Mahtaakohan 06 alueela olla muita kiinostuneita doggingista siis katselijoita,pariskuntia, runkkareita ym ym ja missä olisi sopivan suojaisa ja helposti löydettävä alue asian harrastajille
Taas kesäkin kohta joten laitetaan sanaa kiertämään ; )
Dogging seinäjoki/06
20
1931
Vastaukset
- Xlady
Huih!!
Olisipa ihanaa jos tääläkin olisi todella joku alue josa voisi tarpeen sattuessa käydä pongailemassa muhkeita seisokkeja ehkä itsekkin tyydyttää kiimansa muiden nähden saman henkisessä ilmapiirissä
Itselläni kokemuksia Englannista
Todella koukuttavaa ja upeaa
olen usein kävellyt kyrkösjärven eteläpäässä (siis rengonharjun) päässä siellä on aikas mukavaa aluetta ,teitä ja polkuja rantaa ym
Muutaman kerran törmännytkin pariskuntiin ja yksinäisiin runkkareihinTotta turiset ;)
itselläni myös kokemuksia saksan alueilta ja tuo mainitsemasi alue on kyllä juuri sellainen rauhallinen eikä muita häiritse olen siellä myös käyskennellyt ja vähän vilautellutkin kimpassa ja yksinään
- XTero36
Miten tota ns "markkinois"
Kuulostaa hyvältä
Kyllä asiasta kiinnostuneita on jos vaan saa porukalla infoo
Kesä tulee joten!!!!- exhibm06
Iliman muuta jos olis paikka missä kävis samanhenkistä porukkaa, niin ei sitten tulisi turhaa sanomista sellaisilta jotka kokevat touhullun häiritseväksi.
I'am in...
- Zxjkl
Vitun sairaat ääliöt......!!!!!!!!
- FrankWank
Kyselkää rohkeasti koirapuistoista dogging seuraa. Me koiraihmiset ollaan tosi sosiaalisia. Juttelemaan vaan. Kerrotaan mielelllään omista koiristamme kiinnostuneille.
- Dogtags
Liian
Karvaista
- Salapari06
Käytiin vähän yllämainitussa paikassa
Lady odotti autossa hepenissään pilluaan hyväillen
Yksi isokalu runnkkasi vieressä kun nussittiin
Tosi hyvää maastoa tarpeeksi sivussa ja mukavasti polkuja ja teitä toki vielä tähän aikaan turhan kosteaa ja märkää - exhibm06
Pitääpäs joku kaunis päivä käydä tuolla kruisailemassa, kivaa olis kun sais naisen katselijaksi.
- Kutsuni---
Ah, taas kuntoilija lisää!
- exhibm06
Raitis ulkoilma tekee monella lailla hyvää ☺
Käy ihmeessä
Kohta ilmat lämpenee niin alkaa porukkaa ilmestyä ko paikkaan
Täytyy taas itsekkin poiketa- exhibm06
Eilen päivällä kävin, ei vielä ollut kovin kaunis ilma eikä kyllä näkynyt muuta porukkaakaan. On kyllä kivoja paikkoja siellä, noin kesää ajatellen
Onko doggreita näkynyt
- juup1982
Ilmoo heti kun nainen tai pari menossa..
Toi kyrkkärin eteläpää on kyl makee mesta hyviä paikkoja runkkailla
Muutaman kerran ollu yleisöäki- N88Sjk
kuinkahan pitkälle eteläpäähän pitää matkustaa ? onko tiettyä paikkaa. Pääsisi tyydyttämään ja ihailemaan muita samalla kun kelitkin suosivat.
- N88Sjk
Löylykauhasta ei ole kokemuksia, mutta kerro toki lisää kokeneempana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412