Käsitellä vaalitappionsa. Tappiohan kolmanneksi jääminen pääministeripuolueelle oli.
Miten Keskustapuolue aikoo
9
134
Vastaukset
- kiihkokepulainen
Ei ollut. Se oli torjuntavoitto.
- pallopääpaita
hyvä kysymys.
miten itse aiot edistää aiemmin viljalti mainostamiesi "demokraattien koalition" perustamiseen liittyviä asioita?
joitakuita teistähän on kehoitettu vaihtamaan mielipiteitä tai nykypuoluetta... Kautta linjanhan hallituspuolueet kärsivät tappion.
- S24uomlaineN
Keskusta keskittyy voittamaan maakuntavaalit. Ainakin puolessa maakunnissa Keskustalla selkeä yliote.
Tulos oli pettymys, mutta jos perkaa pormestarien valinnan luvuista niin ihan OK.- lestakomento
Katselin tuossa vaalituloksia ja keskustahan se on suurin omassakin kunnassani.
Laitoin merkille, että kohta keskustan edustajista suurin osa on lestadiolaisia.
Ja miltei samasta suvusta, monessa sukupolvessa jo. - S24uomlaineN
lestakomento kirjoitti:
Katselin tuossa vaalituloksia ja keskustahan se on suurin omassakin kunnassani.
Laitoin merkille, että kohta keskustan edustajista suurin osa on lestadiolaisia.
Ja miltei samasta suvusta, monessa sukupolvessa jo.Olet aika pahasti väärässä, jos kuvittelet Helsigissä käyneen noin, mutta ei se mitään itke sinä kurjuuttaisi. Keskusta toimii.
- enolekoskaanväärässä
S24uomlaineN kirjoitti:
Olet aika pahasti väärässä, jos kuvittelet Helsigissä käyneen noin, mutta ei se mitään itke sinä kurjuuttaisi. Keskusta toimii.
En minä mistään "Helsigistä" ole kirjoittanut.
- KepulainenMinäki
Vaalitappio käsitellään kuten kaikki muukin. Ne jotjka eivät mene herättäseuroihin vetävät kunnon kännin.
- kundomikauppias
Onhan niitä kännejä vedetty herätyspäivilläkin ja kondomit ovat aina loppuneet kesken herätysjuhlien lähikaupoista. Näin minulle kerrottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632