Tyhmien huijaukset ...

0100000020

Onhan meitä moneen junaan , varsin usein Hua Hinissäkin huomaa huvittuneena teitä
" hintatietoisia " joilla ei ole käsitystä thaimaan rahasta, jokainen voi tarkistaa laskunsa
jos hinta ei vastaa totuutta , sopii kysyä ja selvittää asia, hyvin siellä tarjoilijat suhtautuvat asialliseen kyselyyn , mitään tahallisia hinta huijauksia ei ole osakseni
sattunut parinkymmenen vuoden aikana vuoden reissuilla Thaimaassa -ei varsinkaan Hua Hinissä. H U O M ! Kannattaa olla ystävällinen ja SELVINPÄIN
Kännisiä kusetetaan ..

17

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ParannustaEiVaanTapahdu
      • 76575675678

        Niin ja edelleenkin ne taulut on paikoillaan, mikä on vaikeaa... Se että sinua huijataan aina ja joka paikassa... Vai maksaako sinulle kaikki vain liikaa... En ole koskaan maksanut rannalla 180b ruoka- annoksesta ja yhdestä oluesta, ja se on noin 5 euroa, ja hinta maximi on muistaakseni hutulle 120b ja loput tulee bissestä


      • EI-TURHAAN-Huomauteta
        76575675678 kirjoitti:

        Niin ja edelleenkin ne taulut on paikoillaan, mikä on vaikeaa... Se että sinua huijataan aina ja joka paikassa... Vai maksaako sinulle kaikki vain liikaa... En ole koskaan maksanut rannalla 180b ruoka- annoksesta ja yhdestä oluesta, ja se on noin 5 euroa, ja hinta maximi on muistaakseni hutulle 120b ja loput tulee bissestä

        Hei HALOO jos ne taulut olisivat esillä niin MIKSI HUA HIN VIRANOMAISET silti ovat JÄLLEEN ojentamassa näitä myyjiä?
        Yksinkertainen kysymys johon on helppo vastata. KOSKA SYYTÄ ON.


      • 656546456456

        Poliisilla on Hua HInissä niin vähän tekemistä, kun tämä ei ole mikään Pattaya...

        Jos täällä sattuu promille tunkion rikoksista poliisi on viivana paikalla, koska ei ole mitään tekemistä, pattayalla poliisi ei pysty hoitamaan kaikkia ongelmia, nytkin pattayan poliisiin on määrätty 600 miestä lisää uuden vuoden takia,

        ja osa hua hinin poliiseista lähtee tunkiolle, ja niitä vituttaa se suunnattomasti, hyvää uutta vuotta reppanat...

        Ja muista sinunlaisiasi huijataan aina ja joka paikassa, hinta taulut on esillä ja sinun ongelmasi jos et osaa niitä lukea, jos nyt joskus edes joskus pääset tänne, huijattavaksi et voi sanoa ettei sinua ole varoitettu, reppana.


      • RuuThailand

        Tämä on Hua Hin palsta. Koska osaat verrata Hua Hiniä jatkuvasti ainoastaan Pattayaan ja meuhkaat päivittäin Pattayasta niin miksi et muuta Pattayalle. Taitaa myös olla niin että Thaimaan tuntemuksesi rajoittuu vain näihin kahteen huonohkoon Thaimaan kohteeseen ja muu Thaimaa on sinulle musta aukko.

        Suuri ongelma Hua Hinissä on ollut jo vuosia kauppiaitten huijaamiset rannalla, joka jatkuu ja jatkuu vuodesta toiseen.


      • 76575675678

        Taitaa olla niin että olen asunut täällä vuosia kulkenut kaikki päätiet ainakin kerran läpi pohjoisesta etelään Laosin rajalta phukettiin, länsipuolella ja itä puolella Kamputsean rajalle, ja käytännössä kaikki omalla autolla, joskin kuskeja on ollut pääosin vaimon veli joka on bkk taxikuskina.

        Mihin unohtui taas itkut ja hampaidenkiristykset hevosen ja koirien paskoista, ja öljystä rannalle, ja olen asunut 2 vuotta tunkiolla.


      • AsunutBKKyli8vuotta

        Hah hah hah ja väität Lek Fain olevan kaupunki. Siinä todiste ettet Thaimaata tunne kun et tunne edes nykyistä kotiseutua hah hah. Olet naurettavan lapsellinen riidanhaastaja.

        Chog dii bababoboo


      • TunkiolleHuassaHaiseekin
        76575675678 kirjoitti:

        Taitaa olla niin että olen asunut täällä vuosia kulkenut kaikki päätiet ainakin kerran läpi pohjoisesta etelään Laosin rajalta phukettiin, länsipuolella ja itä puolella Kamputsean rajalle, ja käytännössä kaikki omalla autolla, joskin kuskeja on ollut pääosin vaimon veli joka on bkk taxikuskina.

        Mihin unohtui taas itkut ja hampaidenkiristykset hevosen ja koirien paskoista, ja öljystä rannalle, ja olen asunut 2 vuotta tunkiolla.

        Tunkio se Hua Hin onkin. Täynnä työelämästä poistettuja pienituloisia eläkeläisiä.


      • asiantravel
        76575675678 kirjoitti:

        Taitaa olla niin että olen asunut täällä vuosia kulkenut kaikki päätiet ainakin kerran läpi pohjoisesta etelään Laosin rajalta phukettiin, länsipuolella ja itä puolella Kamputsean rajalle, ja käytännössä kaikki omalla autolla, joskin kuskeja on ollut pääosin vaimon veli joka on bkk taxikuskina.

        Mihin unohtui taas itkut ja hampaidenkiristykset hevosen ja koirien paskoista, ja öljystä rannalle, ja olen asunut 2 vuotta tunkiolla.

        eikö sulla reppanalla ole thai korttia kun kuskia tarviit..?


      • 76575675678

        Resuperse kyllä on kaksin kappalein, toinen moottoripyörälle ja toinen autolle, miten sinun korttisi kirjasto, reppana.


      • 76575675678
        76575675678 kirjoitti:

        Resuperse kyllä on kaksin kappalein, toinen moottoripyörälle ja toinen autolle, miten sinun korttisi kirjasto, reppana.

        Ja sinä reppana kerroit olevasi toisaalla normaaliälyinen, ja sait aikaan naurun remakan, vaikka seurasi joudut hakemaan pattayalta... Säälittävää... Siis todella.


      • MuutEiLerppaaHuoli
        76575675678 kirjoitti:

        Ja sinä reppana kerroit olevasi toisaalla normaaliälyinen, ja sait aikaan naurun remakan, vaikka seurasi joudut hakemaan pattayalta... Säälittävää... Siis todella.

        Lerppa itse löysit tuhansien miesten alla työskennelleen vaimosi Pattayalta. Kuka se reppana resuperse siis on joka ei saanut kuin huoran vaimokseen.


    • HuijareittenHuaHin
      • 656546456456

        Resuperse 200.000 b takia vakuutuspetos, taitaa olla ravintola tunkion poikien omistuksessa.


    • 65646724643

      Aloittaja on niin yksinkertainen ettei ole huomannut tulleensa huijatuksi. Näinhän enemmistö huijatuista on yksinkertaisia kuin aloittaja. Juuri Hua Hinissä nuo rantahuijaukset ovat olleet esillä niin paljon että Thaimaan ministeritkin kävivät asian toteamassa muutama vuosi sitten.

      • onni700

        TAI sitten Ei ole pienen rahan puutteessa. En minäkään koskaan pienistä piittaa, tippiä vähintään 100- 200 BHT.
        Terveisin Lomalla leveästi


      • puutettaon
        onni700 kirjoitti:

        TAI sitten Ei ole pienen rahan puutteessa. En minäkään koskaan pienistä piittaa, tippiä vähintään 100- 200 BHT.
        Terveisin Lomalla leveästi

        Taitaa olla nimenomaan pienen ja ison rahan puutteessa, riispussin hintaakin joutuu tinkaamaan ja tarkkaan katsomaan mistä sen edes batin halvemmalla saisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe