kortin hinta

fender61

Ihmetyttää tämä jatkuva itkeminen kortin hinnasta jos ei ole varaa maksaa muutamaa tonnia kortista niin millä ihmeellä te niitä autoja ostatte, oletteko niitä jotka ajaa niillä 20-vuotta vanhoilla ruosteisilla pommeilla ja itkette vielä sitäkin kun katsarit ei päästä läpi teidän romuja ainiin sekin on varmaan rahastusta

5

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipsaX

Aivan, hyvä huomio! Mielestäni hyvästä ja ammattitaitoisesta ajokortti opetuksesta kannattaakin maksaa. Ihmishenki on kullan arvoinen.

• IltaLypsy080

Mitä ammattitaitoa vaatii, jos ja kun "opettaa" jonkun ajamaan autoa?
      Rahastusta koko autokoulu ja niiden tarjoamat "palvelut"!!!!

• Lypsälypsätattias

Autoa osaa lähes kaikki liikuttaa, mutta harva sillä osaa oikein ajaa.... Eli vastuullisesti, turvallisesti ja sosiaalisesti.

• gehdhdff

Kortin hinta ja koulutuksen taso ei ole missään suhteessa toisiinsa.
      Onneksi markkinat toimii ja kortin saa vertailemalla edullisesti ja sekään ei ole halpa.
      Koulujen omistajat rahastaa ja opettajat tekevät orjan työtä.

• pipsaX

Kokemusta liikenteestä , riittävän rikkeetön ajohistoria sekä opetuslupa opettajan teoriakoe hyväksystysti suorittaen vaaditaan henkilöltä, joka ryhtyy "opettamaan" oppilasta opetusluvalla. Ammattitaitoa tarvitaan, jotta pystyy hoitamaan vaaditun opetuksen oikein, ilman merkittäviä virheitä. Ammattitaidon saa koulutuksella ja työkokemuksella. Kolme kovaa TTT: Taito, Työkokemus ja Turvallisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      81
      5940
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      290
      4872
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      36
      2534
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1481
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1387
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      131
      1341
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1294
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1261
    Aihe