Jos ostan koraanin ja siihen uskon. Saanko tappaa vapaasti, ilman rangaistusta.
Mietinnäinenköhänkö
7
226
Vastaukset
- sananvapaudeton
Täällä ei saa vastata, kun kaikki "väärät" vastaukset poistetaan.
Mutta kyllähän me tiedämme vastauksen tuohon esitettyyn kysymykseen, mutta me emme voi siis vastata, koska "sananvapaus" on rajoitettua "väärin" ajattelevien osalta. - rtfred
Niin taitaa olla . Täytyy vastata että , ei eikä ainakaan vääräuskoisia .
Tulee mieleen muinaisen neuvostoliiton aikaiset puheet hyväuskoisista hölmöistä joita on käytettävä hyväksi . Ihmettelen suuresti miten Koraanin ostaminen ja siihen uskominen liittyvät tappamiseen, etenkin ilman rangaistusta...
- trftrftrft
Älä lhmettele osta koraani ja ala t...a .
trftrftrft kirjoitti:
Älä lhmettele osta koraani ja ala t...a .
Itse asiassa omistan neljä Koraania. En ole löytänyt niistä mitään yhteyttä tappamiseen.
- jauhin.käynnissä
a.yahya kirjoitti:
Itse asiassa omistan neljä Koraania. En ole löytänyt niistä mitään yhteyttä tappamiseen.
Minä voin laittaa ne kohdat tänne, ai niin, en voikaan, koska ne poistetaan automaattisesti.
Tuo paskan puhuminen voisi menää läpi vielä niissä maissa joissa lukutaitoa ei ole, mutta täällä osataan vielä lukea, tosin sekin taito alkanut laskea, kiitos pakoloisten, niin ei tuo kusetus toimi.
- muhasenmatti
Hyvä ayahya!
Hommaa viideskin koraani, jospa siinä käännöksessä siirryttäisiin itse asiaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711