Onneksi maailmassa on olemassa Hua Hinin kaltainen kaupunki. Nyt on taas se aika vuodesta kun kykenen matkustamaan Hua Hiniin. Talvet kun on töiden takia pakko pysyä suomessa. Tiistaina lähden Hua Hiniin kuukaudeksi. Suomessa en onnistu parisuhteissa mutta Hua Hinissä ei tätä onkelmaa ole. Kondomeja tilasin huomaamattomasti netin kautta 100 kpl toivottavasti riittää. Hua Hin on hyvä kohde siellä tälläinen reilu 60v ja 130kg lumiauran kuljettajakin saa helposti nuorta tyttöö. Ei tarvi kuin rahaa ja elekielen ja sanoa hov mux ja pum pum mai hotelli. Hua Hinissä on paljon paareja mistä seuraa meikäläinen sai viimekin reisulla eikä kielitaitoa tarvinnu. Spakettia ja pitsaa ja pihviä saa syödäkseen ja krillimakkaraa saa katukojuista. Mutta parasta Hua Hinissä on helposti saatava seksi Hua Hinissä ei puutteessa tarvi olla kuin suomessa olen. Taksi on tilattu Bankogin kentälle 8000 pahtia Hua Hiniin sovittu hinta suomalainen kuski.
En Pärjäisi Ilman Hua Hiniä
27
640
Vastaukset
- PippelisPuppelis
On tällä palstalla ainakin se hyvä puoli, että sairaat voi oireilla saaden tietysti siitä hyvää mieltä ja jopa kokea olevansa hauskoja, jopa vitsikkäitä.
- 656546456456
Pattayanpoika oireilee taas palstoilla, söisi lääkkeensä...
- kauko-matkaajan-paluu
Lento kapteeni, kauko matkaajan paluu, NASA:n tehtävä matkalta...
Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...
Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!
Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?
"Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!
Uskokoon ken haluaa...
Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...
Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.
- SexInHuaHin
Moni vanhempi mies ei saisi pussejaan tyhjennettyä ellei Hua Hinissä lomailisi. 88% miehillä Hua Hinissä thai horatsu kainalossa.
- 0201011030405
Täälläkö palstalla siis ei vahingossakaan vieraile NORMAALEJA miehiä ... siis kaikki onnettomat unelmiaan kertoilevat .. ON sellaisiakin miehiä joilla on elämän valttikortitit yhä kädessään , onnellinen parisuhde , perhe ja matkustellaan ihan normaalisti nauttimaan Thaimaan ihanasta ilmastosta , halvoista hinnoista , hyvistä
palveluista , Ei tarvitse vilkaistakaan noihin teidän reppanoitten mainitsemiin seksipalveluihun päinkään. Säälittäviä olette.. - ThainAviomiesOriginal10
Kun näitä idiotismeja kommentoi, niin idiotismit vain kukkii lisää.
- hehehehehehehhaah
ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:
Kun näitä idiotismeja kommentoi, niin idiotismit vain kukkii lisää.
Juuri näin :) Et voinut olla kommentoimatta.
- ThainAviomiesOriginal10
Varsin tehokkaasti kukkii.
- NaurettavalleKuullostaa
Paljon Hua Hinissä on noita vanha mies nuori thaityttöpareja. On se heidän keskinäinen jutustelu hauskan kuuloista.
- PippelisPuppelis
Hyvä k...pää !!!!
Saat siis näppylöitä pieniin pyöreisiin poskiisi mikäli joudut Hua Hiniin, mutta kuitenkin matkustelet sinne kuuntelemaan sinulle hauskan kuuloisia jutusteluja.
Oletko jo ottanut mielialalääkkeesi ? - NaurettavalleKuulostat
PippelisPuppelis kirjoitti:
Hyvä k...pää !!!!
Saat siis näppylöitä pieniin pyöreisiin poskiisi mikäli joudut Hua Hiniin, mutta kuitenkin matkustelet sinne kuuntelemaan sinulle hauskan kuuloisia jutusteluja.
Oletko jo ottanut mielialalääkkeesi ?Ainoa joka niitä mielialalääkkeitä tuntuu tarvitsevan olet itse, jo nimimerkkisi todistaa sen.
Baarissa kun istuu ei voi olla kuulematta vieressä istuvien jutustelua. Istutko itse kuulosuojaimet päässä baarissa? - 02030405066
Tuo " thain aviomies ...... " sentään vaikuttaa eri sarjassa kun nuo edellä mainitut
" öykkäri äijät " , joita tosiasiassa on vähemmistö Hua Hinissä , mutta kuten vanha
suomalainen sananlasku sanoo " Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten " , - SaavutusSekinSittenKai
02030405066 kirjoitti:
Tuo " thain aviomies ...... " sentään vaikuttaa eri sarjassa kun nuo edellä mainitut
" öykkäri äijät " , joita tosiasiassa on vähemmistö Hua Hinissä , mutta kuten vanha
suomalainen sananlasku sanoo " Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten " ,Niinpä onhan hän päässyt naimisiin baarista löytämänsä thaitytön kanssa, joka on aivan varmasti kunnon tyttö (ollut tosin kunnon tyttö monille muullekin).
- MatkailuVoisiRauhoittaa
Tämä on sitten taruakin ihmeellisempi palsta, kun tuo alati itse muuttuvaa nimimerkkiään tekstiinsä sovitteleva idiootti tietää hänelle tuntemattomien ihmisten perhe-elämän ja vaimonkin taustat.
- PippelisPuppelis
NaurettavalleKuulostat kirjoitti:
Ainoa joka niitä mielialalääkkeitä tuntuu tarvitsevan olet itse, jo nimimerkkisi todistaa sen.
Baarissa kun istuu ei voi olla kuulematta vieressä istuvien jutustelua. Istutko itse kuulosuojaimet päässä baarissa?Kysymys kuului, miksi matkustat Hua Hiniin ilman kuulosuojaimia kuuntelemaan, koska Hua Hin ei kuulu sinun matkakohteisiisi ?
- MatkailuVoisiRauhoittaa
Kyllähän ne luusereita on jotka tuhansien miesten polkeman thaimaalaisen baaritytön vaimokseen ottaa. Ne tytöt ovat kertakäyttö ja kierrätys kamaa.
- 888888888
Tosi TYHMÄ -tietämättömän kaverin kommentti. Häpeäisit edes kun et mistään mitään ymmärrä. Kts. peiliin kun luuseria kaipaat.
Nimimerkki sivusta seurannut- VierestäSeuraan
Hei TOSIVIISAS.
Mistä löytää sivusta seuranneen kommentin?
- VaihteluVirkistää
Kyllä niistä Thai-tytöistä voi nauttia ilman naimisiin menoa. Niin fiksut tekevät.
- ThainAviomiesOriginal10
Fiksut nauttivat asuen koko ajan täälä Thaimaassa, kun toiset hinkkaa niska limassa että pääsee maistiaisille silloin tällöin.
- pennejäenvenyttele
Fiksut nauttivat asuen koko ajan täälä Thaimaassa, kun toiset hinkkaa niska limassa että pääsee maistiaisille silloin tällöin.
Me varakkaat, olemme havainneet parhaaksi asustella Suomen kylmän ja kolean ajan Thaimaassa, omassa isossa talossamme, uima-altaineen. Ilmojen lämmittyä Suomessa, voimme tulla loistohuvilallemme viettämään sopivan ajan siellä.
Rahattomat joutuvat koko ajan viettämään Thaimaassa. - ThainAviomiesOriginal10
Olet oikeassa, pyydän anteeksi että olen olemassa.
Sinä aikana kun Te varakkaat matkustatte suomeen loistohuvilallenne, niin meidän rahaton perhe viikonloppuisin ja lapsen kouluaikoina lennetään Phukettiin rantahuvilallellemme, jossa meillä 40 jalkainen omassa rannassa.
Olen kyllä tehnyt kaikkeni että saisin myös jahdin ja loistohuvilan suomesta, mutta kun vaimoni on tahtonut tuon Phuketin loistohuvilan, niin olen epäonnistunut elämässäni ja joudun elämään sen kanssa, että joudun hoitamaan kahta omaa uima-allasta kahdessa omassa isossa talossamme.
Olen myös epäonnistunut elämässäni siten, että vaikka joka vuosi vanhenen vuoden, niin vaimonikin vanhenee, joten ikäeromme on aina vaan 30 vuotta.
Anteeksi vielä kerran että olen olemassa ja olen häirinnyt sinun varakkaan luxuselämän harmoniaa. - riisipeltolaisennunelma
Olet oikeassa, pyydän anteeksi että olen olemassa.
Sinä aikana kun Te varakkaat matkustatte suomeen loistohuvilallenne, niin meidän rahaton perhe viikonloppuisin ja lapsen kouluaikoina lennetään Phukettiin rantahuvilallellemme, jossa meillä 40 jalkainen omassa rannassa.
Olen kyllä tehnyt kaikkeni että saisin myös jahdin ja loistohuvilan suomesta, mutta kun vaimoni on tahtonut tuon Phuketin loistohuvilan, niin olen epäonnistunut elämässäni ja joudun elämään sen kanssa, että joudun hoitamaan kahta omaa uima-allasta kahdessa omassa isossa talossamme.
Olen myös epäonnistunut elämässäni siten, että vaikka joka vuosi vanhenen vuoden, niin vaimonikin vanhenee, joten ikäeromme on aina vaan 30 vuotta.
Anteeksi vielä kerran että olen olemassa ja olen häirinnyt sinun varakkaan luxuselämän harmoniaa.Jälleen niitä lerpan juttuja, huvijahteineen kaikkineen!
Riisipellon laidalla, lautahökkelissä asuvat kirjoittelevat unemistaan. - SivustaSeurannut
Miksi GogoMies ammut jo haavoitettua.
Aviomieshän pyysi anteeksi, että on olemassa.
Kirjoittaisitko hieman omasta elämäntilanteestasi ?
- MahtavaaTotuusJulki
Aloituksesta luettiin kuinka Hua Hinin uljaat urokset elävät.
- 888999111
Ei mikään maailman paikka kellekään Onnea anna, varsinkaan tuon tasoiselle toopelle , jolla täysin elämä hukassa. Jos et - mukamas -pärjäisi ilman , niin usko pois
Hua Hin hyvin pärjää ilman sinunlaisia säälittäviä " sankareita "- lopunalkuHuaHinille
Varmaankin pärjäisi, mutta ilman ikiomaa lerppaanne kuihtuisi ja kuolisi alta aikayksikön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875