Stadin Pormestari vaalissa en äänestänyt Kokoomusehdokkaan puolesta häntä, vaan Sinnemäkeä vastaan, eli annoin ääneni Vapaavuorelle.
Pormestari
stadilainen9
3
293
Vastaukset
Oletpas sinä viisas !
- Fhjkkklll
Pormestarivaalithan nämä osittain olivat, mihin Helsinki vaikutti..... monet äänestivät Vapaavuorta Sinnemäkeä.... lue... vihreitä vastaan... revi siitä😁....
- niinminäkin
Onhan tuo Vapaavuoren Janne monen kokoomuslaisen naisen päiväuni ... ei siis ihme että ääniä ropisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532666
- 87928
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11895- 49876
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 78595
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555