Ehdin juuri kurjouttaa vastauksen tuohon totuus heikosta ruåtsi.kuelisestä kansanosadta.
Yllätya, että hävisi.
---
Kiva, että muistat julustaa näitä kiistämättömuä totuuksia aina toisinasn.
Harmi että RKPn pesanteilla ei susu ja muna riitä, että kirjoitukset saisivat olla täällä, ilman poiston riskiä.
sensuuuri rules
10
222
Vastaukset
- ettgottråd
Kanske det skulle hjälpa att skriva som normala människor och inte det där löjliga ÅÅÅÅÅÅÅspråket ?
-Kanske det skulle hjälpa
Kiitås låiståkkaasta vinkistä, jåka tåsin ei liity asiaan mitenkään.- sammahandstil
Är "svekoargumentti " möjligen samma person som "pois pakkoruotsifiguren "?
- jälkikiima
Emma-svekomoderaattori sensuroi vielä vaalien jälkeisessä kiimassaan...
-Emma-svekomoderaattori sensuroi vielä vaalien jälkeisessä kiimassaan...
Itse veikkaan, ettäitään Emma ole edes olemassa, vaan hommaa hoitava nimetön, hajuton ja mauton ryhmä on vaan päättänyt esiintyä Emma-nimellä.Trodde du på allvar, att det länge väntade städandet av hela Suomi24 och utvecklingen av en algoritm som tillfredsställande klarar av det, skulle ha gjorts för ett kommunalval för sedan ha återfall till dyngtiden? Tillåt mig skratta.
svekoargumentti kirjoitti:
-Trodde du på allvar,
JavistVet du vad? Livet är fullt av överraskningar.
- friidom.now
Emma von censure on folkhälsanin jäsen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893358
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342584- 802373
- 802333
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402036Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201673- 121666
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351583