Haluan katsoa ja olla mukana kun vaimoa naidaan

KimpassaNaitu

Haluan katsoa ja olla mukana kun vaimoa nai toinen mies.
Minulle riittäisi kun näkisin yhden kaverin naivan vaimoni.
Vaimoni mielestä hän haluaa naida monen miehen kanssa jos kimpassa naidaan.
Perusteli asian kyllä sillä että mies näkee vain kun muna uppoaa pilluun, mutta nainen tuntee jotain eroa miesten välillä ja on siten vaihtelevampaa kiihoittavampaa olla kimpassa.
Mikä teidän näkemys on jotka harrastatte kimppaa?

45

8864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistäs päin olette ?

      • KimpassaNaitu

        P äijät Hämeestä ollaan.
        N33 M34 kimppakaverit ovat melkein saman ikäisiä.


    • Mihin-yhteys

      Kerro ikä ja yhteystietoja.

      • KimpassaNaitu

        Porukka on kasassa tuttuja miehiä.
        Meitä on kaksi miestä ja vaimo.


    • dimitrivaan

      Kuka koinis minnuu?mielute iso peeloinen jeeno

      • aisantuntija

        Tuttua, mielenkiintoista ja kiihottavaa asiaa. Olemme vaimoni kanssa harrastaneet aviositeet katkaisevaa seksiä jo vuosikaudet, ja näyttää siltä, että ruokahalu kasvaa syödessä: vaimoni halusi aluksi vain kaksi miestä kerrallaan (=minä, aviomies vieraileva rakastaja). Nyt vaimoni haluaa samalla kerralla naida minun ja kahden vieraan miehen kanssa. Sehän kyllä minulle sopii.

        Kun vaimoni fantasia muutama viikko sitten realisoitiin, hän oli antaumuksella, kiihkolla ja selvästi kiimaisena mukana leikeissä. Mutta sitten jälkeenpäin: hän valitteli, että vittu on kipeä, ja että ehkä kaksi miestä (vieras minä) riittää seuraavalla kerralla.

        Haluan, että vaimoni nauttii näistä monenkeskisistä naimasessioistamme, mutta itsestäni tuntuu, että jään jotakin vaille kun häntä nussii vain yksi vieras mies. Ilman muuta jatkamme myös 1n 2m -kokoonpanossa, jos se osoittautuu hänelle kynnyskysymykseksi.

        Mutta ainakin minulle jäisi haikeus jäljelle; 3m 1n, vaimo, oli unelmieni täyttymys. Löytyisiköhän tämän palstan lukijapiiristä viisaita menettelytapaneuvoja? Sekä vaimoni että minä olemme hyvin viriilissä seksinharrastusiässä.


      • KimpassaNaitu

        Säästäkää vaimo parkaa vaikka olisi kuinka märkä käyttäkää liukkaria niin ei pillu kipeydy ainakaan niin paljoa.
        Me tehdään sillä tapaa ja paikat kestää viikonlopun panot myös kolmen miehen .
        Me kyllä naidaan myös paljaalla ja lasketaan spermat pilluun.


      • Anonyymi
        KimpassaNaitu kirjoitti:

        Säästäkää vaimo parkaa vaikka olisi kuinka märkä käyttäkää liukkaria niin ei pillu kipeydy ainakaan niin paljoa.
        Me tehdään sillä tapaa ja paikat kestää viikonlopun panot myös kolmen miehen .
        Me kyllä naidaan myös paljaalla ja lasketaan spermat pilluun.

        Samoin , meillä kanssa joskus yksi - kolme miestä minun lisäkseni , naidaan vaimoani myöskin paljaalla ja sisään lasti , ei tule raskaaksi , piuhat poikki . Joskus on ollut ihan tuntemattomiakin , kapakka reissulta .


    • Pääsiäismunat

      Meillä vaimo haluaa nuoria kundeja, joilta tulee nopeasti. Ei sellaista keski-ikäsen huonokuntoisen miehen jyystämistä, vaan sellainen 5 minuutin muna. Kolme miestä ja hän on ihan ok. Sen tuo tavara kestää hyvin. Olemme harrastaneet ryhmäseksiä 22 vuotta melko säännöllisesti.
      Ja on han se mukavaa katsoa, live seksiä aitiopaikalta. Minä en noihin sessioihin aktiivisesti osallistu.

      • Ms.K

        Mua on pantu monenlaisissa kokoonpanoissa ja kyllä mun mielestä kivoin on kaksi miestä ja mä. Useamman kanssa se on sellaista säätämistä koko ajan. Mies saa olla mukana tai sitten ei, miten milloinkin.


      • KumiPalaa
        Ms.K kirjoitti:

        Mua on pantu monenlaisissa kokoonpanoissa ja kyllä mun mielestä kivoin on kaksi miestä ja mä. Useamman kanssa se on sellaista säätämistä koko ajan. Mies saa olla mukana tai sitten ei, miten milloinkin.

        Kondomin kanssa vai ilman ?


      • KimpassaNaitu
        Ms.K kirjoitti:

        Mua on pantu monenlaisissa kokoonpanoissa ja kyllä mun mielestä kivoin on kaksi miestä ja mä. Useamman kanssa se on sellaista säätämistä koko ajan. Mies saa olla mukana tai sitten ei, miten milloinkin.

        Olen samaa mieltä että paras on 1N 2M kun ollaan jokseenkin selvin päin
        Kolme menee vielä jotenkin normaalisti.
        Jos on useampia on paras antaa miesten vuorotellen panna takaapäin.
        Meillä tutut nai paljaalla vieraat kortsulla.


    • Jampan

      Katsoa voin kyllä, mutta en halua panna liukkaille. Aktin seuraaminen on kiihottavaa, miehen stondis ja kalun työntyminen sisään... kivesten kohoaminen ja laukeaminen sisälle. Ja myös tietysti naisen saama orgasmi, joka ei ainakaan meillä ole varma nakki.

      • Nautiskelevat

        Itse en voisi pidättäytyä vaimoni nainnista kun näkee vaimoa naitavan.
        Vaimo myös haluaa kaksi tai kolme miestä.
        Kuten minä myös.


      • Kiinnostavaa, mulle tärkeintä se näkemisen ja yhdessä kokemisen kannalta on se liukkaille pääseminen.
        Niin 1N 3M=Vaimo minä vieraat


    • 1_2_3_6

      Seksi on kivaa, aikuisten leikkiä, ihan kaikissa muodoissaan.

    • pariskuntap

      Keskusteltiin tästä ja vaimo nauttii siitä kun miehiä on enemmän jolloin itse saa olla tavallaan miesten haluttuna ja he vielä jos vähän kilpailevat parhaimmasta kohtaa. Erityisen kiihottavaa on käsillä osaavat ja suutelevat miehet.
      Miehenä kyllä usein nautin siitä katselemisesta ja etenkin se kun vieras ottaa aloitteen ja riisuu ahnaasti vaimoa ja antaa hänelle orgasmin. Itse nautin mielettömästi jälkiliukkaista.

    • Avittaja

      Huomenna iltapäivällä keltaiseen ruusun,niin saattaa toive toteutua....

    • KimpassaNaituVaimo

      Meillä viettää kaksi miestä pääsiäistä.
      Saan hoidella kolmea miestä pääsiäisen ajan.
      Tulevat pari tunnin päästä.
      Sauna on valmis jo.

    • 40vuodenKokemus

      Olen 57v nainen tykkään naida usean kanssa.
      Olin kotibileissä 16 vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa.
      Hän halusi naida kanssani ja menimme makuuhuoneeseen.
      Olimme naimassa kun ovi aukesi ja kaksi poikaa katseli ovelta.
      Poikaystäväni sanoi tulkaa sisään tai menkää ulos mutta sulkekaa ovi.
      Poja tuli sisään ja a kun poikaystäväni oli lauennut kysyi että haluaako pojat naida.
      Poikien kysyttyäminulta niin humalan takia vastasin että kyllä se käy.
      Poikaystäväni katsoi vierestä kun minua naitiin.
      Se tuntui hyvältä vaikka olin humalassa
      Sen jälkeen naimme kimpassa pari kertaa viikossa.
      Erosimme kun olin 23v.
      Sinkkuna oli kimppaa viikonloppuisin tanssien jälkeen. Olin 27v kun tapasin nykyisen mieheni.
      Melko pian aloimme tapailla useasti ja ennen kuin tämä alkoi mennä vakavaksi kerroin hänelle kimppa jutuistani.
      Hän ei sanonut mitään lähti vain pois.
      Meni melkein kuukausi ennen kuin hän otti yhteyttä ja sanoi että oli harkinnut asiaa ja tämä kiinnostaa myös häntä ja voimme jatkaa yhdessä samaa kimppaa.
      Eli olen nainut kimpassa yli
      40 vuotta.

    • m4344w

      Sinä olet todella nauttinut elämäsi aikana ainakin erootisesti onnittelut siitä. Eihän parempaa voi olla kun naiminen mikäli vielä kipinää, kemiaa. Miehenä nautin suuresti naidessa halukasta naista paljaalla ja laskea sisälle. Juuri se aktin huippu jota naiset myös odottavat.

    • HyvääSeTekee

      On kumma kun pillusta on miehillä niin kade ettei omaa vaimoa raskita antaa kaverin naitavaksi.
      Ei pillu käytössä kulu vaan saa hyvän mielen muille.
      Minä annan ystävienkin saada naida rakasta Prinsessaani.
      Ja prinsessan on mielissään saadessaan naida meidän ystävien kanssa.

    • Kaksinkolminkin

      Meillä käy säännöllisesti eräs ukm, jonka vaimo ei anna kuin joskus ja jouluna.
      Minä vaimolle ehdottelin naidessa, että ajatteles kun saisit myös vierasta ja mä katselisin. Hän sai hyvin orkkuja kun ajatteli. Niinpä toteutettiin eka kerran. Vaimo huusi kuin hyeena, kaverin nussiessa, minä seurasin kulli kovana. Nuolin vaimon pillun kun kaveri oli lauennut, vaimo haluaa edelleenkin että nuolen, ennen kuin menen liukkaille. Viime perjantain oltiin siten, että kun vieras pani takaapäin, olin alla ja vaimo otti minulta suuhun, Nuolin rakkaani pillua samalla kun vieras kalu tyydytti häntä!
      Tätä on jatkunut jo pari vuotta, saa jatkuakin toki.
      Vaimo vaati taannoin, että nussin hänen rouva ystäväänsä. Miehensä viikot muualla töissä, eli joka viikko saan vierasta. Viimeksi keskiviikkona rva tuli meille ja tyydytimme hänet vaimon kaa, minä nussimalla ja vaimo nuolemalla!
      Elämä ON ihanaa!!!!!

    • KimpassaNaidaanVaimoa

      Haluan katsella ja osallistua vaimoni kimppapanoon.
      Haluan 1N 2-4M mukaan vaimoni viihdytykseen "vuoroin naimaan".

    • KiihoitunKatselusta

      Oman vaimon katsominen kun toinen mies nai häntä on mielettömän kiihoittavaa.

    • N37v

      Minä olen ominut 1N 2M omaksi suosikiksi.
      Mieheni on mukana toisena.

      • WWXX

        Oikein, isot ryhmät yök.


    • jyystinki

      eitä oli minä &6 muuta miestä vaimoni kimpussa Oli se hurjaa menoa,kun vaimo huutaa armoa kyrviltä....me jatkettiin aamuun,kunnes vaimo oli aivan puhki ja pillu arkana ! Ei pariin päivään laskenut panemaan.......sano,että vieläkin spermat valUU pillusta ja kirvelee.....

    • Se olisi minun haave että pääsisin katsomaan kun vieras mies panee vaimoani ja sitten panisimme häntä yhtä aikaa molempiin reikiin. Olen ehdottanut hänelle tätä, ei ole kieltänyt, mutta ei oikein innoissaankaan. Miten saisin hänet innostumaan? Olen pannut häntä molempiin samanaikaisesti dildoa apuna käyttäen ja kyllä hän on siitä kovasti nauttinut.

      • Pitäisitkö jos itse saisit olla keskellä?


      • kunnolla-täytettä

        Minä haluaisin panna vaimoa vieraan kanssa yhtä aikaa samaan reikään. Vaimoa ajatus kiinnostaa. Miten yleistä tuo on ja miten hyvin se onnistuu?


      • Twocockonepussy

        Se onnistu yllättävän helposti meillä, ei vaadi paljoa akrobatiaa


    • Anonyymi

      Saa munkin muijaa naida.

    • Anonyymi

      Kiihottavaa sitä on katsella, kun vieras mies nussii kiimaista vaimoa. Vaimo on aina halunnut, että vieras on isokokoinen ja oikein isokullinen. Koko päivän on pillu läpimärkä, kun tietää että illalla saa isoa kullia isolta mieheltä.

      • Anonyymi

        Sama meillä- kun rva teitää et illalla on tulossa kiva todella isokaluinen mies pitämään häntä hyvänä, niin rva on kiimoissaan koko päivän. Josksu olen koittanut haaroväliä ovikellon soiton jälkeen, niin hyvä ettei polviin asti ole märkänä. Usein naivat heti jo eteisessä, tai viimeistään suihkussa seisaaltaan kun kaveri pesee rouvaaa takaappäin. KÄdet rinnoilla tai lanteilla ja mahtava kulli syvällä sisällä. Ääntely rouvalla on sitä luokkaa että varmasti nauttiin


    • Anonyymi

      Kimppasex on meilläkin noin kerran viikossa!
      Yksi ukm käy meillä ja minä hänen vaimonsa luona, mutta ei samaan aikaan,
      Olemme aina mukana kun vaimoamme naidaan ja sit liukkailla!!

    • Anonyymi

      Jännää että noinkin moni tätä samaa aihetta ainakin ajattelee tai jopa on jotain tehnytkin. Meillä mies oli jo pidemmän aikaa jutellut että haluaisi minun olevan toisen tai toisten miesten kanssa.
      Omat fiilikset oli aika epävarmat, lähinnä että onks tämä jokin testi tms.
      Sitten yksien juhlien jatkoilla saatoin ulkopaikkakuntalaisen, mun miehen puolitutun hänen hotellilleen - mun mies itseasiassa kehotti mua saattamaan ettei toinen nyt vaikka eksy....
      No, olin aika kuumana kun näistä jutuista puhuttu ja niinhän siinä sit kävi kuten arvata saattaa, tänä komea ja jäntevä mies nai minua sen yön aikana monta kertaa.
      Ihan tuli teinivuodet mieleen ja saipa oma kultakin tyydytetyn rouvan kotiin.
      Sittemmin näitä "irtiottoja" on aina joskus harvoin tullut ja on se kummallisen piristävää, mielestäni en ole mikään lutka mutta välillä tuollainen tekee todella hyvää.
      Parasta on kun oma mieskin tykkää ----- J ------

    • Anonyymi

      Meillä ollut jo useita vuosia kimppaa. Olemme 50 pari ja aloitimme ryhmäseksillä toisen parin kanssa. Nykyään on useimmiten miehiä 1-4 lisämausteena rouvalle. Rouva oli jo ennen meidän yhdessä oloa aika aktiivinen seksissä. Antanut mm. vkl aikana pe, la ja su joka päivä eri kaverin nussia, on antanut kerrostalon uima altaassa, parvekkeella ja peppuun jo 16 v kun ei ollut kumeja. Kaveri sai paljaalla peppuun ja laskea sinne sisään. Rva on ihan kiimoissaan kertoillut näitä aiempia juttuja. Nykyään laitetaan oma ilmoitus nettiin ja etsitään kivoja miehiä kimppaan. Yhessäolomme aikana vaimo on saanut nauttia jo yli 3 numeroisen määrän kanssa. Ja kiima eikun lisääänty iän karttuessa ja pillu erittäin hyvässä tikissä.

      Antaa myös kahden naida samaan reikään jos vaan mahtuu, tuolapanot myös suosikki. antaa myös veiraalle miel peppuun, oma mies nainut myös sitten peppuun liukkaille.

      Säännöllisesti rva käy tansseisa ja laivalla, josta iskee itselleen seuraa. Kertaakaan ei ole jäänyt ilman. Usein oma m mukana ja seuraa kun rouvaa viedään... välillä oman hytin oven tajana kuuntelemassa, välilä rva tulee kaverin hytistä omaan hyttiin vasta aamulla, ja onpa antantu koko hytilliselle, 4 miestä porukaala reissuaa.

      Kaikki tämä yhteisellä sopimuksella ja molemmat nauttii. Kun luottamus on kohdillaa ja kunnioitus toista kohtaan, en tämä erittäin mukava tapa harrastaa seksiä vähän monipuolisemmin. Suosittelemme.

    • Anonyymi

      Vapaamielisiä kun vaimon kanssa oltiin nuorina opiskelijoina, seurusteluvaiheessa, niin innostuttiin kokeilemaan. Kolmantena osapuolena oli meitä hieman vanhempi jo työelämässä ollut mies, joka osasi ottaa tilanteesta ilon irti. Minäkin siitä ehkä opin mitä on naiminen. - Tänäkin päivänä silloin tällöin törmäämme, tämä mies ja minä, ja kaikki mahdollliset tunteet siinä taas mieleen pöllähtävät. Kipeä, samalla kiihottava muisto vieraan katseen kohtaamisesta tämän häikäilemättä lauetessa neitseellisen sulokkaaseen tyttöystävääni (hänellä oli pillerit). Tekisi mieli hänen kanssaan tästä vielä syvällisesti ja intiimisti keskustella. Samalla toivon etten enää missään kohtaisi koko miestä, jonka paksuihin, liukkaisiin siemennesteisiin olen nainut.

    • Anonyymi

      Haluat olla mukana. Mitä se tarkoittaa? Haluat työntää takamuksesta tahtia?

    • Anonyymi

      Satavarma merkki ettet rakasta vaimoasi kun haluat nähdä muiden nussivan vaimoasi. Naista, jota rakastaa lujaa, ei halua kun itse nussia, silloin kauniisti nautintoa tuottaen.

    • Anonyymi

      Meillä on harrastettu ryhmä panoja jo jonkin aikaa . Yleensä minä olen vain katsojana tai menen toiseen huoneeseen kuuntelemaan vaimon voihkinta . Meillä on eri kokoonpanoja 1 - 5 miestä , kyllähän se on mukavaa kun on jaksavia miehiä panemassa saa vaimokin orgasmeja , joskus useampiakin . Joskus miehet ovat nussineet niin että , vaimoni pillu ollut turvoksissa ja kipeänä ettei pääse naimaan seuraavana päivänä . Se on kyllä mahtavaa kun jollain on iso kyrpä , sellainen 25/6 se kun menee vaimon pilluun kokonaan , niin kyllä vaimo tykkää , saa aika nopeasti orgasmin . Että sellaista meillä.

      • Anonyymi

        Ei niin isoja kulleja olen !


    • Anonyymi

      Meillä meni toisin päin. Yksi mies vaimo ja minä. Vaimo halusi katsoa vierestä, kun mies panee minua. Näin siinä sitten kävi.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe