Ehdin juuri kurjouttaa vastauksen tuohon totuus heikosta ruåtsi.kuelisestä kansanosadta.
Yllätya, että hävisi.
---
Kiva, että muistat julustaa näitä kiistämättömuä totuuksia aina toisinasn.
Harmi että RKPn pesanteilla ei susu ja muna riitä, että kirjoitukset saisivat olla täällä, ilman poiston riskiä.
sensuuuri rules
10
187
Vastaukset
- ettgottråd
Kanske det skulle hjälpa att skriva som normala människor och inte det där löjliga ÅÅÅÅÅÅÅspråket ?
-Kanske det skulle hjälpa
Kiitås låiståkkaasta vinkistä, jåka tåsin ei liity asiaan mitenkään.- sammahandstil
Är "svekoargumentti " möjligen samma person som "pois pakkoruotsifiguren "?
- jälkikiima
Emma-svekomoderaattori sensuroi vielä vaalien jälkeisessä kiimassaan...
-Emma-svekomoderaattori sensuroi vielä vaalien jälkeisessä kiimassaan...
Itse veikkaan, ettäitään Emma ole edes olemassa, vaan hommaa hoitava nimetön, hajuton ja mauton ryhmä on vaan päättänyt esiintyä Emma-nimellä.Trodde du på allvar, att det länge väntade städandet av hela Suomi24 och utvecklingen av en algoritm som tillfredsställande klarar av det, skulle ha gjorts för ett kommunalval för sedan ha återfall till dyngtiden? Tillåt mig skratta.
svekoargumentti kirjoitti:
-Trodde du på allvar,
JavistVet du vad? Livet är fullt av överraskningar.
- friidom.now
Emma von censure on folkhälsanin jäsen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777