En Pärjäisi Ilman Hua Hiniä

PianHuahiniin

Onneksi maailmassa on olemassa Hua Hinin kaltainen kaupunki. Nyt on taas se aika vuodesta kun kykenen matkustamaan Hua Hiniin. Talvet kun on töiden takia pakko pysyä suomessa. Tiistaina lähden Hua Hiniin kuukaudeksi. Suomessa en onnistu parisuhteissa mutta Hua Hinissä ei tätä onkelmaa ole. Kondomeja tilasin huomaamattomasti netin kautta 100 kpl toivottavasti riittää. Hua Hin on hyvä kohde siellä tälläinen reilu 60v ja 130kg lumiauran kuljettajakin saa helposti nuorta tyttöö. Ei tarvi kuin rahaa ja elekielen ja sanoa hov mux ja pum pum mai hotelli. Hua Hinissä on paljon paareja mistä seuraa meikäläinen sai viimekin reisulla eikä kielitaitoa tarvinnu. Spakettia ja pitsaa ja pihviä saa syödäkseen ja krillimakkaraa saa katukojuista. Mutta parasta Hua Hinissä on helposti saatava seksi Hua Hinissä ei puutteessa tarvi olla kuin suomessa olen. Taksi on tilattu Bankogin kentälle 8000 pahtia Hua Hiniin sovittu hinta suomalainen kuski.

27

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PippelisPuppelis

      On tällä palstalla ainakin se hyvä puoli, että sairaat voi oireilla saaden tietysti siitä hyvää mieltä ja jopa kokea olevansa hauskoja, jopa vitsikkäitä.

    • 656546456456

      Pattayanpoika oireilee taas palstoilla, söisi lääkkeensä...

      • kauko-matkaajan-paluu

        Lento kapteeni, kauko matkaajan paluu, NASA:n tehtävä matkalta...

        Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

        "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskokoon ken haluaa...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


    • SexInHuaHin

      Moni vanhempi mies ei saisi pussejaan tyhjennettyä ellei Hua Hinissä lomailisi. 88% miehillä Hua Hinissä thai horatsu kainalossa.

      • 0201011030405

        Täälläkö palstalla siis ei vahingossakaan vieraile NORMAALEJA miehiä ... siis kaikki onnettomat unelmiaan kertoilevat .. ON sellaisiakin miehiä joilla on elämän valttikortitit yhä kädessään , onnellinen parisuhde , perhe ja matkustellaan ihan normaalisti nauttimaan Thaimaan ihanasta ilmastosta , halvoista hinnoista , hyvistä
        palveluista , Ei tarvitse vilkaistakaan noihin teidän reppanoitten mainitsemiin seksipalveluihun päinkään. Säälittäviä olette..


      • ThainAviomiesOriginal10

        Kun näitä idiotismeja kommentoi, niin idiotismit vain kukkii lisää.


      • hehehehehehehhaah
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        Kun näitä idiotismeja kommentoi, niin idiotismit vain kukkii lisää.

        Juuri näin :) Et voinut olla kommentoimatta.


      • ThainAviomiesOriginal10

        Varsin tehokkaasti kukkii.


    • NaurettavalleKuullostaa

      Paljon Hua Hinissä on noita vanha mies nuori thaityttöpareja. On se heidän keskinäinen jutustelu hauskan kuuloista.

      • PippelisPuppelis

        Hyvä k...pää !!!!

        Saat siis näppylöitä pieniin pyöreisiin poskiisi mikäli joudut Hua Hiniin, mutta kuitenkin matkustelet sinne kuuntelemaan sinulle hauskan kuuloisia jutusteluja.

        Oletko jo ottanut mielialalääkkeesi ?


      • NaurettavalleKuulostat
        PippelisPuppelis kirjoitti:

        Hyvä k...pää !!!!

        Saat siis näppylöitä pieniin pyöreisiin poskiisi mikäli joudut Hua Hiniin, mutta kuitenkin matkustelet sinne kuuntelemaan sinulle hauskan kuuloisia jutusteluja.

        Oletko jo ottanut mielialalääkkeesi ?

        Ainoa joka niitä mielialalääkkeitä tuntuu tarvitsevan olet itse, jo nimimerkkisi todistaa sen.
        Baarissa kun istuu ei voi olla kuulematta vieressä istuvien jutustelua. Istutko itse kuulosuojaimet päässä baarissa?


      • 02030405066

        Tuo " thain aviomies ...... " sentään vaikuttaa eri sarjassa kun nuo edellä mainitut
        " öykkäri äijät " , joita tosiasiassa on vähemmistö Hua Hinissä , mutta kuten vanha
        suomalainen sananlasku sanoo " Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten " ,


      • SaavutusSekinSittenKai
        02030405066 kirjoitti:

        Tuo " thain aviomies ...... " sentään vaikuttaa eri sarjassa kun nuo edellä mainitut
        " öykkäri äijät " , joita tosiasiassa on vähemmistö Hua Hinissä , mutta kuten vanha
        suomalainen sananlasku sanoo " Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten " ,

        Niinpä onhan hän päässyt naimisiin baarista löytämänsä thaitytön kanssa, joka on aivan varmasti kunnon tyttö (ollut tosin kunnon tyttö monille muullekin).


      • MatkailuVoisiRauhoittaa

        Tämä on sitten taruakin ihmeellisempi palsta, kun tuo alati itse muuttuvaa nimimerkkiään tekstiinsä sovitteleva idiootti tietää hänelle tuntemattomien ihmisten perhe-elämän ja vaimonkin taustat.


      • PippelisPuppelis
        NaurettavalleKuulostat kirjoitti:

        Ainoa joka niitä mielialalääkkeitä tuntuu tarvitsevan olet itse, jo nimimerkkisi todistaa sen.
        Baarissa kun istuu ei voi olla kuulematta vieressä istuvien jutustelua. Istutko itse kuulosuojaimet päässä baarissa?

        Kysymys kuului, miksi matkustat Hua Hiniin ilman kuulosuojaimia kuuntelemaan, koska Hua Hin ei kuulu sinun matkakohteisiisi ?


    • MatkailuVoisiRauhoittaa

      Kyllähän ne luusereita on jotka tuhansien miesten polkeman thaimaalaisen baaritytön vaimokseen ottaa. Ne tytöt ovat kertakäyttö ja kierrätys kamaa.

    • 888888888

      Tosi TYHMÄ -tietämättömän kaverin kommentti. Häpeäisit edes kun et mistään mitään ymmärrä. Kts. peiliin kun luuseria kaipaat.
      Nimimerkki sivusta seurannut

      • VierestäSeuraan

        Hei TOSIVIISAS.

        Mistä löytää sivusta seuranneen kommentin?


    • VaihteluVirkistää

      Kyllä niistä Thai-tytöistä voi nauttia ilman naimisiin menoa. Niin fiksut tekevät.

      • ThainAviomiesOriginal10

        Fiksut nauttivat asuen koko ajan täälä Thaimaassa, kun toiset hinkkaa niska limassa että pääsee maistiaisille silloin tällöin.


      • pennejäenvenyttele
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        Fiksut nauttivat asuen koko ajan täälä Thaimaassa, kun toiset hinkkaa niska limassa että pääsee maistiaisille silloin tällöin.

        Me varakkaat, olemme havainneet parhaaksi asustella Suomen kylmän ja kolean ajan Thaimaassa, omassa isossa talossamme, uima-altaineen. Ilmojen lämmittyä Suomessa, voimme tulla loistohuvilallemme viettämään sopivan ajan siellä.
        Rahattomat joutuvat koko ajan viettämään Thaimaassa.


      • ThainAviomiesOriginal10

        Olet oikeassa, pyydän anteeksi että olen olemassa.
        Sinä aikana kun Te varakkaat matkustatte suomeen loistohuvilallenne, niin meidän rahaton perhe viikonloppuisin ja lapsen kouluaikoina lennetään Phukettiin rantahuvilallellemme, jossa meillä 40 jalkainen omassa rannassa.
        Olen kyllä tehnyt kaikkeni että saisin myös jahdin ja loistohuvilan suomesta, mutta kun vaimoni on tahtonut tuon Phuketin loistohuvilan, niin olen epäonnistunut elämässäni ja joudun elämään sen kanssa, että joudun hoitamaan kahta omaa uima-allasta kahdessa omassa isossa talossamme.
        Olen myös epäonnistunut elämässäni siten, että vaikka joka vuosi vanhenen vuoden, niin vaimonikin vanhenee, joten ikäeromme on aina vaan 30 vuotta.
        Anteeksi vielä kerran että olen olemassa ja olen häirinnyt sinun varakkaan luxuselämän harmoniaa.


      • riisipeltolaisennunelma
        ThainAviomiesOriginal10 kirjoitti:

        Olet oikeassa, pyydän anteeksi että olen olemassa.
        Sinä aikana kun Te varakkaat matkustatte suomeen loistohuvilallenne, niin meidän rahaton perhe viikonloppuisin ja lapsen kouluaikoina lennetään Phukettiin rantahuvilallellemme, jossa meillä 40 jalkainen omassa rannassa.
        Olen kyllä tehnyt kaikkeni että saisin myös jahdin ja loistohuvilan suomesta, mutta kun vaimoni on tahtonut tuon Phuketin loistohuvilan, niin olen epäonnistunut elämässäni ja joudun elämään sen kanssa, että joudun hoitamaan kahta omaa uima-allasta kahdessa omassa isossa talossamme.
        Olen myös epäonnistunut elämässäni siten, että vaikka joka vuosi vanhenen vuoden, niin vaimonikin vanhenee, joten ikäeromme on aina vaan 30 vuotta.
        Anteeksi vielä kerran että olen olemassa ja olen häirinnyt sinun varakkaan luxuselämän harmoniaa.

        Jälleen niitä lerpan juttuja, huvijahteineen kaikkineen!
        Riisipellon laidalla, lautahökkelissä asuvat kirjoittelevat unemistaan.


      • SivustaSeurannut

        Miksi GogoMies ammut jo haavoitettua.

        Aviomieshän pyysi anteeksi, että on olemassa.

        Kirjoittaisitko hieman omasta elämäntilanteestasi ?


    • MahtavaaTotuusJulki

      Aloituksesta luettiin kuinka Hua Hinin uljaat urokset elävät.

    • 888999111

      Ei mikään maailman paikka kellekään Onnea anna, varsinkaan tuon tasoiselle toopelle , jolla täysin elämä hukassa. Jos et - mukamas -pärjäisi ilman , niin usko pois
      Hua Hin hyvin pärjää ilman sinunlaisia säälittäviä " sankareita "

      • lopunalkuHuaHinille

        Varmaankin pärjäisi, mutta ilman ikiomaa lerppaanne kuihtuisi ja kuolisi alta aikayksikön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe