Dogging seinäjoki/06

power100

Mahtaakohan 06 alueela olla muita kiinostuneita doggingista siis katselijoita,pariskuntia, runkkareita ym ym ja missä olisi sopivan suojaisa ja helposti löydettävä alue asian harrastajille
Taas kesäkin kohta joten laitetaan sanaa kiertämään ; )

20

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xlady

      Huih!!
      Olisipa ihanaa jos tääläkin olisi todella joku alue josa voisi tarpeen sattuessa käydä pongailemassa muhkeita seisokkeja ehkä itsekkin tyydyttää kiimansa muiden nähden saman henkisessä ilmapiirissä
      Itselläni kokemuksia Englannista
      Todella koukuttavaa ja upeaa
      olen usein kävellyt kyrkösjärven eteläpäässä (siis rengonharjun) päässä siellä on aikas mukavaa aluetta ,teitä ja polkuja rantaa ym
      Muutaman kerran törmännytkin pariskuntiin ja yksinäisiin runkkareihin

      • Totta turiset ;)
        itselläni myös kokemuksia saksan alueilta ja tuo mainitsemasi alue on kyllä juuri sellainen rauhallinen eikä muita häiritse olen siellä myös käyskennellyt ja vähän vilautellutkin kimpassa ja yksinään


    • XTero36

      Miten tota ns "markkinois"
      Kuulostaa hyvältä
      Kyllä asiasta kiinnostuneita on jos vaan saa porukalla infoo
      Kesä tulee joten!!!!

      • exhibm06

        Iliman muuta jos olis paikka missä kävis samanhenkistä porukkaa, niin ei sitten tulisi turhaa sanomista sellaisilta jotka kokevat touhullun häiritseväksi.
        I'am in...


      • Oletko saanut mitään kokemuksia täälläpäin
        Kohta taas kesä ja kärpäset
        ;)


    • Zxjkl

      Vitun sairaat ääliöt......!!!!!!!!

    • FrankWank

      Kyselkää rohkeasti koirapuistoista dogging seuraa. Me koiraihmiset ollaan tosi sosiaalisia. Juttelemaan vaan. Kerrotaan mielelllään omista koiristamme kiinnostuneille.

      • Dogtags

        Liian
        Karvaista


    • Salapari06

      Käytiin vähän yllämainitussa paikassa
      Lady odotti autossa hepenissään pilluaan hyväillen
      Yksi isokalu runnkkasi vieressä kun nussittiin
      Tosi hyvää maastoa tarpeeksi sivussa ja mukavasti polkuja ja teitä toki vielä tähän aikaan turhan kosteaa ja märkää

    • exhibm06

      Pitääpäs joku kaunis päivä käydä tuolla kruisailemassa, kivaa olis kun sais naisen katselijaksi.

      • Kutsuni---

        Ah, taas kuntoilija lisää!


      • exhibm06

        Raitis ulkoilma tekee monella lailla hyvää ☺


      • Käy ihmeessä
        Kohta ilmat lämpenee niin alkaa porukkaa ilmestyä ko paikkaan
        Täytyy taas itsekkin poiketa


      • exhibm06

        Eilen päivällä kävin, ei vielä ollut kovin kaunis ilma eikä kyllä näkynyt muuta porukkaakaan. On kyllä kivoja paikkoja siellä, noin kesää ajatellen


    • Onko doggreita näkynyt

    • juup1982

      Ilmoo heti kun nainen tai pari menossa..

    • Toi kyrkkärin eteläpää on kyl makee mesta hyviä paikkoja runkkailla
      Muutaman kerran ollu yleisöäki

    • N88Sjk

      kuinkahan pitkälle eteläpäähän pitää matkustaa ? onko tiettyä paikkaa. Pääsisi tyydyttämään ja ihailemaan muita samalla kun kelitkin suosivat.

      • N88Sjk

        Löylykauhasta ei ole kokemuksia, mutta kerro toki lisää kokeneempana


      • Mennään samaa matkaa kyrkkärille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe