Neste myy Orivedellä Rolssin hampurilaisia kalliimmalla, kuin hinnat seinän listalla. Kuka tätä paikkaa pyörittää ja keitä ihmeen puusilmiä siellä on töissä, kun asiaa ei korjata asiakkaan huomiosta ja pyynnöstä huolimatta. Tämä tuli huomattua just 10 min. sitten. Ottaa rankasti päähän!!!!
Eikös hyviin tapoihin kuulu ilmoittaa oikea hinta ensin asiakkaille ja tehdä muutokset vasta sitten sinne ATK:hon?
Mites jos bensan hinta onkin kassalla 10 sent. kalliimpaa, kuin tienvarsikyltti kertoo? Onko ok? Olkaahan rakkaat ihmiset varovaisia asioidessanne kyseisessä liikkeessä ja jos mahdollista, niin jättäkää kokonaan väliin.
Hyvää kesää ja hintojen venytystä teille. Yks vakkariasiakas (taas) lopetti teillä asioimisen.
T:Jone
Neste huijaa!!
9
744
Vastaukset
- huijarithiiteen
En edes hämmästy, monopolipaikoista en osta edes tulitikkuja.
- SuosinMuitaAsemia
Eipä yllätä. Itse en orivesiläisenä edes katso paikallis bensa asemien suuntaan. Ajat sitten mihin päin tahansa orivedeltä on esim bensakin heti kymmenen senttiä halvempaa.
- eihuijannut
Minulle kassa antoi 2 euroa liikaa takaisin
- Huijasihan
TEE VALITUS
- Peliholisti
Voitin nesteen pelikoneesta satasen. Olen tyytyväinen palveluun kun vaihtoivat pikkurahat seteliksi.
- Ääliöt
Ja vaihtoivat muuten myös dippilautasen sisällönkin omavaltaisesti asiakkaalle mitään ilmoittamatta. Otin mukaan ja kun kotona piti leffaa alkaa katsomaan, niin voi v...u. EI AINUTTAKAAN mozzarellatikkua. Menin siitä oitis valittamaan. Oli kuulemma loppu ja korvattu ylimääräisillä ranskalaisilla, HÄ!!!
- orivedeltä
No olipas taas suuri yllätys...
- Kikikoo
Itse tiedän kuka paikkaa johtaa. On erittäin pihi, mutta työntekijät ovat erittäin mukavia.
- Hilimanne
Se oli ennen Esso, silloin oli hinnat kohillaan, pamputin baarityttöä aikoinaan, oli erityisen hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809