Heippa olisko täälä mahdollista saada seuraa tms vanhemmasta naisesta ?
T:23v
Vanhemmat naiset ja nuoremmat miehet
14
327
Vastaukset
- NainenVanhempi
Mistä päin olet?
- 20v
Mä olen mikkelistä päin, mistä sinä?
- NainenVanhempi
20v kirjoitti:
Mä olen mikkelistä päin, mistä sinä?
Olen Uudeltamaalta.
Harmi.
- Vanhempaanuorelle
Mua kiinnostaa kans vanhemmat naiset.
Oon turusta.
[email protected]- 23vmies
Turku-pori väliltä pääsiäis seuraa kokeneemmasta naisesta?
23 v mies
- paula56v
kivalta tuntuisi jos joku 23 v poika tulisi sisääni
- Tiina-60v
Timmikroppainen nuori mies viikonloppu vieraana eikä omaa ukkoa kotona . Ajatuskin saa mielikuvituksen seikkailemaan kaikessa ihanassa , mutta tämä on vain haavetta . Toivottavasti joskus saan kokea hyvän ja ihanan viikonlopun .
- AikuinenYstävä
Löytyisikös Tampereen seudulta aikuista naista (50-65) joka haluaisi nuorempaa miesseuraa..?
Täällä huhuilisi 42-v. nuorempi mutta ei mikään lapsi enää... ;-) Varattuna elelen mutta läheisyys kadoksissa.
Ystävyyttä kera seksin (ei pelkästään!) aikuisen naisen kanssa etsiskelen, erotiikkaa ja muutakin mukavaa yhdessä kuinka pystyttäisiin. oulussa ois kans tarjolla naiselle..!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810