Ethän koskaan unohda minua..
Rakastan sinua M
95
3014
Vastaukset
- Inewerforget
Sinua...💖.
- Odotanihmettä
En tiedä kuka olet. Mutta olen itse yksi M ja tuli 🔥 juuri tunne vähän aikaa sitten, että haluaisin
- Nöyrtyä edessäsi ja pyytää sulta anteeksi ja haluaisin
- sanoa sulle, että todella paljon rakastan sinua 💕.
Odotan 5-8kk. Harkitaan sitten kaveruutta uudelleen. Ehkä nyt tämän jälkeen olisi jo helpompi kohdata, jos vahingossa kävellään vastaan.- Mistämoinen.enoleap
5-8 kk?
- Portaillasikerranm
Pyydä nyt ensin anteeksi tekemäsi valhe niin voin harkita uudestaan oletko sen arvoinen. Ennenkuin tunnustat sen viestin sisällön ja kelle sen laitoit pystyn kyllä antamaan sen anteeksi. Sillä me päästään eteenpäin. Ennen ei onnistu luottaminen sinuun. Kerron itse sen lopun mitä tein viestille. Jos kerta rakastat minua. Muutoin en vuoksesi rupea muuttamaan elämääni.
- Sivussanurkassaolija
Portaillasikerranm kirjoitti:
Pyydä nyt ensin anteeksi tekemäsi valhe niin voin harkita uudestaan oletko sen arvoinen. Ennenkuin tunnustat sen viestin sisällön ja kelle sen laitoit pystyn kyllä antamaan sen anteeksi. Sillä me päästään eteenpäin. Ennen ei onnistu luottaminen sinuun. Kerron itse sen lopun mitä tein viestille. Jos kerta rakastat minua. Muutoin en vuoksesi rupea muuttamaan elämääni.
Kuinka pitkään sä olet niillä portailla istunut? ;D
- Viestejäodotellenkin
Sivussanurkassaolija kirjoitti:
Kuinka pitkään sä olet niillä portailla istunut? ;D
Muutaman vuoden mutta et ole se henkilö selkeästi. Vain se joka on toiminut näin tietää sen tehneensä. Jos sinua kiinnostaa tämä asia. Loukkaa syvästi vaikka kuinka itse pyysin anteeksi ja tuo toinen ei. Esittäen edelleen muuta. Näen että on todella narsisti kun omia tekemisiä ei tunnusta ja näkee vain mun virheet. Ei tämä tilanne ole hauska vaikka se ehkä siltä kuullostaa.
- Samaa.ihmetellyt
Joo sama setti aina: valhe, viesti, anteeksl, luotto.
Ei se vastapuoli taida olla kiinnostunut portailla olleesta. - Lisäätunnisteita
Eihän tässä mitään voi anteeksi pyytää ja mitä se auttaa?
Mitenkäs se seuraava virhe minkä kyseinen henkilö tekee niin nuijitko sen vai riittääkö anteeksi pyyntö ihan?
Miten se on varmasti edes valehdellut?
Ettet nyt ole ominut jotain aloitusta itsellesi vaikka mitään todisteita ei ole että se on sulle?
Kuulostaa omituiselta noi portaat että missä portailla oot?
Omakotitalon? Rivarin? Kerrostalon? Luhtitalon? - Tulikoviestiperille
Tuskin tulen noin tekemään. Itsehän olet vedättänyt minua täysillä. Se miksi tein sen on se minun asiani. Sekin liittyy juuri sinun sanomaasi. Luulin että osaat kertoa oikeat asiat. Olitkin joko täysi aasi tai niin narsisti että sait minut tyhmyyksissäni uskomaan mitä kerroit. Ja en ole saanut vastausta mikä on totta ja mikä ei. En siis luota sinuunkaan. Yritä saada asiasi kuntoon. En ole sellainen kuten kuvittelet. Tulet sen ajan myötä näkemään. En sekaannu elämääsi enempää vaan annan rauhan sun saada asiat kuntoon. Ehkä aikanaan voimme jatkaa kavereina kuten ennenkin. Toivon että selviätte. Epäilen kuitenkin ettei totuus ole tuokaan mitä kerrot. Taitaa olla niin että tiedät yksin tämän ja olet todella poistanut etkä ole kiinni jäänyt. Rauhoitu en käräytä enkä muutoinkaan sekaannu. Ehkä joskus lopetat tämän vihjailun täällä. Mutta Irl en tule sitä sulle sanomaan enkä pyytämään anteeksi.
- pikkasenhimmeetä
Anteeksi kun nyt sivusta puutuun, mutta nämä portailla tyyppi ja tulikoviestiperille tyyppi jaksaa jankata joka ketjussa asiaansa. Luulevatko tuntevansa toisensa, heittelevät jotain ihme juttuja, epäilevät toisiaan jostain tietämättömistä ja jumalallisesti päättävät ollako vai ei, siis jos provoa niin voisitteko keksiä vähän parempaa.
- Kukinlöytäköönomansa
pikkasenhimmeetä kirjoitti:
Anteeksi kun nyt sivusta puutuun, mutta nämä portailla tyyppi ja tulikoviestiperille tyyppi jaksaa jankata joka ketjussa asiaansa. Luulevatko tuntevansa toisensa, heittelevät jotain ihme juttuja, epäilevät toisiaan jostain tietämättömistä ja jumalallisesti päättävät ollako vai ei, siis jos provoa niin voisitteko keksiä vähän parempaa.
Mitä se sinua koskee tuo jos on provoilua? Katson olevani ehkä joka olen saanut aikaan ehkä väärinkäsityksiä johtuvan erheen. En todellakaan voi tietää totuutta asiassa enkä uskalla Irl edes kertoa toiselle että täällä kommentoin. Älä ota itseesi jos omituiset jotain täältä. Ethän jokainen on vapaa kirjoittelemaan ja vapaa lukemaan ja omiaan että kommentoimaan. Sinäkö se yrität selittää ja saada toiset ymmärtämään ettet vaan sinä ole kyseessä? Sanot sivusta puuttuvasi miksi? Se joka ei ole tehnyt tai edes antanut toisen ymmärtää väärin mitään niin tuskin sitä tänne tarvitsee silloin mainita eihän? Se uskoo nämä jutut kelle se kolahtaa eikö niin? Sivusta kommentoijallakin on omat syyt kommentoida eikö totta?
- pikkasenhimmeetä
Kommentoin samansuuntaisesti kuin monet muutkin täällä, että tämä porrasheppu ja taitaa olla sama ruusutyyppikin niin vääntää tuota samaa jankutustaan en tiedä kuinka paljon, mutta ilmeisen paljon kun se harvemmin kirjoittaessakin silmiin osuu.
- Odotanihmettä
En tiedä, kuka olet, mutta tämä hänelle, ketä itse ajattelen:
Kiitoksia vastauksestasi ja anteeksi, en todellakaan tarkoittanut enkä halunnut sinulle mitään pahaa sanoa, eikä viesti ollut tarkoitettu sinulle. Kunnioitan sinua ihmisenä.
Ajattelin muutamia naisia, koska tulin niin mustasukkaiseksi sinusta, mutta en olisi käytännössä sitä sanonut näille henkilöille. Purin itseäni harkitsemattomasti, mutta kuitenkin anonyymisti sen tein.
Ja koska en mitään pysty todistamaan, niin myönnän, että se on valhe. Toisinaan minulle tulee vain hetkiä, jolloin olen tavattoman surullinen jostain menneistä asioista, mitkä ovat tapahtuneet, ja valtava ikävä valtaa mieleni. Tuntuu, että tulen silloin niin kateelliseksi ja mustasukkaiseksi, koska välillämme on tapahtunut jotain ja se on koskettanut tunteitani voimakkaasti. Asiat ovat menneet jumiin, ja en ole voinut nähdä sinua enää ja kärsin tämänkin vuoksi. Ja koen, että olen joutunut syrjäytetyksi osittain tarkoituksella tietyistä piireistä.
Voisin kertoa enemmän ja syvällisemmin, mutta en jaksa tehdä niin pitkää viestiä. Lähden käymään välillä kirjastossa ja kaupassa. Palaan vielä myöhemmin tänään. - Odotanihmettä
Nyt tuntuu, että menee taas niin sekavaksi. En tunne ketään, ja en tiedä, että kuka on kuka, koska en jaksa itse tarkistella ihmisten ip-osoitteita, enkä edes tiedä, että kuinka se tapahtuu. Mutta samahan tuo on loppujenlopuksi, että kenelle täällä anonyymisti vastaa, ja kuka loppujenlopuksi vastaa takaisin. Olen ainakin anteeksi pyytänyt joltain, ketä en tunne. Ei voi muuta kuin luottaa merkkeihin, toisaalta se joka on mielessäni olisi voinut myös tehdä minulle samantapaisen viestin.
Rakastan kuitenkin erästä miestä, ja ikävöin hänen poskensa kosketusta, ja haluaisin kokea sen uudelleen. Odotanihmettä kirjoitti:
Nyt tuntuu, että menee taas niin sekavaksi. En tunne ketään, ja en tiedä, että kuka on kuka, koska en jaksa itse tarkistella ihmisten ip-osoitteita, enkä edes tiedä, että kuinka se tapahtuu. Mutta samahan tuo on loppujenlopuksi, että kenelle täällä anonyymisti vastaa, ja kuka loppujenlopuksi vastaa takaisin. Olen ainakin anteeksi pyytänyt joltain, ketä en tunne. Ei voi muuta kuin luottaa merkkeihin, toisaalta se joka on mielessäni olisi voinut myös tehdä minulle samantapaisen viestin.
Rakastan kuitenkin erästä miestä, ja ikävöin hänen poskensa kosketusta, ja haluaisin kokea sen uudelleen.KIRJOITIT: "Rakastan kuitenkin erästä miestä, ja ikävöin hänen poskensa kosketusta, ja haluaisin kokea sen uudelleen. "
Oletko nimimerkki "odotanihmettä"
kosketellut jonkun miehen poskea halaillessasi?
Oletko myös nimimerkillä "vihreäsilmäinen nainen" esiintyvä henkilö?
Oletko Helena Marketta?
Missä mahdoit anteeksipyyntösi esittää,
kun et ole varma sen perille menosta?
(Etkö tiedä, että vain henkilökohtaisesti esitetyllä
anteeksipyynnöllä on MERKITYSTÄ -
ei anonyymipalstalle, REKESTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ
kirjoitetulla?)Odotanihmettä kirjoitti:
En tiedä, kuka olet, mutta tämä hänelle, ketä itse ajattelen:
Kiitoksia vastauksestasi ja anteeksi, en todellakaan tarkoittanut enkä halunnut sinulle mitään pahaa sanoa, eikä viesti ollut tarkoitettu sinulle. Kunnioitan sinua ihmisenä.
Ajattelin muutamia naisia, koska tulin niin mustasukkaiseksi sinusta, mutta en olisi käytännössä sitä sanonut näille henkilöille. Purin itseäni harkitsemattomasti, mutta kuitenkin anonyymisti sen tein.
Ja koska en mitään pysty todistamaan, niin myönnän, että se on valhe. Toisinaan minulle tulee vain hetkiä, jolloin olen tavattoman surullinen jostain menneistä asioista, mitkä ovat tapahtuneet, ja valtava ikävä valtaa mieleni. Tuntuu, että tulen silloin niin kateelliseksi ja mustasukkaiseksi, koska välillämme on tapahtunut jotain ja se on koskettanut tunteitani voimakkaasti. Asiat ovat menneet jumiin, ja en ole voinut nähdä sinua enää ja kärsin tämänkin vuoksi. Ja koen, että olen joutunut syrjäytetyksi osittain tarkoituksella tietyistä piireistä.
Voisin kertoa enemmän ja syvällisemmin, mutta en jaksa tehdä niin pitkää viestiä. Lähden käymään välillä kirjastossa ja kaupassa. Palaan vielä myöhemmin tänään.KIRJOITIT nimimerkki "Odotanihmettä":
"Ja koska en mitään pysty todistamaan, niin myönnän, että se on valhe...Ja koen, että olen joutunut syrjäytetyksi osittain tarkoituksella tietyistä piireistä."
VASTAAN:
Anteeksi nyt, mutta kuulostat aivan yhdeltä TIMOLTA.
Hän sanoi kerran, etten pysty todistamaan,
että hän kirjoittaa tälle palstalle, joten se on kuulemma
sama asia kuin, mitään ei olisi tapahtunut?
Mistähän piireistä sinut on nimimerkki "Odotanihmettä"
syrjäytetty? Vuosaaren sosioteestako?
Oletko TIMO sekä nimimerkki "portaillasikerranm" että "odotanihmettä"?
Vastaatko itse itsellesi? Silloin saa ainakin haluamansa vastauksen.
Koita pärjäillä sepustuksinesi TIMO.Tulikoviestiperille kirjoitti:
Tuskin tulen noin tekemään. Itsehän olet vedättänyt minua täysillä. Se miksi tein sen on se minun asiani. Sekin liittyy juuri sinun sanomaasi. Luulin että osaat kertoa oikeat asiat. Olitkin joko täysi aasi tai niin narsisti että sait minut tyhmyyksissäni uskomaan mitä kerroit. Ja en ole saanut vastausta mikä on totta ja mikä ei. En siis luota sinuunkaan. Yritä saada asiasi kuntoon. En ole sellainen kuten kuvittelet. Tulet sen ajan myötä näkemään. En sekaannu elämääsi enempää vaan annan rauhan sun saada asiat kuntoon. Ehkä aikanaan voimme jatkaa kavereina kuten ennenkin. Toivon että selviätte. Epäilen kuitenkin ettei totuus ole tuokaan mitä kerrot. Taitaa olla niin että tiedät yksin tämän ja olet todella poistanut etkä ole kiinni jäänyt. Rauhoitu en käräytä enkä muutoinkaan sekaannu. Ehkä joskus lopetat tämän vihjailun täällä. Mutta Irl en tule sitä sulle sanomaan enkä pyytämään anteeksi.
Kuka olet nimimerkki "Tulikoviestiperille"?
Vastaatko itse itsellesi nimimerkeillä "portaillasikerranm" ja
"Odotanihmettä"?
- eimeeperille
Tuskin täältä viestisi häntä tavoittaa, väärä paikka kertoa tärkeitä juttuja...........
- katoavaista
En pääse nyt sanomaan sitä hänelle. :(
- eivaikeaaaa
Onhan puhelinkin keksitty!!!!!!!
- näinkin
Aina pääsee,jos halua on. Hyvää päivää sinne töihin.
- pieniämmä
On eräs joka säilyy sydämessä
vaikka kaikki muu katoaisi. - muutmielessähänellä
Tuskin V sinun kaipailustasi on kiinnostunut!!!!!!
- ktefxl_jh
jos täällä joku Veetä kaipailee niin järetönhän se ihminen on ja elää ufomaalilmassa täällä kaipaillen. Säälittävää ja sekoa!
- RakkaaniKoti
Minä pääsen portaikosta sisälle asti. Olen päässyt aina sisään, olenhan hänen rakas, ja aina tervetullut.
- katoavaista
Ei tässä nyt kenenkään portailla olla oltu.
Hyvää päivää hänelle, jos sattuu lukemaan.- KerropaOleHyvä
Kenen portailla pitäisi olla tai kenen kanssa pitäisi portailla olla?
- katoavaista
Miksi pitäisi portailla olla?
En laita miehen nimeä tänne.
- Rakkaalleterkut
Tahatonta komiikkaa tulvillaan tämä palsta...
- rakkaallesielunpeilille
Kuin leikkipuisto jossa uudet härvelit innostavat jatkamaan leikkimistä...
- M_nainen_50v
Onkohan tämä viesti miehelle vai naiselle?
- Idiootiksitodettu
En ainakaan mielipiteitäsi minusta, vietä mukava pääsiäinen, taas pois pitkäksi aikaa.
- Jääthyvästi
https://youtu.be/93GDBdm-90I
Jäähyväiset- Hyödyllinenidiootti
Eli valtio tiedustelee jo ennen kuinnlaki on tullut edes voimaan.
- Rakastansinua
M-mies todella paljon..
- Mies.O
Et merkitse minulle mitään.
- MaailmanLopunMeininki
Missäs päin synkkyydessä kuljetaan?
- Tiedustelulakiavalmistel
Autoistako taas halusit kuulla vai halusitko yhdistää minut eri kirjoituksista? Tehdä henkilöorofiilia kirjoitusten perusteella? Olenhan vain hyödyllinen idiootti!
- ZuppoZeppoZussi
Ei M-ihmisestä tällä hetkellä kukaan ole kiinnostunut joten turha kiristää ja kalastella naisilla, ei nimittäin mene uskottavasti läpi kun tiedätte vain jyväsiä sieltä täältä:)
- katoavaista
M tarkoitti miestä ja kyllä kiinnostaa.
- Kaikkihansentietää--
Minun heikkoutena on siis naiset, kyllä!
- Sykogi
Tuo on pakko olla naisen kommentti. Kukaan mies ei kirjoita " minun heikkouksista " ja kaikkihan sen tietää💑
- AllermediaOnPaska
Miehen heikkous on pillu!
- HymyLehtiBoikottiin
Sykogi kirjoitti:
Tuo on pakko olla naisen kommentti. Kukaan mies ei kirjoita " minun heikkouksista " ja kaikkihan sen tietää💑
Eli kalastelet asioita, jotka eivät ole itsestäänselviä tai sitten oma päättelykyky ei riitä!
- UntoPäijänteeltä
HymyLehtiBoikottiin kirjoitti:
Eli kalastelet asioita, jotka eivät ole itsestäänselviä tai sitten oma päättelykyky ei riitä!
En kalastele kuin järvellä💏
- KuuseenKurkottaja
https://youtu.be/Vvs2h7PnFLQ
Kuusi kuuta En minulta sitten =)
- höpsykällerakkautta
Aurinkoista päivää tälle saitille!
- muteikuitenkaan
Jostain syystä en jaksa koskaan uskoa että tällainen olisi minulle, M miehelle.
Enkä tarkoita pelkästään palstaa vaan en oikein vain näe että joku rakastaisi / olisi kiinnostunut niin paljon että kuuluttaisi sitä maailmalle.
Kuiskaus minulle riittäisi.No, minä en ainakaan kirjoittele kenellekään "M-miehelle",
rakastavani häntä.
Minulla ei ole RAKKAUSSUHDETTA kehenkään M-mieheen.
Yksi "M-mies" on sukulainen, toinen perhetuttava,
ja kumpaankaan ei ole RAKKAUSSUHDETTA.- m_ämmä
sä oot sekasi
- Kymysys
Nähtiinkö ohimennen viime kuun lopulla?
- arvaatkosKuka
Saattaa olla hyvin mahdollista että nähtiin viime kuun lopulla.
Tosin mitäpä merkitystä sillä enään on.. - Puumajanmies
En unohda;) Tulen muistamaan sinut hyvin rakkaana aina.
- Ikuisestii
Miksi unohtaisin? En varmasti unohda sinua.
Kuka olet aloittaja? Olet saanut paljon vastauksia.
Ketähän mahdat rakastaa keskustelun ALOITTAJA?
Rakastatko NAISTA vai MIESTÄ?
Missäpäin Suomea asuu rakastamasi NAINEN tai MIES?
Minkä ikäinen hän on?
Onko rakastamasi M vapaa vai varattu?
Entä mistäpäin Suomea itse kirjoittelet keskustelun aloittaja?
Oletko NAINEN vai MIES?
Minkäikäinen olet?
T: Ei-ap. eli keskustelun avauksia tälle palstalle tekemätön
P.S. Minä en rakasta ketään, jonka nimistä joku ALKAISI M-kirjaimella.
Se on varmaa. Ei aloitus ole minulta.- Liikaonliikaa
Kylläpäs M-kirjain on todella suosittu. Varmaan palstan suosituin.
Eikö jo vähempi riittäisi?Niin tuolla ylempänä joku kirjoittelee REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkillä
"M-nainen_50v".
Yrittääkö joku tahallaan johtaa iän suhteen harhaan?
Kyse ei ole minusta. Olen iältäni nuorempi:
- ehkävoisikorvataNllä
En tietenkään unohda, itä siitä tulisi, jos ei voisi käyttää kaikkia kirjaiia kirjoittaessaan tekstiä.
- JäätelöKesä--
Ah, rakastan jäätelöä <3
- kaivosmiehen_tytär
"Ethän minua unhoita, oi kallis ystäväin. Mulle olet sä ainoa, sen tunnen syömmessäin...."
Tuoli oli hyvä! :D
Aloitus oli tosiaan kuin imelästä SF-filmistä.
En kyllä pidä seuraavasta "joiustakaan",
vaikka se soi yhteen aikaan jatkuvasti radiossa:
https://www.youtube.com/watch?v=Oixes2IyQC0
Muistatko "kaivosmiehen" tytär?M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tuoli oli hyvä! :D
Aloitus oli tosiaan kuin imelästä SF-filmistä.
En kyllä pidä seuraavasta "joiustakaan",
vaikka se soi yhteen aikaan jatkuvasti radiossa:
https://www.youtube.com/watch?v=Oixes2IyQC0
Muistatko "kaivosmiehen" tytär?Tarkoitin: Tuo oli hyvä, vaikka onhan tämä tuolikin hyvä!
- nytalanepäillä
No, ei se sille tunnu, olen odottanut ja odottanut ja odotan, mutta
- kaivosmiehen_tytär
nytalanepäillä kirjoitti:
No, ei se sille tunnu, olen odottanut ja odottanut ja odotan, mutta
Ei tarvitse epäillä. Vaan miten saisimme tämän odotuksen loppumaan?
- mnainen49v
kuules nytte vähä pölj nikki m nainen ei ap ei mia, vähäkös osaat ymmärtää ett täällä voi kirjoittaa mill nikkill hyväns vaik mä laittasi nikiksi mnaineneiapeimia eikä se todellakaa oo sama nikki ku sulla. katos ihminen koit nytte ymmärtää jotain tästä nettimaailmasta. ottaa päähän aina ku tuun lukee näit juttui nii sä oot tääll huutamas et toi kirjoitus ei sit ainakaa ollu mult. sii viel kerran katos nytte jos nikkini ois 1-ei tai 1-.ei nii siin oo todellakki eri nikkii. evekki mitä vastaat mulle ja heippat kaikill
- katoavaista
Ihana Mies, ehkä joku päivä nähdään.
On ikävä. - Äläurputatäällä
Markku Jämsästä ei kuule kiinnosta.
- Todellakitodellakitodell
Niin, koska suahan vain se Mika Jämsastä kiinnostaa niinkö?
- Unohdan
Unohdan sinut ämmä-mies
- Soittaisit
En ole unohtanut sinua. Harmittaa kaikki pieleen menneet asiat. Onpa ihana kun rakastat vielä minua. Ole sinä rohkeampi ja laita viesti tai soita. Nyt on aikaa eritavalla kuin ennen. Nähtäis joskus :)
Toivottavasti onnistutte toisiinne tutustumisessa,
ALOITTAJA ja nimimerkki "soittaisit".
Teillä oli niin YSTÄVÄLLISET viestit toisillenne.
KIRJOITIT nimimerkki "Odotanihmettä":
"Ja koska en mitään pysty todistamaan, niin myönnän, että se on valhe...Ja koen, että olen joutunut syrjäytetyksi osittain tarkoituksella tietyistä piireistä."
VASTAAN:
Anteeksi nyt, mutta kuulostat aivan yhdeltä TIMOLTA.
Hän sanoi kerran, etten pysty todistamaan,
että hän kirjoittaa tälle palstalle, joten se on kuulemma
sama asia kuin, mitään ei olisi tapahtunut?
Mistähän piireistä sinut on nimimerkki "Odotanihmettä"
syrjäytetty? Vuosaaren sosioteestako?
Oletko TIMO sekä nimimerkki "portaillasikerranm" että "odotanihmettä"?
Vastaatko itse itsellesi? Silloin saa ainakin haluamansa vastauksen.
Koita pärjäillä sepustuksinesi TIMO.- kuinkavoisin
Vaikka esteitä on tiellä kohtalon. Ei tavoitteemme ole mahdoton.
NIMIMERKIT
-"Tulikoviestiperille"
- "portaillasikerranm"
- "Odotanihmettä"
taitavat olla saman HENKILÖN hengentuotteita.
Ainakin lauserakenteet, sanajärjestys ja tekstin
salamyhkäinen vihjailevuus VASTAAVAT TOISIAAN.- Otatkantaa
Mikäs sinua m- nainrn ei.mia kiinnostaa m- miehessä?
Kaikki nimimerkit:
-"Tulikoviestiperille"
- "portaillasikerranm"
- "Odotanihmettä"
tekevät "sen" ja "siksi", mutta eivät kerro selkeästi, mitä ovat tehneet.
Kyselevät sanoman tai viestin perille menosta,
mutta eivät kerro, että KENELLE, MISSÄ ja MILLOIN tämä
sanoma tai viesti on lähetetty.
Istutaan portailla. Vaaditaan anteeksipyyntöä. Pyydetään anteeksi.
Tunnustetaan. Ei-tunnusteta. jne
Jatka itsellesi kirjoittelua, TIMO!Otatkantaa kirjoitti:
Mikäs sinua m- nainrn ei.mia kiinnostaa m- miehessä?
Missä ihmeen "M-miehessä"?
portaillasikerranm = olin portaillasi kerran mM-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Missä ihmeen "M-miehessä"?
portaillasikerranm = olin portaillasi kerran mSama mies kirjoitteli ILMEISESTI myös nimimerkillä
"Ruusujasaitm", kuten nimimerkki "himmeetä"
ylempänä, tässä ketjussa toteaa!
Ruusujasaitm= ruusuja sait m
portaillasikerranm= olin portaillasi kerran m
Minä en kylläkään ole mitään ruusuja saanut,
enkä tiedä, onko joku yöllä käynyt istumassa
rappusillamme - yksinään ihmetellen.
Nostellaanpa hiukan ketjua,
jonka alusta löytyvät ns. "parhaat palat"!
Siellä joku kirjoittelee VAUHDIKKAASTI ITSELLEEN
nimimerkein
- "portaillasikerranm"
-"Tulikoviestiperille"
- "Odotanihmettä"- Portahilla-ootelloopi
Männöökö näen:
https://www.youtube.com/watch?v=kRsjtddMLJ8 - elämänirakkaus
M-naiseni 52v.
- kaunistaluettavaa
Ihana, kun täällä on noin hempeitäkin viestejä joillekin.
- puutiaisen_49-v
Nykyisin yksi tyttöystävistäni
on 52-vuotias Ullanlinnassa asuja.
Sijoittelen hänen VAROJAAN
firmani Limi-vestin kautta!
Kävin tänäkin iltana katselemassa
hänen kanssaan Stadia Kaivopuiston
kallioilta.
Ei mikään hääppöinen pano,
mutta rikas mamma kuitenkin.
Ja saa honailla paljaaltaan,
kun ei vosanderi voi enää
paksuksikaan pamahtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=EUm__l-5C_Y En ole myöskään 52-vuotia M-nainen,
vaan paljon nuorempi. Enkä asu Kaivopuistossa.
Voinkin sitten huokaista helpotuksesta.
Sekavat, liehittelevät sepustukset eivät
ole minulle!
T: Ei_52-vuotias eikä Helena Marketta
- arvoitus.plussaa
Olikohan nimesi GoldMan..tai jotain sinnepäin ??
- Minuaminuaminua
Kyllä se unohti, kun rakastaa minua :)
- M52v
Jos olen elämäsi rakkaus,kuinka voit edes suunnitella vaihtavasi paikkaa? Jään ikävään.
- olenainaluonasi
Enhän minä vaihda :)
- taasOutojaHPaloituksi
Joo. Ehkä ap. Tarkoitti m-miestä. Mut minne päin menee, minkä ikäisellle?
- Anonyymi
Tässä tälle eimiahöpöttäjelle tiedoksi kuka on "eimia".
Eli tämä stadilainen akateeminen nainen. Ei sinun harha. Lisää tietoa löydät googlettamalla ko nikin ja perään suomi24 ikävä.- Anonyymi
Se ei osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja! Ei ole akateeminen. Wannabee akateeminen kylläkin.
Eukkohan on työtön. Aina täällä ja pakkomielteisenä etsii itseäään kaipaavia miehiä. Eli ulkonäkö niin huono että flaksi käy vain kun kukaan ei näe hänen
Ulkonäköään 😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903616
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425