liian iso penis

hyvaonmutta

Olen itse aina todella märkä, mutta mies haluaa silti käyttää liukkaria. Hänestä olen tiukka mutta omasta mielestäni hänellä on vaan "liian" iso. Ei pysty yhtään kovempaa seksiä harrastamaan koska sattuu. Ei haluaisi koko ajan sanoa että nyt sattuu. En tiedä enkö vaan osaa rentouttaa alapään lihaksia tarpeeksi. Varsinkin kun loppumetreillä mies kovenee entisestään niin todella tekee kipeää. Liukkarista, vaikka siis olen todella märkä itsekin, ei ole ollut apua. Kaikkia asentoja ollaan kokeiltu, ei auta. Täytyykö vaan sitten tyytyvä sellaiseen seksiin että muna ei mene pohjaan asti ja varovasti. Saako mies siitä tyydytystä tarpeeksi? Tulee ihan normaalisti mutta jos haluaa painaa kunnolla menemään niin ei pysty. On pitkä ja paksu myös ihan ilman seisokkia.

8

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäväänäin

      Vaihda miestä. Päivänselvää, että siinä ei ole ihmiset parillaan.
      Jollain toisella naisella voi olla syvä ja suuri vittu häntä varten.
      Tuo puolella kalulla nussiminen on varmasti miehestäkin todella rasittavaa ja vie seksistä ilon ja nautinnon.

    • Kylläontaas

      Mies sanoo tiukaksi, mutta itse olet sitä mieltä, että miehellä on liian iso. Eikö tämä ole yksi ja sama asia? Toisille ongelma on liian pieni kikkeli ja toisille liian suuri, se on elämää. Kaipa sinä itsekin osaat sanoa, millainen seksi tuntuu hyvältä, jos se ei tunnu hyvältä tämän jättimunan kanssa, vaihda ihmeessä miestä. Jos mies ei saa tyydyttävää seksiä sinun kanssasi, vaan joutuu puolikkaalla nylkyttämään, olisi varmaan oikea hetki keskustella teidän keskenään ongelmasta, eikä kysellä nettirunkkareitten ohjeita.

    • epäsuhta

      Synnytä niin on senjälkeen sopivan kokoinen.

    • yxinainenpuutteessa

      Voisin lainata miestäsi. Luulen, että meidän värkit sopisi yhteen hyvin.

      • djfhuhgruhuo

        Mulla kanssa tolleen iso, ja tulin jätetyksi, kun naisen gynekologi oli sanonut, että kullini oli aiheuttanut repeytymiä tökkiessään kierukkaa liikaa.
        Nainen oli aivan ihana, ja olisin halunnut jatkaa kanssaan, mutta ei onnistunut. Lääkäri oli kehottanut hankkimaan toisen miehen, jonka värkit olis sopivammat.


    • Julumettu

      Reverse cowgirl on asentona paras, kun miehellä on iso ja nainen on tiukka. Eli nainen ratsastaa miehen päällä selkä mieheen päin. Samalla mies voi hyväillä rintoja ja klitorista. Ja reilusti hyvää liukkaria, esim. Liquid Silk.
      Toimii meillä!

    • Lähetä kuva siitä niin minä lähetän omastani. Ja HUOM! Olen hetero. [email protected]

    • Anonyymi

      Tuli mieleeni, että onko AP saanut orgasmia isomunaisen kanssa. Ainakin itselläni rentouttaa ja laajentaa vaginaa niin, että johan uppoo jättimunakin. Mutta silti ei katoa mieheltä tunto.
      Mutta joo, on olemassa nyös värkeiltä yhteensopimattomiakin pareja, joille ei auta maamme-laulukaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe