Asensin miniläppäriin mint 18. miten tässä mintissä laitetaan palomuuri käyttöön ja päälle?
Kiitos.
Aikaisempaa kokemusta tästä mintistä ei ole..
Ensivaikutelma on erittäin positiivinen..
Olen käyttänyt aikaisemmin vain ubuntua.
Palomuuri.
15
369
Vastaukset
- dww
Hallintokeskus -> Firewall Configuration -> Tila: Päälle
http://aijaa.com/MOoQpO
http://aijaa.com/giZatV- Palomuuriton
Kiitos avusta, nyt on asia kunnossa.
- linuxuser
on se muillakin näköjään sekaisin suomen ja englanninkieltä...
- Moderointi-mokasi-taas
Taas vei yläpito asiallisen vastauksen,
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Mitähän sääntöjä tuokin rikkoi. Kukaan ei enään tiedä mikä on säätöjen vastaista mikä ei. Täysin mielivaltasta touhua. - älytön-koneäly
Moderointi-mokasi-taas kirjoitti:
Taas vei yläpito asiallisen vastauksen,
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Mitähän sääntöjä tuokin rikkoi. Kukaan ei enään tiedä mikä on säätöjen vastaista mikä ei. Täysin mielivaltasta touhua.Kyse on s24:n moderoinnissaan käyttöönottamasta virtuaaliälystä, robotista, jonka algoritmit ovat usein aivan poskellaan, eli on melkoista arpomista mikä viesti tai avaus jää ja mikä ei, varsinkin jos se sisältää linkkejä ja / tai "vierasta" kieltä, eli juurikin sitä asiapohjaista keskustelua siihen liitettyine aineistoineen tuo robotti sabotoi.
Mihin tarvitset palomuuria?
- vaikkkapa
Torrent-ohjelmat ensalkuun.
vaikkkapa kirjoitti:
Torrent-ohjelmat ensalkuun.
"Torrent-ohjelmat ensalkuun"
Noita on paljon erilaisia. Miten rajoitat liikennettä palomuurilla? Vähän kuin nettiselain. Sen portin on oltava auki jotta nettiä pääsee selaamaan. Jos ei ole ulkoapäin tulevia pyyntöjä kuuntelevia palveluita käytössä niin muuri on turha.
- Kaikkea-sitä-kuullekin
Palopeltiä (ei muuria) pako-putken ja pohjan väliin, tai rintapelti kuskin ja moottorin väliin. mutta miksi kaveri tänne tietotekniinkan sivulle tuli autoista puhumaan, ja sotkee mailman parhaan käyttöjärjestelmän auton osiin.
- sarfsdfewwewww
< ... ja sotkee mailman parhaan käyttöjärjestelmän ...
Kyllä tubutin-ubuntu-linuxit ovat kaukana maailman parhaista,
- öhöhöhöh
Missään Linuxin jakeluissa ei tarvita palomuuria ollenkaan. Piste.
- Helmiäsioilletaas
Mihin palomuuria jakelussa tarttiskaa? Jakelun jälkeen sit.
- jjnbv
Aivan älyvapaata ropeloida palomuuri käyttöön vaikka sitä ei edes tarvita.
Windows on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592