Mikä voi olla vikana kun jalkapohjat etenkin oikean jalan holvikaaren kohdalta tulee välillä viiltävä ( tai ns repivä ) kipu. Kestää hetken ?
Jännetulehdus ei ole. Olen kokenut sen .
Mutta voisiko se vaatia jalanholvikaaren tuen ?
Mulla on melko lättänät jalat ja lenkkeilessä se muistuttaa minua mutta menee ohi hetkessä. Kenkiä vaihtelen päivittäin.
Nyt parantelen, että kylmähoitoa annan geelipussilla ja hieron ym. ja lisään välillä voidetta ( urheiluvoide, mitä saa apteekista )
Vai voiko se ikä 60 v tehdä jalalle muutoksia ?
Ja mitä voisi tehdä, että saisin jalan kuntoon?
Voihan se väärä lestisyys olla myös osasyy ?
Pyöräilessä tulee niin, että jalkojen ( molemmat jalat ) ulkosyrjät tulevat kipeiksi ....
Jalanholvikaaren viiltävä kipukohtaus
rsssssssss
1
141
Vastaukset
- selkäleikattu
Minulla luudutettiin selkä n. 3 kk sitten. Vasen jalka alkoi oireilemaan kuukauden päästä leikkauksesta. Jalkaterä turvonnut ja punainen kovaa vihlontaa jalkapöydässä. Sain jumppaohjeena jalkaholvin pokittaisen kohottajalihaksen vahvistavan liikkeen. Kivut ovat vaan lisääntyneet ja koko jalka on kipuinen. Laskimotukos on pois suljettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210