Martinan perhe

äideistä.parhain

39

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turtuu

      Voi Viktoria parkaa. Jää taas paitsi muusta jengistä. Mutta onneksi on Esko ja ihana Eskon äiti joka tuntuu olevan sydämellinen mummi. Sillä on ainakin aikaa tytölle. Entäpä sitten kun Isbe on koulussa niin ei sieltä oteta lomaa jatkuvasti lomille. Kuka määrää tuossa perheessä? Vai lentääköhän Viktoria juuri pääsiäiseksi yksin sinne niinkuin lensi Espanjaan .

    • mainosmainosmainos

      Hauska kuva! Onko teilläkin avaimet levällään ruokapöydällä laukun vieressä?

      • Pölöjää

        Huvittava lavastus. Marahan on niiiiin vaatimaton, ei pröystäile ostoksillaan eikä esittele paljasta pintaa....kuinka paljon sontaan joku voi suoltaakin. Käsilaukku kuitenkin pyörii missä milloinkin: vessan tasoilla, auton lattialla jne. En todellakaan haluaisi sitä lautaseni viereen, yök.


      • Anonyymi

        Heillä on ruokailuhuone kuka sitä kyökissä söisi


    • Käytöstavat.hukassa

      Pidetäänkö teillä laukkua ruokapöydällä? Onko taas riidelty, kun laukkua esitellään?

    • KundiNakkilasta

      Martinalla näyttää olevan, pieni kortsukukkaro erikseen.

      • Korteluuska

        Muista Marun nuoruudesta, kun vielä miehet olivat kiinnostuneita.


      • Aborttikuningatar

        Mutta täysin käyttämätön.


    • näinkaisemenee

      Mennäänkö Leville pupuliinin yksityissuihkarilla? Pääsiäisen jälkeen sitten hemmottelulomalle Dubaihin rankan työputken jälkeen ...

    • Martinalla ei ole pöytätapoja. Ei autonavaimia ja käs´veskaa laiteta koskaan pöydälle ruokaillessa.

      No joo, joo kyllä ymmärrän, että Martina haluaa esitellä materiaaliaan, mutta tollanen on tosinoloa. Oikeesti hyvin menestyneet yrittävät "piilotella" kaikkea sellaista, mistä voi päätellä menestymisen/yhteiskunnallisen statuksen. Vaan sellaiset, jotka eivät ole tottuneet/kasvaneet "vaurauteen" menettelvät niin, että sitä kerran saatua herkkua pitää näyttää koko maailmalle.

      Mua hävettää Martinan puolesta.

      • kv-moukka

        Riihimäen pölkkypää on aina juntti.


      • brändäystä

        Minusta kuva on häneltä hyvä provo. Hän tietää mikä saa palstalle vauhtia.


      • etenkin.uo-mies
        brändäystä kirjoitti:

        Minusta kuva on häneltä hyvä provo. Hän tietää mikä saa palstalle vauhtia.

        Juuri noin! Martina on huiman älykäs markkinoinnin ammattilainen. Kaikki haluavat Martinan.


      • fromeira
        brändäystä kirjoitti:

        Minusta kuva on häneltä hyvä provo. Hän tietää mikä saa palstalle vauhtia.

        Vain ja ainoastaan Martina haluaa esitellä vaurauttaan. Samoin kuin itseään edestä ja takaa kuvaten päivät pitkät. Melko outoa toimintaa tuon ikäiseltä, ehkä jotkut alle parikymppiset, mutta harvemmin hekään.
        Kyllä kouluttautumattomuus ja sivistyksen puute näkyy Martinan touhuissa ja kauas näkyykin.


      • brändäystä kirjoitti:

        Minusta kuva on häneltä hyvä provo. Hän tietää mikä saa palstalle vauhtia.

        Ei ole provonakaan mikään fiksuin veto. Uskon vahvasti, ettei Martina tarkoittanut suunnata tuota kuvaa tänne Suomi24-forumille ruodittavaksi. Martina näkee tän forumin liian "pienenä ja mitättömänä ympyränä" ja siksi väheksyy täältä saamaansa julkisuutta. Kuva oli suunnattu sellaisille, keillä ei Martinasta ole ennakkokäsitystä. He huokailevat ja ihastelevat tuollaista kuvan antamaa keinotekoista "hienostuneisuutta", koska he eivät ymmärrä, että Martina ei itse ole omilla avuillaan saavuttanut asemaansa. Tai, jos se oli tänne suunnattu, niin se kertoo siitä, että Martina on menossa kovaa vauhtia alamäkeä hippuset vinkuen ja kaikki julkisuus kelpaa tavan tallaajien tyrkkyjen tavoin.

        Mä en oikeesti ymmärrä niitä, ketkä haluavat näyttää joltain paremmalta, kuin itseasiassa ovat. Martinallekin joskus tulee vielä se aika, että sille kelpaa ihan mikä vaan julkisuus, kunhan siitä maksetaan. Martina ei koskaan tule rahallisesti menestymään omilla avuillaan ja ilmaisia lounaita ei ikävä kyllä ole, tai niitä ei ainakaan lasketa.


      • kv-kakkila
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei ole provonakaan mikään fiksuin veto. Uskon vahvasti, ettei Martina tarkoittanut suunnata tuota kuvaa tänne Suomi24-forumille ruodittavaksi. Martina näkee tän forumin liian "pienenä ja mitättömänä ympyränä" ja siksi väheksyy täältä saamaansa julkisuutta. Kuva oli suunnattu sellaisille, keillä ei Martinasta ole ennakkokäsitystä. He huokailevat ja ihastelevat tuollaista kuvan antamaa keinotekoista "hienostuneisuutta", koska he eivät ymmärrä, että Martina ei itse ole omilla avuillaan saavuttanut asemaansa. Tai, jos se oli tänne suunnattu, niin se kertoo siitä, että Martina on menossa kovaa vauhtia alamäkeä hippuset vinkuen ja kaikki julkisuus kelpaa tavan tallaajien tyrkkyjen tavoin.

        Mä en oikeesti ymmärrä niitä, ketkä haluavat näyttää joltain paremmalta, kuin itseasiassa ovat. Martinallekin joskus tulee vielä se aika, että sille kelpaa ihan mikä vaan julkisuus, kunhan siitä maksetaan. Martina ei koskaan tule rahallisesti menestymään omilla avuillaan ja ilmaisia lounaita ei ikävä kyllä ole, tai niitä ei ainakaan lasketa.

        Martina Aitolehti
        Itseään määrätietoisesti median, muodin ja musiikin saroilla markkinoinut bisnesnainen on onnistunut luomaan uniikin tuotteen, Martinan, joka konseptina on kasvanut jo kansainvälisen tason brändiksi.
        Kaikki tuntevat Martinan.
        Kaikki haluavat Martinan.


      • pohjakosketus
        kv-kakkila kirjoitti:

        Martina Aitolehti
        Itseään määrätietoisesti median, muodin ja musiikin saroilla markkinoinut bisnesnainen on onnistunut luomaan uniikin tuotteen, Martinan, joka konseptina on kasvanut jo kansainvälisen tason brändiksi.
        Kaikki tuntevat Martinan.
        Kaikki haluavat Martinan.

        Uniikki alekorin tuote!


      • rtyuioprew
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei ole provonakaan mikään fiksuin veto. Uskon vahvasti, ettei Martina tarkoittanut suunnata tuota kuvaa tänne Suomi24-forumille ruodittavaksi. Martina näkee tän forumin liian "pienenä ja mitättömänä ympyränä" ja siksi väheksyy täältä saamaansa julkisuutta. Kuva oli suunnattu sellaisille, keillä ei Martinasta ole ennakkokäsitystä. He huokailevat ja ihastelevat tuollaista kuvan antamaa keinotekoista "hienostuneisuutta", koska he eivät ymmärrä, että Martina ei itse ole omilla avuillaan saavuttanut asemaansa. Tai, jos se oli tänne suunnattu, niin se kertoo siitä, että Martina on menossa kovaa vauhtia alamäkeä hippuset vinkuen ja kaikki julkisuus kelpaa tavan tallaajien tyrkkyjen tavoin.

        Mä en oikeesti ymmärrä niitä, ketkä haluavat näyttää joltain paremmalta, kuin itseasiassa ovat. Martinallekin joskus tulee vielä se aika, että sille kelpaa ihan mikä vaan julkisuus, kunhan siitä maksetaan. Martina ei koskaan tule rahallisesti menestymään omilla avuillaan ja ilmaisia lounaita ei ikävä kyllä ole, tai niitä ei ainakaan lasketa.

        nyt raili oli kyllä hyvin kuvaavaa tekstiä salarakkaasta, komppaan


      • minäenkomppaa
        rtyuioprew kirjoitti:

        nyt raili oli kyllä hyvin kuvaavaa tekstiä salarakkaasta, komppaan

        Totta kai se teksti on sulle mieluinen, kun siinä VÄHÄTELLÄÄN Martinaa.


      • vähin.kaikista
        minäenkomppaa kirjoitti:

        Totta kai se teksti on sulle mieluinen, kun siinä VÄHÄTELLÄÄN Martinaa.

        Martinaa ei voi vähätellä, koska hän on jo ojan pohjalla kiemurteleva mitätön liuriainen.


    • YellowFellow

      Kopio uutta #parastarakasta kaveria Didemiä. Didi lähti perheineen Leville, ja kas, kukahan mainostaakaan #familytime pääsiäinen @levi.. Niin läpinäkyvää!

      • niin_hemme

        Paluu tapahtumapaikalle. "Levin vessa vetää puoleensa!" (Lauletaan puhdistusainemainoksesta tutulla sävelellä.)


    • haluutietää

      missä sijaitsee tämä legendaarinen levin vessa?

      • isabelka

        Levillä.


      • Junttilan_tuvan_seinä
        isabelka kirjoitti:

        Levillä.

        Onko kaakeliseinään laitettu kunniataulu tapahtuman muistoksi?


      • elaripullalla.elämä
        Junttilan_tuvan_seinä kirjoitti:

        Onko kaakeliseinään laitettu kunniataulu tapahtuman muistoksi?

        On. Pissisten pyhiinvaelluspaikka.


      • niin_mun_laukku
        elaripullalla.elämä kirjoitti:

        On. Pissisten pyhiinvaelluspaikka.

        Euron vessamaksulla on mahdollista hiljentyä pisuaarin äärelle "miettimään ajatuksia" eli muistelemaan rakastetun juontajamme uusimman blogitekstin pääsanomaa. Lopuksi otetaan vessaselfie hokien samalla "Mä mä mä tota tota tota niinku niinku niinku mun mun mun" -mantraa, joka vaivuttaa fanin huikean mielettömän järkyttävän super mageeseen fiilistelyyn.


      • lisäys
        niin_mun_laukku kirjoitti:

        Euron vessamaksulla on mahdollista hiljentyä pisuaarin äärelle "miettimään ajatuksia" eli muistelemaan rakastetun juontajamme uusimman blogitekstin pääsanomaa. Lopuksi otetaan vessaselfie hokien samalla "Mä mä mä tota tota tota niinku niinku niinku mun mun mun" -mantraa, joka vaivuttaa fanin huikean mielettömän järkyttävän super mageeseen fiilistelyyn.

        jeah, jeah, hööööhööö


      • pilkkikuningatar

      • Uupsista

        Kerrankin edustava kuva Martinasta " ei päätä ei häntää" :)


    • nowaist
    • Anonyymi

      Hän on kuvassa hyvin viehättävän näköinen.

    • Anonyymi

      Martina on kaunis.

    • Anonyymi

      Siinä sitä on koko totuus naisesta.
      Tasapaksu,reitevå hukkapätkä, persjaloilla -ei huippumalli ainesta.
      Kun tää pakkaus on varustettu vielä vittumaisella luonteella,niin yksinhän se loppuiäkseen on jäämässä vaikka mitä hehkuttais.

    • Anonyymi

      Martina on kuitenkin missi ja valokuvamalli.

      • Anonyymi

        Missi?
        Valokuvamalli?
        Tarkoitatko nyt niitä seiskan tissikuvia,jotka se yrittää aktiivisesti unohtaa.
        Minkä maakunnan missi tää tyrkky muka on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missi?
        Valokuvamalli?
        Tarkoitatko nyt niitä seiskan tissikuvia,jotka se yrittää aktiivisesti unohtaa.
        Minkä maakunnan missi tää tyrkky muka on ollut?

        Miss Helsinki -kisan mamma :))

        Omassa Instassaan on tähtimalli :DDD


    • Anonyymi

      Totuudenmukainen paparazzikuva oli joskus Seiskassa. Martina uikkareissa takaapäin kuvattuna. Roikkopylly, paksut lyhyet jalat ja olematon vyötärö.

      • Anonyymi

        Tasapaksu kaasupullo. Tex Willer -leuka kruunaa kokonaisuuden ja lonkerotatskat ovat kiva plussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe