Vaalit-oli

Äänetön

Muutosta on tulossa. Hyvin putos oikeita tyyppejä valtuustosta, vielä jäi jokunen, mitä ihmettelen, kuinka he saivat läpimenoäänet. Mukaan tuli muutama uusi puhkuja, jotka alkavat harjoitella politiikan muutoksia. Nyt pitää löytää, ehkä kipeäkin, yhteinen linja Kauhajoen tulevaisuuden parantamiseksi. Menestystä ja älyä valtuutetuille ideologian sijaan!

11

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virnistäjä

      ainaki yksi olisi vielä saanut pudota pois

      • VesurikyläRules

        Lasse Hautalaako tarkoitat ?


    • bnyu

      Eikähän valtuutetuilla ole hyvin vähän tehtävää tulevaisuudessa. Sama ketkä siellä on. Suunsoitolla ei mitään aikaansaada.

    • antikepumafiary

      Keput vittuun sieltä vänkäämästä.

      • ituhippi_

        joo, kommaria ja vihreitä tilalle, kauhajoki pelastuu ;)


    • öiuå

      Esittäkää jotain mikä pitää muuttua ?

      • Haen-verorahat-tänne

        Kommentoin. 1. kunnan kustannuksia tulee leikata voimakkaasti; henkilöstömenot liian suuria, suojatyöpaikat pois. 2. Llky:n toimintaan selkärankaa, kustannuksia pienenettävä, selitykseksi ei riitä erikoissairaanhoito, huostaanotot. Miksi Kauhajoki imee muualta sosiaalipalveluja tarvitsevia ryhmiä?? Kustannukset aivan huikeita! "Mitä pitää muuttaa"


      • äöpo

        Yksilöi kuka pois- kenen työ tarpeetonta ? Kenet jätät hoitamatta ? Ketä ei päästetä erikoissaisaaraanhoitoon vaan annataan kuolla.
        On helppo arvostella käytäntö on toista.
        Ehkä koululuokat suuremmiksi samoin päivökotien ryhmät suuremmiksi niin virkoja vähemmiksi. Katujen kunnostus vähäisemmäksi.
        Näin palkkakulut pienemmäksi.
        Muuri Kauhajoen rajalle ettei kukaan pääse tänne !
        Ei korjata homerakenuksia. Uinahalli purkuun.
        Saatko päättäjät näiden taakse ?


      • Haen-verorahat-vielä
        äöpo kirjoitti:

        Yksilöi kuka pois- kenen työ tarpeetonta ? Kenet jätät hoitamatta ? Ketä ei päästetä erikoissaisaaraanhoitoon vaan annataan kuolla.
        On helppo arvostella käytäntö on toista.
        Ehkä koululuokat suuremmiksi samoin päivökotien ryhmät suuremmiksi niin virkoja vähemmiksi. Katujen kunnostus vähäisemmäksi.
        Näin palkkakulut pienemmäksi.
        Muuri Kauhajoen rajalle ettei kukaan pääse tänne !
        Ei korjata homerakenuksia. Uinahalli purkuun.
        Saatko päättäjät näiden taakse ?

        Lähtökohta onkin siinä, että tarkastellaan asioita kriittisesti eikä mennä samoja vanhoja latuja simmut kiinni. Järki on tässäkin kohtaa ottaa käyttöön ja suhmurointi suljettava pois.


      • sote_muuttaa_kuvioita
        Haen-verorahat-vielä kirjoitti:

        Lähtökohta onkin siinä, että tarkastellaan asioita kriittisesti eikä mennä samoja vanhoja latuja simmut kiinni. Järki on tässäkin kohtaa ottaa käyttöön ja suhmurointi suljettava pois.

        Sote tietenkin muuttaa kuvioita aika rankasti 50 % kunnan toiminnoista siirtyy maakuntahallinnolle


    • Kauhajoen kannalta parasta olisi, jos kepulaiset häipyisivät muualle. Kepulaiset eivät ymmärrä, eivät tiedä mistään mitään. Vain tyhjänpäiväistä lässytystä heiltä kuulee, ei mitään asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe