Neste huijaa!!

Nälkäinen_naapuri

Neste myy Orivedellä Rolssin hampurilaisia kalliimmalla, kuin hinnat seinän listalla. Kuka tätä paikkaa pyörittää ja keitä ihmeen puusilmiä siellä on töissä, kun asiaa ei korjata asiakkaan huomiosta ja pyynnöstä huolimatta. Tämä tuli huomattua just 10 min. sitten. Ottaa rankasti päähän!!!!
Eikös hyviin tapoihin kuulu ilmoittaa oikea hinta ensin asiakkaille ja tehdä muutokset vasta sitten sinne ATK:hon?
Mites jos bensan hinta onkin kassalla 10 sent. kalliimpaa, kuin tienvarsikyltti kertoo? Onko ok? Olkaahan rakkaat ihmiset varovaisia asioidessanne kyseisessä liikkeessä ja jos mahdollista, niin jättäkää kokonaan väliin.
Hyvää kesää ja hintojen venytystä teille. Yks vakkariasiakas (taas) lopetti teillä asioimisen.
T:Jone

9

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarithiiteen

      En edes hämmästy, monopolipaikoista en osta edes tulitikkuja.

    • SuosinMuitaAsemia

      Eipä yllätä. Itse en orivesiläisenä edes katso paikallis bensa asemien suuntaan. Ajat sitten mihin päin tahansa orivedeltä on esim bensakin heti kymmenen senttiä halvempaa.

    • eihuijannut

      Minulle kassa antoi 2 euroa liikaa takaisin

      • Huijasihan

        TEE VALITUS


    • Peliholisti

      Voitin nesteen pelikoneesta satasen. Olen tyytyväinen palveluun kun vaihtoivat pikkurahat seteliksi.

    • Ääliöt

      Ja vaihtoivat muuten myös dippilautasen sisällönkin omavaltaisesti asiakkaalle mitään ilmoittamatta. Otin mukaan ja kun kotona piti leffaa alkaa katsomaan, niin voi v...u. EI AINUTTAKAAN mozzarellatikkua. Menin siitä oitis valittamaan. Oli kuulemma loppu ja korvattu ylimääräisillä ranskalaisilla, HÄ!!!

    • orivedeltä

      No olipas taas suuri yllätys...

    • Kikikoo

      Itse tiedän kuka paikkaa johtaa. On erittäin pihi, mutta työntekijät ovat erittäin mukavia.

    • Hilimanne

      Se oli ennen Esso, silloin oli hinnat kohillaan, pamputin baarityttöä aikoinaan, oli erityisen hyvä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe