Mistähän voi johtua että 3 sylinterin tulppa on märkä.puristuspaineet mitattu ja siinä 3 oli 3bar et onkohan venttiili palanut vai voiko suutin vuotaa ja ylimääräinen bensa laskea puristuspaineita.auto kuljee hyvin kuitenkin mutta tyhjäkäynnillä käy huonosti ja päästömittauksista ei mene läpi
Astra tulppa märkä
Pasi237
3
185
Vastaukset
- Vanha.asentaja
Jos puristuspaine oli tosiaan 3 bar, on moottorissa taatusti vika. Saattaa olla palanut venttiili tai isompikin vika. Vie oikeaan korjaamoon jos koslaasi kannattaa sijoittaa muutama satanen. Pyydä ainakin kustannusarvio ennenkuin annat korjausluvan. Ja vie sitten myös oikeaan korjaamoon, älä jonnekin ryynäsen murskaamoon.
- ownwfrjne
Unkarin pojat aikoinaan lätki männät sylinteriin jos vaan sopi järjestyksestä välittämättä ja koneet sitten uutenakin väljiä.
- imetysaksel
Mää arvaan nyt, että nokka akseli on kulahtanut sonnaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949