Rakastan sua yli kaiken.
Sä olet niin rakas mulle
24
944
Vastaukset
- JosOletHän
Tunne on molemminpuolinen.
- aloittajalta
Sittenhän mä voisin lähettää sun puhelimeen viestin. Onko sun nro vielä sama?
- Annatullavaan
Sama on, ootan.....
- aloittajalta
Annatullavaan kirjoitti:
Sama on, ootan.....
En tiedä.. Ehkä teen sen. Haluaisin, että yrittäisimme uudelleen edes tulla toimeen. Tää syö mua sisätä, tarviin selvyyttä. Minulla on siihen oikeus, selvyyteen..
- MukanaKuPukama
Ja tämä oli siis Veera Kurjelta Jari Sarasvuo lle, tarkennan. Omijat häipykäätten vilhuun täältä.
- palmusunnuntainparas
Voi muru.
Mä sulan...- aloittajalta
Kukaan, et edes Sinä, voi kieltää mua rakastamasta sua. Sun ajtteleminen ja tunteminen antaa mulle voimaa jaksaa eteenpäin. Olet tehnyt paljon pelkällä olemisella.
- Jarilta.tämä
Jos oikeesti rakastat, silti vastaat kaikille. Surullista rakkautta.
Mukavaa päivää. Koska tämä on YLEISEN, ANONYYMIPALSTAN
yleinen ketju, johon saa vastata kuka tahansa,
vastaanpa minäkin:
Sinäkin olet ajatuksissani "semiconductors".
Vaalea mies, muisto VIHREIDEN SILMIESI lämpimästä
ja hellästä katseesta kantaa vuosien takaa tähän päivään.
Ihailen ÄLYÄSI ja PISTÄMÄTÖNTÄ moraaliasi.
Koskapa sinulla oli "kymppi laulussa" ja soittelit poikasena klarinettia,
osaat varmaankin arvostaa seuraavaa esitystä:
https://www.youtube.com/watch?v=SCGGiNEWyTA- Kysyn_vaan
Miten sä jaksat kommentoida joka ketjuun? Eiks sulla ole mitään muuta tekemistä?
"Semi", onkohan välissämme nyt iso meri.
Tässä sinulle myrskyä "rannikolta rannikolle":
https://www.youtube.com/watch?v=Wl4TXgV73fkKysyn_vaan kirjoitti:
Miten sä jaksat kommentoida joka ketjuun? Eiks sulla ole mitään muuta tekemistä?
En ole moneen tuntiin kommentoinut YHTEENKÄÄN KETJUUN.
Olin 7 h poissa palstalta, mutta SINÄ vain harhaisessa mielessäsi
löydät minut joka ketjusta, vaikkei NIMIMERKKIÄNI edes löydy palstalta!
Hyvää Sunnuntaita sullekin!
Muista äänestää, ellet suorittanut "kansalaisvelvollisuuttasi"
jo ennakkoon. Äänestänyt saa valittaa, nukkuvan on oltava hiljaa.- Kysyn_vaan
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En ole moneen tuntiin kommentoinut YHTEENKÄÄN KETJUUN.
Olin 7 h poissa palstalta, mutta SINÄ vain harhaisessa mielessäsi
löydät minut joka ketjusta, vaikkei NIMIMERKKIÄNI edes löydy palstalta!
Hyvää Sunnuntaita sullekin!
Muista äänestää, ellet suorittanut "kansalaisvelvollisuuttasi"
jo ennakkoon. Äänestänyt saa valittaa, nukkuvan on oltava hiljaa.Juu, kannattaa nukkuakin välillä..
(Minulle) tuntemattomille
Veeralle ja Jarille onnea rakkauteen!
Tässä teille kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo
Hyvää Päivänjatkoa!- Hoidontarpeessaoot
Sinä oot niin sairas, ettei tosikaan. Ei täällä sun tuttujas o rikä sinunkasn kaivattusi täällä o.
Oot harhainen. Ilmeisesti avohoidossa. Otahan lääkkeesi ajoissa ja ota vaikka tirsat.
Ei kukaan täällä o niin sekaisin kuin sinä. Hoidontarpeessaoot kirjoitti:
Sinä oot niin sairas, ettei tosikaan. Ei täällä sun tuttujas o rikä sinunkasn kaivattusi täällä o.
Oot harhainen. Ilmeisesti avohoidossa. Otahan lääkkeesi ajoissa ja ota vaikka tirsat.
Ei kukaan täällä o niin sekaisin kuin sinä.Opettelisitko ensin kirjoittamaan kunnollista suomenkieltä
ennen kuin alat huudella RAUKKAMAISESTI puskista, rekisteröimättömällä nimimerkillä?
En ole avohoidossa. En käytä mitään lääkkeitä, RAUKKAMAINEN PUSKISTA HUUTELIJA, joka et selvästikään minua tunne.
Ja kahdella tuntemallani ihmisellä
olen antanut linkin tälle palstalle. He ovat täällä olleetkin.
Joten mistä olet niin varmasti tietävinäsi, etteivät he ole nytkin palstalla, KUN SUURIN OSA EI KÄYTÄ REKISTERÖITYJÄ NIMIMERKKEJÄ.
P.S. Kerropa minulle "selvänäkijänä" kuka minkäkin REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN takana kirjoittaa, ja kerro sitten, että ihmiset JOIDEN KIRJOITUSTYYLIN MINÄ TUNNEN PAREMMIN kuin sinä, eivät ole täällä!
- 1kertariittää
tässä pyhäpäivänä mietin,erästä tuttavaani,joka kertoi,että hän on rakastanut ja halunnut olla erään ihmisen kanssa 30v.tämä ei ole leikkiä,miettikää 30VUOTTA.
Mikä aika,ajatella että menipä elämä hukkaan,kun ei saanut viettää aikaa,sen
ihmisen kanssa,kenen olisi halunnut.tulin todella surulliseksi hänen puolestaan,
elämä järjesti silloin asiat toisin ja nykyisin kaikki mahdotonta.hän lienee viettää
aikaa siis kaverin/ystävän kanssa loppu elämänsä.vailla niitä syvempiä tunteita
mitä läheisimmillä voi olla.No,suruttaa todella,toivon että se riittää.haluaisin itse
rakastaa ja olla rakas jollekkin,enkä miettiä vuosien päästä,kuinka elämä valui
hukkaan.- tsillailua
Elämä on. Jotkut asiat ovat surullisia. Voi voi. Elämän surumeressä on paljon surullisempiakin asioita kuin tuo. Ja toinen ihminen ei tuo onnea, se on fakta.
tsillailua kirjoitti:
Elämä on. Jotkut asiat ovat surullisia. Voi voi. Elämän surumeressä on paljon surullisempiakin asioita kuin tuo. Ja toinen ihminen ei tuo onnea, se on fakta.
Koskaan ei kannata lausua "kokemuksen syvällä rintaäänellä"
mielipidettään asioista, joista itsellä ei ole kokemusta.
Olipa ihanasti kerrottu ehkä hieman liioiteltu.
Hyvä nimimerkki "hoidontarpeessaoot", joka
huutelet RAUKKAMAISESTI PUSKISTA VAILLA REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ, ja solvaat minua vastoin parempaa tietoasi:
Opettelisitko ensin kirjoittamaan kunnollista suomenkieltä
ennen kuin alat huudella RAUKKAMAISESTI puskista, rekisteröimättömällä nimimerkillä?
En ole avohoidossa. En käytä mitään lääkkeitä, RAUKKAMAINEN PUSKISTA HUUTELIJA, joka et selvästikään minua tunne.
Ja kahdella tuntemallani ihmisellä
olen antanut linkin tälle palstalle. He ovat täällä olleetkin.
Joten mistä olet niin varmasti tietävinäsi, etteivät he ole nytkin palstalla, KUN SUURIN OSA EI KÄYTÄ REKISTERÖITYJÄ NIMIMERKKEJÄ.
P.S. Kerropa minulle "selvänäkijänä" kuka minkäkin REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN takana kirjoittaa, ja kerro sitten, että ihmiset JOIDEN KIRJOITUSTYYLIN MINÄ TUNNEN PAREMMIN kuin sinä, eivät ole täällä!- Noetarvaa
Eiiiih kyllä oot hupaisa! Tikahdun nauruun! Miten sä osaatkin.😂😉😎🤗😘🤔
Minä osaan - kirjoittaa!
Sinä näemmä et osaa kirjoittaa, kun
nytkin puolet viestistäsi on pelkkiä hymiöitä!
Erään lehden pääkirjoituksessa ihmeteltiin
vastikään nykynuorten heikkoa kirjoitustaitoa,
kun viestitkin ovat miltei pelkkiä hymiöitä!
- Kakkosenjonkatiedän
On nämä niin ihania kirjoituksia kakkosilta. Kuinka joku alistuu ja jää huonoon suhteeseen eikä ota häntä. Varattu vongannut seksiä ja kakkonen unelmoi todellisesta rakkaudesta. Vakuuttelee ja säälii toista kun jää huonoon suhteeseen. No uskoo se kakkonen kun itselleen vakuuttelee toisen syitä ja seurauksia jäämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574