Miksi HIFKin yleisö, pelaajat ja päävalmentaja itkee jäähyistä
Tähän mennessä tuomarit olleet vain ja täysin hurrihomojen puolella, koska Liiga toivoo hesalaisia finaaleihin. Sen takia kaatoivat Kärpätkin, vaikkei todellakaan ansaitusti... Ja nyt ollaan itkemässä, kun ensimmäisessä pelissä tuomarit ovatkin puolueettomia tai vähänkin tamperelaisten puolella
Sallikaa mun nauraa :D Rantapallot varattu jo hesalaisille
HIFK - Tappara matsi 10.4.2017
6
123
Vastaukset
- Esp1982
Kun ensimmäistä kertaa tuomarit ovatkin*
- itkupillis
Kannattaa antaa itkun tulla jos itkettää ettei tule mitään patoutumia Luulen että itkut ovat jo laantuneet alkessaan uudestaan taas Tampereella
- dfghjhgf
Onneksi mansesterissa on fiksuja faneja ei lentänyt kuin pari rantapalloa itkupilleille. Stögö vois rupee vaikka valmentamaan tuota alisuorittajajengiä ja lopettais tuon ainaisen itkemisen tuomareille.
- peukkuoeba
hajoilen tässä sohvalla tapparalle kun on 2-3 häviöllä kalpalle. musta makkara tapolaki vaa itkee tuomareille :DD menis himaasa itkee muuteni tappara on iha paska :DD
- hahhahupo
hhahahhaqhaha haapala yksi läpi onneton paska ei tehny ees maalia xDD ihan puhas oli kalpan puolustus. sit tapola taas monttu auki katto tuomarii et saisko mustan makkaraa suuhu :DdD
- juisjais
OIOIOIJOIJJJJJ KALPAAA KALPAA KALPAAA!!! PASKAA TAPPARAA HÄVIS XDDDD HAHHAHHAHHA NOLOO PELII TAPPARALTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024