostamaan, onko ollut pitkäänkin sinkku ja etsiikö hyvää miestä?En tiedä. Hän vain vieraili FB-sivuillani.
Oletkohan joku, joka koettaa tehdä minulle hallaa,
koska olen avosuinen? En halua aiheuttaa ikävyyksiä toiselle ihmiselle,
joten en kerro kovin paljon. Tosin en paljoa tiedäkään.
Mia näytti oikein nätiltä. Tosin kaveripiiri oli ihmetystä
herättävä. Kaikenlaista löytyi Aatsipopista alkaen. Mutta koska
kaverina oli myös isä, voi olla että miehet olivat isän kavereita.)
Mutta minä en ole Mia. (Mia ei ole mikään sivupersoonani. Jos tuntisin sinut, lähettäisin sinulle Mian profiilin. Lyhyt, lyhyttukkainen, sievä, tummahko nyrkkeilyä harrastava nainen.)
(Minun venäläiset ystäväni ovat Venäläisiä kissankasvattaja naisia.)- puutiaisen
En tiedä. Hän vain vieraili FB-sivuillani.
Oletkohan joku, joka koettaa tehdä minulle hallaa,
koska olen avosuinen? En halua aiheuttaa ikävyyksiä toiselle ihmiselle,
joten en kerro kovin paljon. Tosin en paljoa tiedäkään.
Mia näytti oikein nätiltä. Tosin kaveripiiri oli ihmetystä
herättävä. Kaikenlaista löytyi Aatsipopista alkaen. Mutta koska
kaverina oli myös isä, voi olla että miehet olivat isän kavereita.)
Mutta minä en ole Mia. (Mia ei ole mikään sivupersoonani. Jos tuntisin sinut, lähettäisin sinulle Mian profiilin. Lyhyt, lyhyttukkainen, sievä, tummahko nyrkkeilyä harrastava nainen.)
(Minun venäläiset ystäväni ovat Venäläisiä kissankasvattaja naisia.)Ymmärrän sinua vallan hyvin, nykyään ei voi olla liian varovainen. Annetaan Mian elää omaa elämäänsä, minä etsin rakkauden jostain muualta.
Uskon että maailmasta löytyy minullekin se toinen oikea. - Äläsotkemunketjua
puutiaisen kirjoitti:
Sä olet päässyt aika syvälle palstan saloista, ihmettelen kuinka kauan olet ollut täällä? Minä en olisi saanut tuota yhteenvetoasi tehdyksi kymmenessä vuodessakaan.
Ikävä tosiaan että täällä sotketaan kuvioita jos ihmiset viestittelevät toisilleen, se kuulostaa julmalta. Hyvä että sinä pysyttelet kieroilusta erossa ja osoitat että oikeudenmukaisuuttakin on.
On vain hyvästä ettet ikävöi täällä ketään sillä aikaa kun miehesi nukkuu, henkinen pettäminen on pahimmanlaatuista pettämistä. En siis pyydä sinua kaverikseni Facebookiin, vaikka voin katuakin sitä myöhemmin.Tämä nimimerkki on trolli. Pitkäaikainen sellainen. Trollaa muuallakin palstoilla samantyyllisesti. Hän on useamman nimimerkin takana, siksi tietää niin hyvin.
- puutiaisen
Äläsotkemunketjua kirjoitti:
Tämä nimimerkki on trolli. Pitkäaikainen sellainen. Trollaa muuallakin palstoilla samantyyllisesti. Hän on useamman nimimerkin takana, siksi tietää niin hyvin.
En ole trolli eikä mulla ole muita nimimerkkejä.
puutiaisen kirjoitti:
Ymmärrän sinua vallan hyvin, nykyään ei voi olla liian varovainen. Annetaan Mian elää omaa elämäänsä, minä etsin rakkauden jostain muualta.
Uskon että maailmasta löytyy minullekin se toinen oikea.Jos tarkoitit kirjoittaa viestisi minulle, niin minäpä en ole Mia.
(Asun ESS:n levikkialueella.)
Sen sijaan jos olet PORISILAISEN Mia ihailija,
sinun pitäisi kysellä hänen asioistaan, joltakin joka hänet
todella tuntee, tai mieluumminkin häneltä itseltään.Äläsotkemunketjua kirjoitti:
Tämä nimimerkki on trolli. Pitkäaikainen sellainen. Trollaa muuallakin palstoilla samantyyllisesti. Hän on useamman nimimerkin takana, siksi tietää niin hyvin.
"Hän on useamman nimimerkin takana, siksi tietää niin hyvin. "
Kohdistit ilmeisesti viestisi VÄÄRIN, mikä kertoo kyvystäsi havainnoida palstaa aika paljon.
Ei tarvitse olla trolli, tietääkseen mitkä nimimerkit yhdistyvät mihinkin
ETUNIMIIN: Siihen tarvitaan VAIN huomiokykyä ja järkeä.
On SILKKAA TYHMYYTTÄ olla huomaamatta tekstien vihjeitä.Äläsotkemunketjua kirjoitti:
Hän on mustasukkainen sinusta nimimerkki "Puutiainen".
Hän ei halua, että vastaan sinulle.- puutiaisen
Jos tarkoitit kirjoittaa viestisi minulle, niin minäpä en ole Mia.
(Asun ESS:n levikkialueella.)
Sen sijaan jos olet PORISILAISEN Mia ihailija,
sinun pitäisi kysellä hänen asioistaan, joltakin joka hänet
todella tuntee, tai mieluumminkin häneltä itseltään.Luin nimimerkkisi nopeasti ja rekisteröin siitä vain alkukirjaimen (M), joten oletin sinun olevan porilaisen 1975 syntyneen Mian jonka tapasin nyrkkeilysalilla treenaamassa. Rakastuin hänen kasvojensa luustoon.
Seuraan palstaa aktiivisesti ja odotan Mian ilmaantuvan tänne, jolloin pääsen kertomaan hänelle voimakkaista tunteistani.
- Telepatiaaaa
Ikävään voi auttaa se että omistaa sillointällöin 'oman päivän' ja myös 'lähettää' hyviä ajatuksia tutulle joka on mennyt. En tiedä auttaako suruun mutta vahvistaa muistoa.
Tutulle joka on "mennyt"?
Onko joku sitten kuollut?
Minusta rakkaan ihmisen kuolema on niin
karu asia, ettei siihen pidä kevyesti viitata.
Osallistumpa minäkin tähän ketjuun ANALYYSILLÄ:
ALOITTAJA KIRJOITIT:
"Surullinen olen... Mut ehkä seuraavassa elämässä olemme tarpeeksi kypsiä olemaan yhdessä. Toivon niin. Siihen asti säilytän sinua piilossa sydämessäni. Kuten kerroin joskus sinulle -sinä jäät asumaan sinne. Ja kun mulla on tosi kurjaa olla, niin kuin nyt kun elämä kolhii..."
VASTAAN:
Miksi kirjoitat "surullinen olen"?
Miksi käytät käänteistä sanajärjestystä? Mikset kirjoita: olen surullinen?
Kirjoitat, että "ehkä seuraavassa elämässä "?
Uskotteko kumpainenkin sielunvaellukseen?
- Minä en usko. En ole koskaan uskonut sielunvaellukseen
enkä ns."entisiin elämiin"
Kirjoitat, että "nyt kun elämä kolhii"?
Kirjoitustyylistä päätellen tässä voisi Tuula kaivata Timoa.
Miksette voi aloittaa uudestaan(?)- Eikikaaneimistään
Anna olla. Kirjoitan miten tahdon ei kuulu sulle. Mene kiltti trollaamaan vaikka sinkkipalstalle takaisin. En ole Tuula enkä kaipaa Timoa. Elvytä itse omat vanhat trollausnimimerkit, älä mua siihen sotke.
Kiitos.
KIRJOITIT: "Ehkä se, että olen menossa naimisiin, saa sut päästämään irti. Me olemme luotuja toisillemme sun kanssa..."
VASTAAN: Joku on menossa naimisiin? Palstalla on myös esiintynyt päivämäärä 20.7.2017.
Ehkä nämä asiat liittyvät yhteen.- Eikukaaneimistään
Ei liity. Kiitos analyysistä, mutta jätä mut rauhaan.
Ei liity. Kiitos analyysistä, mutta jätä mut rauhaan.
Kenet mut? En tunnista sinua ap.
Millälailla jätä rauhaan? Tämä on YLEINEN KESKUSTELUPALSTA,
jonka ketjuihin saavat kaikki kommentoida.
Enkä ole kyllä kenellekään IRL soitellut
tai kenenkään kotikulmilla liikuskellut.
Oletko sama ilmeisesti NAINEN, joka kirjoittaa ylempänä
REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ "Äläsotkemunketjua":
"Tämä nimimerkki on trolli. Pitkäaikainen sellainen. Trollaa muuallakin palstoilla samantyyllisesti. Hän on useamman nimimerkin takana, siksi tietää niin hyvin."
Oletko puhunut hänen kanssa tästä ? tai mitä teidän välillä on edes ollut ? Missä ja milloin näitte ?
- Eikukaaneimistään
On meidän välissä ollut. Paljonkin. En ole puhunut tästä. Hän ei halua sitä. En halua vaivata häntä ja jätin rauhaan. Olen nähnyt hänet torstaina pienen hetken. En pystynyt katsomaan silmiin. Parempi näin.
On meidän välissä ollut. Paljonkin. En ole puhunut tästä. Hän ei halua sitä. En halua vaivata häntä ja jätin rauhaan. Olen nähnyt hänet torstaina pienen hetken. En pystynyt katsomaan silmiin. Parempi näin.
Mielestäni kannatta tutustua ja jättää yhteystiedot. Tässä ei ole kyse vaivaamisesta, vaan epätietoisuudesta.
Se on eri asia , jos häiritsee ylimääräisillä viesteillä tai ahdistaa, mutta jos sano suoraan oman tahdon lyhyeesti ja järkevästi, niin se ei ole vaivaamista. Kysyt, sitten voimmeko jatkaa ? Voit tokin saada vastauksen "En tiedä". Silloin on hankalampi tilanne, mutta ratkaistavissa.
Perässä ei tarvitse juosta, mutta voit käyttää muutaman minuttin ajastasi vähän "oudosti", että olisit oikealla hetkellä oikeassa paikassa. Näin teillä on tilaisuus puhua.M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"jokumiehelle" hyvää pääsiäistä, kuka ikinä oletkin!
kiitos, hyvä pääsiäistä myös.
- Eikukaaneimistään
olenjokumies kirjoitti:
Mielestäni kannatta tutustua ja jättää yhteystiedot. Tässä ei ole kyse vaivaamisesta, vaan epätietoisuudesta.
Se on eri asia , jos häiritsee ylimääräisillä viesteillä tai ahdistaa, mutta jos sano suoraan oman tahdon lyhyeesti ja järkevästi, niin se ei ole vaivaamista. Kysyt, sitten voimmeko jatkaa ? Voit tokin saada vastauksen "En tiedä". Silloin on hankalampi tilanne, mutta ratkaistavissa.
Perässä ei tarvitse juosta, mutta voit käyttää muutaman minuttin ajastasi vähän "oudosti", että olisit oikealla hetkellä oikeassa paikassa. Näin teillä on tilaisuus puhua.En tiedä uskallanko :( periaatteessa olisi mahdollisuus nähdä, jos hän käyttäis omaa aikansa oudosti ja tulisi taas... sattumalta moikkaamaan :) hän tietää missä minua voi bongata, minä en tiedä missä voin näin bongata häntä.
Mutta hän ei halua minua, tiedän sen. Olisi ollut jo yhteydessä. Tilaisuuksia olen antanut monia. Olen laittanut viestejä jossakin vaiheessa ja kirjoitin jopa kirjeen. Eikukaaneimistään kirjoitti:
En tiedä uskallanko :( periaatteessa olisi mahdollisuus nähdä, jos hän käyttäis omaa aikansa oudosti ja tulisi taas... sattumalta moikkaamaan :) hän tietää missä minua voi bongata, minä en tiedä missä voin näin bongata häntä.
Mutta hän ei halua minua, tiedän sen. Olisi ollut jo yhteydessä. Tilaisuuksia olen antanut monia. Olen laittanut viestejä jossakin vaiheessa ja kirjoitin jopa kirjeen.Sanot hänelle suoraan "Voinko tutustua ? " tai "Haluatko kaveriksi ? ". Myöhemmin voit sanoa "Voidaanko nähdä ja käydä jossain ?" . Kuten näet ihan yksinkertaista ja turvallista.
Periaatessa ei muuta tarvitsekaan sanoa. Saat vastauksen. Mikä on paljon parempi kuin ei mitään. Ei tarvitse alistua tai olla ahdistunut. Selkeä pyyntö ja riittää, jos kokeilet sen edes kerran.- Eikukaaneimistään
olenjokumies kirjoitti:
Sanot hänelle suoraan "Voinko tutustua ? " tai "Haluatko kaveriksi ? ". Myöhemmin voit sanoa "Voidaanko nähdä ja käydä jossain ?" . Kuten näet ihan yksinkertaista ja turvallista.
Periaatessa ei muuta tarvitsekaan sanoa. Saat vastauksen. Mikä on paljon parempi kuin ei mitään. Ei tarvitse alistua tai olla ahdistunut. Selkeä pyyntö ja riittää, jos kokeilet sen edes kerran.Sä et oikein ymmärtänyt. Me olimme yhdessä emmekä ole enää.
Onpas "valaiseva" ketju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661