eturauhasorgasmi

Hoikkaasiantrans

Lähteekö muilla taju eturauhasorkussa peppuseksin aikana?Lisäksi spermani voi lentää jopa 4-5 kertaa muutaman minuutin aikana ennenkuin mustenee silmissä.Olen kyllä harjoitellut vuosia sauvoilla ja pystyn laukeamaan koskematta kaluani,mutta tuo pyörtyminen hämää.Toivottavasti ei vakavaa,ainakin se tuntuu taivaalta.

2

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan se olla hyvä testata sydänterveys, verenpaine ym. ihan varmuuden vuoksi. Ei esim. mulla lähde taju vahvimmissakaan orgasmeissa, pulssi on alle 60 (en tiedä kuin paljon nyt on, joskus ollut 55 jopa) ja sydänterveys muutenkin todella hyvä. Pisimmät orkkuni kestää jopa yli 30min yhtäjaksoisesti. Yleensä siinä vaiheessa, kun alkaa oksettaa/kurkkua kuristaa, on parempi jarrutella.. Välillä on kyllä pyörtymisen tunnetta, mutta ei ole koskaan onneksi todella taju lähtenyt. Ja näkyy värejä ym. upeaa. Mutta siis, kannattaa varmaan varmuuden vuoks sulkea pois terveydelliset syyt ja ylipäätään huolehtia kunnosta, levosta ja ravinnosta hyvin. Jos nää on poissuljettu -ei muuta kuin nauti vain kehosi ja mielesi kyllyydestä <3

Ja joo, eturauhasorgasmi ON vahva parhaimmillaan. 4 kertaa oon sen onnistunut eri miehille antamaan. Osa niistä oli miedohkojakin, mutta 1 eturauhasorkku oli aivan ihmeellinen, kesti n. 10min (ei toki nesteentulo, vaan orkku muutoin supisteluineen ym.) ja mies oli aivan pökerryksissä ja ihmeissään sen jälkeen, oli kuulemma ylivoimaisesti paras orkku ikinä, "jälkijäristykset" kesti pitkään myös ja koko loppupäivä oltiin molemmat yhtä hymyä :) Sanoin, että nytpähän ymmärtää vähän paremmin mua ja sitä, miten ihania orgasmit voi olla! Tuossa kokemuksessa mies ei tosin ollut selvinpäin, mikä saattoi auttaa vapautumaan, kun ei ollut aiemmin eturauhaorkkua saanut (yhdistelmäorkkuja kylläkin joissa myös penisstimulaatiota). Tuon jälkeen on saanu uudelleenkin eturauhasorkun (selvinpäin), ja uskon että niitä tulee vielä paljon lisää.

• korkillakorkinkorkki

Olet ilmeisesti homoseksuaali?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      41
      3030
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      44
      2865
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2483
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2235
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      24
      2068
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26