Demonit unessa

tiiku_

Olen useampana yönä nähnyt unia, joissa demonit yrittävät vahingoittaa minua. Viimeyönä olin kahden muun ihmisen kanssa kiipeilemässä metsässä, mökkimme pihapiirissä. Olimme lopettaneet harrastuksen ja näimme kuinka pita pitkin meitä lähestyi joku tuntematon kiipeilijä. Samassa pihastamme hyökkäsi tämän kiipeilijän kimppuun äkäinen pässi/oinas ja ajoi tunkeilijan tiehensä. Kun tunkeilijasta selvittiin, toinen minun kanssani kiipeilleistä ihmisistä joutui jonkun pahan valtaan ja yritti käydä väkivaltaisesti kimppuuni. Sain potkittua tämän hyökkääjän kauemmas ja hän normalisoitui. Aloimme nukkua paljaalla maalla.
Uneni päättyi siihen, kun lakaisin vanhan kotimme terassia ja sanoin jollekin, että nyt se on hyvä.
En saa kiinni tämän tarkoituksesta millään ja uskon sillä jonkin sanoman ovan.Tämä uni oli pitkästä aikaa sellainen jonka muistan alusta loppuun. Näitä demonien riivaamia ihmisiä on hyökkäillyt kimppuuni aiemminkin, aina olen niistä selvinnyt, mutta ne ovat ahdistavia. Osaisiko joku aukaista tätä minulle?

2

2567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinävoitavataunesi

Mahdollisuuksia on useitakin.

Mikäli olet scifi elokuvien ystävä, nuo unet saattavat tulla noista elokuvien jännittävistä ja ehkä mystisistä tapahtumista, joten muuta merkitystä niillä ei ole.

Yksi vaihtoehto liittyy sinun omiin pelkoihisi elämän ja tulevaisuuden suhteen tai epävarmuuteesi. Oletko epävarma työstäsi, opinnoistasi tai ihmissuhteistasi, jolloin pelkäät, että jotkut toiset tai joku ulkopuolinen tapahtuma voi saada sinut menettämään jotain tärkeää elämässäsi tai vaarantaa onnistumisesi ... sinulla on tavoitteita, joihin pyrit, siitä kertoo tuo kiipeily ..

Sinä itse voit avata unesi. Yksi merkittävä seikka oli tuo terassin lakaiseminen, omilla ponnistuksillasi voit voittaa kaikki esteet ja saavuttaa tavoitteesi ja pyrkimyksesi..

Hengellisyys on sitten yksi vaihtoehto, mutta ehkä se on kaukaa haettu.. olet hengellisesti eksyksissä ja väärän tai harhaisen hengellisyyden eksyttämä, jolloin siitä tuleekin pelkoa eikä turvaa ja rauhaa ...

Avaimet unesi aukeamiseen ovat siis sinulla ja vain sinulla .. saitko noista mistään kiinni .. ehkä löytyy muitakin mahdollisuuksia, kun tarkastelet elämääsi ja tapahtumia ..

• tiiku_

Kiitos paljon,
        tässä tuli jo montakin selitystä, on ollut paljon epävarmuutta niin työstä, kuin opiskeluista ja ihmissuhteissakin. Pelkäsin noita demoneita ihan hirveästi, mutta erittäin helpottava kuulla niiden kuvastavan omia pelkojani valve-elämässä. Ja kun miettii yhteyttä joissa ne ilmestyivät, tämä onkin aivan selvä tapaus.
        Kiitos vielä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe