seuraa? olisi otsikon loppu mutta tila loppui.
Niinkuin otsikko sanookin kaiken. Mistä olisi mahdollista löytää nuoren miehen seuraa, ehkä muuhunkin kuin seksiin, mutta tällä hetkellä haluisin oppia seksistä lisää. En neitsyt ole toki, mutta seksi kumppaneiden määrä on sormilla laskettavissa .
Eritoten kiinnostaisi oppia naisten suullista tyydyttämistä. Tämä olisi yksi niistä mitä todella haluaisin oppia ja kokeilla. Exät eivät halunneet sitä ja ei ole kokemusta tullut asiasta.
Itse kun olen hieman pyöreähköön päin ja siitä johtuvaa itsevarmuuden puute ei oikein auta baarissakaan naista etsimään. Onko mitään muuta keinoa vai pitäisikö tässä alkaa treenaa itteään kuntoon? (tämähän on selvä kyllä vastaus, mutta ei niin helppoa kuin luulis joten mietin onko nykyisessä tilassa mistään mahdollista löytää)
Mistä nuori kokematon ja vähän pyöreä mies saa..
1
<50
Vastaukset
ja tosissaan pääkaupunkiseudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079013
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665193- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936